קו טלפון ביתי

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אני כבר תקופה ארוכה לקוחה מאוד לא מרוצה של הקו הביתי של נטויז'ן, ניתוקים של הקו לשעות בלי סוף והגיעו מים עד נפש.
אני מחפשת המלצה מלקוחות של חברה שבה זה לא קורה!! על כן אודה מאוד לעונים:
איזה קו ביתי יש לכם?
מה היתרונות ומה החסרונות שלו?
מה המחיר לקו טלפון בלבד?
תודה מראש!
 

BlueRay

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
בזק - הכי טוב בבית :p
אמנם קצת יותר יקר, אבל בלי שום בעיות!
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י CSDesign;1096941:
למה?
יש לנו נטוויז'ן ומרוצים מאוד.

אני ייודעת שיש כאלה שמרוצים אבל אני לא...
הבעיות האלה לא נפתרו בכלל ונתתי להם את כל ההזדמנויות לסדר אותן, הם אמרו שזה יכול להיות בעיה במתאם שיחות הספציפי שיש אצלי אך לא מחליפים אותו כבר חודשים! רק מסדרים את הבעיה זמנית כשאני מתקשרת
 

אפרתה

משתמש מקצוען
אין כמו בזק גם במחירים. וגם בחשבוניות ראיתי שגובים בלי קשר וצריך לבדוק אותם טוב. אולי בקו ביתי פחות מסובך אבל עבדתי איתם בעיסקי וזה היה נורא.

אני בהוט וחושבת לעבור לנטויז'ן. האם באמת השרות לא טוב? בהוט פחות או יותר בסדר. כמובן אין כמו בזק אבל בעידן הסלולארי חבל לשלם כפול בשביל טיפה יותר נוחות.
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י אפרתה;1097027:
אין כמו בזק גם במחירים. וגם בחשבוניות ראיתי שגובים בלי קשר וצריך לבדוק אותם טוב. אולי בקו ביתי פחות מסובך אבל עבדתי איתם בעיסקי וזה היה נורא.

אני בהוט וחושבת לעבור לנטויז'ן. האם באמת השרות לא טוב? בהוט פחות או יותר בסדר. כמובן אין כמו בזק אבל בעידן הסלולארי חבל לשלם כפול בשביל טיפה יותר נוחות.

מעניין שמעתי על מישהי שגם בזק הוסיפו לה 200 שקל לחשבון עקב איזו אי הבנה ולקח לה חודשים להתנהל מולם

לגבי נטויז'ן- האם השרות לא טוב? הנציגים דווקא עונים באדיבות רבה רק שאין להם מה לעזור לך :rolleyes:, אפשר לשבת איתם שעות שהם אומרים לך להדליק ולכבות את ממיר השיחות, לאפס אותו ואז לחכות ושוב להדליק ואז בארבע שעות הקרובות הכל יהיה בסדר, בסיעתא דשמיא כמובן...
פעם עברתי אליהם מהוט בגלל המחיר ועכשיו אני שוקלת לחזור להוט, מומלץ? לא יודעת איזה מחירים ומבצעים יש היום להוט.
 

dk

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נטוויז'ן ידועים בבעיות תקשורת וגבייה לא כדין. מנסיון מר. בזק מצויין כמובן שיש לעקוב אחר החשבוניות, אבל ישר תיקנו לי את הטעות וזיכו אותי.
 

שרה טירהויז

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אני עברתי בעבר מבזק לנטוויז'ן
נתקלתי בקשיים שציינת - וחזרתי לבזק במחיר מוזל יותר משהיה לי קודם בבזק (לא זוכרת בידיוק כמה ) זה היה תזמון מושלם - הם בידיוק התקשרו להציע לי לחזור אליהם עם הטבות
וכמובן מאז הקו חזר להיות חלק ללא תקלות
 

sara100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
למיטב ידיעתי אין כמו בזק... אני כמעט לא מוציאה שיחות והורדנו אותם למינימום האפשרי (לא יודעת לומר לך לכמה....)
והוט גם מאד טובים רק שאין להם תשתית באיזורים חרדיים 100%. וזה חבל.
כל השאר היו למספר בני משפחה וכל אחד יותר דפוק מהשני הרבה ניתוקים, פתאום לא עובד לחברה שלי תמיד אחרי 15 דקות השיחה בינינו היתה מתנתקת...
 

