כמו שציינת היא גבולית.
מבחינה רגשית היא כנראה מתאימה עדיין לגן חובה.
אין הרבה מה לעשות. אי אפשר להקדים את המאוחר.
לדעתי, ילדה כזו גם אם היא גאון ויודעת לקרוא היתה צריכה להשאר בגן חובה.
אני כותבת לאמהות - בחודש הקרוב מתחיל רישום לבתי ספר.
אמהות, אל תתפתו להשתכנע מהגננות שטוענות: יש לה ראש טוב, מוכשרת, גאון וכד'.
אין לה מה לעשות בגן חובה.
לכי אחרי נטיית ליבך.
לא מעלים ילדה גבולית לכיתה א' גם אם היא גאון כמו איינשטיין.
אלא אם כן במקרים נדירים שהילדה באמת בשלה רגשית (ויש מקרים כאלה)
אבל ילדה גבולית, במיוחד בכורה - ברוב המקרים יש מה להשאיר אותה שנה נוספת.
אח''כ הדרך היא אל חזור. וחבל.
במיוחד בדור של היום הכל השתנה זו לא התקופה שהיינו ילדות ושחקו בבובה ועגלה עד כיתה ג'.
היום ילדות בכיתה א' הם מאד מאד מתבגרות ומתאימות את עצמם לגדולות במשחקי חברה ובשיחות.
מבחינה רגשית היא כנראה מתאימה עדיין לגן חובה.
אין הרבה מה לעשות. אי אפשר להקדים את המאוחר.
לדעתי, ילדה כזו גם אם היא גאון ויודעת לקרוא היתה צריכה להשאר בגן חובה.
אני כותבת לאמהות - בחודש הקרוב מתחיל רישום לבתי ספר.
אמהות, אל תתפתו להשתכנע מהגננות שטוענות: יש לה ראש טוב, מוכשרת, גאון וכד'.
אין לה מה לעשות בגן חובה.
לכי אחרי נטיית ליבך.
לא מעלים ילדה גבולית לכיתה א' גם אם היא גאון כמו איינשטיין.
אלא אם כן במקרים נדירים שהילדה באמת בשלה רגשית (ויש מקרים כאלה)
אבל ילדה גבולית, במיוחד בכורה - ברוב המקרים יש מה להשאיר אותה שנה נוספת.
אח''כ הדרך היא אל חזור. וחבל.
במיוחד בדור של היום הכל השתנה זו לא התקופה שהיינו ילדות ושחקו בבובה ועגלה עד כיתה ג'.
היום ילדות בכיתה א' הם מאד מאד מתבגרות ומתאימות את עצמם לגדולות במשחקי חברה ובשיחות.