dovy

משתמש צעיר
אני כעובדת לשעבר בחברת נטויז'ן יכולה לספר לכם מקרוב שהדברים שציינתם אכן נכונים להרבה אנשים יש ניתוקים בגלל האזורים שבהם הם גרים הגביה ג"כ אינה ישרה כדין ואת כל המידע הזה אני יודעת מלקוחות שדברתי איתם וזה לא אחת ולא שתיים אלא יותר מעשרות ואם אתם שואלים אותי אין כמו בזק קצת יותר יקר ולא על חשמל ועובד תמיד ולא מחכים שעות לשרות לקוחות
פרט אחד צריך לדעת תמיד לעקוב אחרי כל החשבוניות כי אם לא עוקבים אז החברה רואה שאין תגובה מצד הלקוח אז המחיר הופך לקבוע וגבוהה
מי שרוצה להוזיל חברת תקשורת יכול לעשות זאת לפנות לחברה שאתם נמצאים בה כעת ולומר להם כי חברה אחרת מתחרה מציע לי מחיר יותר טוב אך אני נהנת מהשרות ומהמחיר איך אתם יכולים לבוא לקראתי כדי שאני אשאר אצליכם?
ואז מגיע הרבה הטבות תנסו ותראו מנסיון
 

grafix

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני גם לקוחה מאוכזבת של נטוויז'ן (ניתוקים ללא סוף, והמון "טעויות" בחשבוניות), חזרנו לבזק, ואכן, בזק, הכי טוב בבית.
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
טוב התחלתי ממש להשתכנע...
למי יש חבילה משתלמת במיוחד שלהם מהזמן האחרון? (הכוונה לבזק)
היות ולפעמים נותנים הצעות שונות הייתי רוצה לאמר להם "שמעתי שיש לכם חבילה זולה כך וכך", ואז מן הסתם יתנו לי אותה כדי שאצטרף כמו שרוב החברות עושות.
 

shevibi

משתמש רשום
אז לפני שאת משתכנעת יש לי הצעה מצוינת בשבילך... אני עברתי את כולם- את החשבוניות המנופחות של בזק את הניתוקים והבלאגן עם נטויז'ן ובס"ד אני כבר שנה שלימה עם קו של 014 -קו מצוין, אפס תקלות , מחיר ממש זול יש לי תוכנית מצוינת של שיחות ללא הגבלה כולל ספק לאינטרנט ומשלמת 89 ש"ח בלבד. משום מה הם לא משווקים את הקו הביתי רק אם את שואלת אותם. בקיצור ממש שווה קבלתי כבר 12 חשבוניות מסודרות - שום תקלה במשך שנה שלימה ממליצה בחום.
 

מעלית

משתמש פעיל
הנדסת תוכנה
דווקא אני מאד ממליצה על 012.
הייתי שנים בבזק כי חשבתי שאכן אין כמו השרות של בזק עד שנמאס לי לשלם כל חודש חשבוניות בסך 500 ש"ח!
והקש ששבר את גב הגמל היה - ניתוק של בזק אצל ההורים שלי - תקלה שארכה 3 ימים בהם לא היה להם קו טלפון, ובבזק אמרו שאין מה לעשות וימתינו בסבלנות עד אחרי שבת (עוד 2 ימים), הסוף היה שפניתי באופן אישי לשכן שעובד כטכנאי בבזק והוא הריץ את החבר שלו לתקן את התקלה עוד לפני שבת.
בכ"א, אני עברתי ל-012, יש לי קו עסקי, 2 קוים עם אותו מספר, שיחות ללא הגבלה, והמחיר- 40 ש"ח לחודש. אני כבר קרוב ל-3 שנים, לא זכור לי שהיו תקלות רציניות בקו.
מה שחשוב- צריך לעקוב היטב אחרי החשבוניות (בעיקר בחודשים הראשונים) בתחילה הם מנסים לגבות יקר, אבל כשהם רואים שאת לקוח רציני , הם מזכים בכל הסכום שנגבה בטעות, והם לא משחקים שוב.
 

shevibi

משתמש רשום
היה לי קו של 012 ושמעתי את עצמי פעמיים- לא הכי נחמד....
וכנ"ל עוד חברות שהיה להן 012 ---(אולי תלוי באזורים)
 

פרפר

משתמש מקצוען
רק אני לקוחה מרוצה של נטוויזן?
אני כבר שנים אצלם, בלי טעויות בחשבוניות, עם כמעט אפס תקלות.
קו מעולה, ומחיר מצוין. אולי זה תלוי באזור?
לפני כן הייתי ב012 והיו תקלות כל שני וחמישי עד שנמאס לנו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה