קורס זריז במיתוג: קופרשטוק

מצב
הנושא נעול.

Microsoft

משתמש רשום
אין שום בעיה אבל בגלל שהרוב לא נראה בעד, עדיף לא לכתוב את זה פה (בכל אופן, לא אני) - אם זה מאוד מאוד חשוב לך אוכל לעזור לך באישי
 

DDFF

משתמש פעיל
מה זאת אומרת האבא של מירון? הוא טוען שכבר 40 שנה אז עד לפני 41 שנה לא היה דבר כזה מירון?!
 

איש קטן

משתמש צעיר
שוחחתי עם קלמן, והוא לא זה שעומד מאחורי הקמפיין הזה.

ההיפך, יש לו תובנות הפוכות על הקמפיין הזה. לא בהברקתו, אלא בשורה התחתונה של הקמפיין, שלדעתו לא יניב פרי, אופס, כסף.
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
הבעיה המרכזית של הרבה אנשים שהם מתלהבים מבאזזזז שיוצרות מודעות חריגות שמגיעות בכמויות מטורפות. ולא היא. זה לא פרסום, אותי [למשל] זה לא ריגש ולא גרם לי לתרום לו כסף. יופי, אז יש עסקן טוב שמסדר את הפרנצ'ס ודואג לניקוז ואפילו לפפסי. נו, ולכן?

תכניסו את זה טוב לראש. היקף עצום ויקר של מודעות ענק שחוזרות על אותו מוטו [ביקשתם בשמחה של קופרשטוק, וזהו של הידברות, רוגע שמחה אושר ועושר של מורשה וכודו'] אינו אומר בהכרח קמפיין מוצלח שישיג מטרה שיווקית, לפחות בהתאם להשקעה האדירה.
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י איש קטן;384329:
אני לא ידעתי שזה קלמן, אבל זה תפור עליו בול. אדם עם חזון, עם עוצמה, פורץ גבולות מגודרים, ומצליח להפתיע כל פעם מחדש.

שאפו!

נכתב ע"י איש קטן;385247:
שוחחתי עם קלמן, והוא לא זה שעומד מאחורי הקמפיין הזה.

ההיפך, יש לו תובנות הפוכות על הקמפיין הזה. לא בהברקתו, אלא בשורה התחתונה של הקמפיין, שלדעתו לא יניב פרי, אופס, כסף.

רגע... אז עכשיו מה, במקום שאפו נעשה אשפה?

ד"א כבר מתחילת הקמפיין כשעוד אמרו שזה קלמן (לא מכירו)
דעתי על הקמפיין הייתה שהוא נחמד + -, אך הביצוע הגרפי גרוע.
אך חששתי להביע דעתי שלא יקלימוני על העזתי לדבר סרה בקמפיין של קלמן.
 

בנים

משתמש צעיר
לא התחברתי לקמפיין הזה.

אני לא חושב שהוא יכסה אפילו את עלותו.
 

רר

משתמש רשום
אין לי קשר לקמפיין הזה, לא מכיר את מי שהגה אותו, גם לא אישית את קופרשטוק.
אבל אם נתייחס לעצם העשיה - אנחנו חייבים הרבה למי שעושה בשביל מרון.
אני לא כ"כ בקיא בפוליטיקות של מרון, מי עושה ומי לא. ולכן אל תתחילו כאן בבקשה דיון, זה כן פלוני או לא אלמוני. זה לא הנושא.
נכון, יכול להיות שהגזימו קצת עם כמויות האוכל המחולקות שם. אבל תכל'ס - מישהו משקיע זמן כדי לדאוג ל נ ו. דואג לחזק את הבנין כל השנה, שלא יקרוס תחתינו; מתחזק את החשמל; את חדרי הנוחיות; ח"כ מוזס צעק בעיתונות החרדית שאין השנה מזגנים וזו סכנה, והפלא ופלא - הסתדרו לנו מזגנים; מישהו דואג לנוכחות אנשי הצלה במקום; מישהו דואג לארגן חניונים; מישהו דואג לחניוני מהדרין על הדרך.
כל מיני מישהו'אים. אם זה קופרשטוק או אחרים.
רעננו את זכרונכם איך נראתה מרון לפני 20 שנה, או קצת יותר. האם התשתיות שם היו עומדות בציבור הרבבות הגדל והולך משנה לשנה? האם היינו יכולים לנסוע לשם בלב שקט לולי פעילות הארגונים השונים?
אתם יכולים להגיד, ובמיוחד שזה פורום פרסום, אנשים עושים למרון, ועל הדרך עושים לביתם. יכול להיות. תגידו, שיש שם גם הרבה לכלוך. יכול להיות.
אבל זה לא פוטר אותנו מלהעריך את העשיה המיטיבה עימנו, ולהודות עליה.
ואם לא - לפחות לא לקטר ולהלעיג...
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
קיטור? לעג? מה פתאום?!

רק הערכה גדולה, ואפילו יישר כח גדול עוד יותר.

מה לזה ולניתוח אפקטיביות של קמפיין?
 

איש קטן

משתמש צעיר
מרדכי

לגבי מורשה אני יכול לומר לך בבירור, שהקמפיין בהחלט הוכיח את עצמו, והיה שווה כל שקל! פרסום של מגזין חדש, מעצם טבעו, שונה לגמרי מקמפיין של שנור, בפרסום כזה כל התהליך הוא של מיתוג וסלוגנים שחוזרים על עצמם, עד שהם נקלטים. התוצאה זה לא כסף שנכנס בבום, אלא תוצאה מתמשכת, שאת פירותיה אכן ניתן לראות כבר מההתחלה.

ויעיד על כך הסולם המקווקו ההולך ועולה מידי יום כעין קו בורסאי ירוק - בדבר מנויים חדשים שמצטרפים למורשה, מהיום הראשון להפצעתו!

הקמפיין של מורשה אגב, הביא אותי לתובנות מרחיקות לכת בענין הפרסום, התובנה החזקה שבהם: קמפיין שמקצועיים מתלהבים ממנו, לא תמיד יביא לך תוצאות. זה יכול להיות יפה, זה יכול להיות מבריק, אבל זה לא מכריח תוצאות חיוביות. , ולהיפך, קמפיין שיהיו מקצוענים שימשכו ידיהם מהענין בקרירות, יניב תוצאות אפקטיביות הרבה יותר מההערכות של ה"מבינים", בלי לזלזל בכבודם. (לתשומת לב n-eli והעניבות).

הקמפיין של מורשה זכה לביקורות קשות, גם ובעיקר באתר פאשקוויל, שם משום מה התלהבו יותר מהקמפיין של הגחלת. (לתשומת לב דינקיס).

אבל עם עובדות קצת קשה להתווכח. היום הראשון של מורשה, גרף יותר מנויים מכל חצי שנת קיומו של הגחלת. על הקמפיין המוצלח שלהם לדעת מנהלי פאשקוויל.

ואני יודע בדיוק את הנתונים ועל מה אני מדבר: עיין כאן: http://www.bhol.co.il/news_read.asp?id=16499&cat_id=3

ושוב, יש קמפיינים שעשיתי, שזכו לתגובות נלהבות ביותר, כולל שלך, מרדכי, האיש שאני מעריך מאד וקורא 4 פעמים את תובנותיו, ובכל זאת הם נחלו כישלון חרוץ במבחן התוצאה, ולא אומר איזה מהם.

בכל מקרה, נחזור לענין קופרשתוק (הטעות במקור), הבאתי את דעת קלמן, שכנראה גם נכון מציאותית לפי מה שהצלחתי לברר נכון לאתמול, אשמח להתבדות בענין. אך אני בכל אופן נהנתי מהשינוי באופק הפרסום השנוררי, ועל זה כתבתי דבריי. ואינני מושך את הדברים. הכיוון לדעתי נכון. אך מילה אחת על ההיבט הגרפי, זה כבר משהו אחר, הפריטים שם היו מפוקסלים להחריד, אבל לא על זה הדיבר הצפוף הזה על הבוקר, (ולפני הארוחה), עצם השינוי, בעיני, מבורך.

ירבו כמותו בישראל.




n eli

אין שום סתירה, אני עדיין אומר שאפו, קלמן עדיין אומר קאפוא, מה זה קפוא, סיביר, לדבריו. ויש ויכוח, עד שיבוא השלישי (התוצאות בשטח, כיסוי הוצאות הקמפיין + ח"י רוטל ממומן עד לפרוטה וללגימה האחרונה) - ויכריע בינינו.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י איש קטן;385475:
מרדכי

לגבי מורשה אני יכול לומר לך בבירור, שהקמפיין בהחלט הוכיח את עצמו, והיה שווה כל שקל! פרסום של מגזין חדש, מעצם טבעו, שונה לגמרי מקמפיין של שנור, בפרסום כזה כל התהליך הוא של מיתוג וסלוגנים שחוזרים על עצמם, עד שהם נקלטים. התוצאה זה לא כסף שנכנס בבום, אלא תוצאה מתמשכת, שאת פירותיה אכן ניתן לראות כבר מההתחלה.

ויעיד על כך הסולם המקווקו ההולך ועולה מידי יום כעין קו בורסאי ירוק - בדבר מנויים חדשים שמצטרפים למורשה, מהיום הראשון להפצעתו!

הקמפיין של מורשה אגב, הביא אותי לתובנות מרחיקות לכת בענין הפרסום, התובנה החזקה שבהם: קמפיין שמקצועיים מתלהבים ממנו, לא תמיד יביא לך תוצאות. זה יכול להיות יפה, זה יכול להיות מבריק, אבל זה לא מכריח תוצאות חיוביות. , ולהיפך, קמפיין שיהיו מקצוענים שימשכו ידיהם מהענין בקרירות, יניב תוצאות אפקטיביות הרבה יותר מההערכות של ה"מבינים", בלי לזלזל בכבודם. (לתשומת לב n-eli והעניבות).

הקמפיין של מורשה זכה לביקורות קשות, גם ובעיקר באתר פאשקוויל, שם משום מה התלהבו יותר מהקמפיין של הגחלת. (לתשומת לב דינקיס).

אבל עם עובדות קצת קשה להתווכח. היום הראשון של מורשה, גרף יותר מנויים מכל חצי שנת קיומו של הגחלת. על הקמפיין המוצלח שלהם לדעת מנהלי פאשקוויל.
.

ללא קשר לנושא הנידון,
ומאחר והודעת בשער על התאחדותם ארשה לעצמי לומר.

בפרסום הפרסום הוא רק החכה, אם הדג שמן הוא יתפס, ואם לאו וחסר הוא סנפיר וקשקשת הוא יושב אחר כבוד אל הים.
כאשר אני מפרסם מוצר והוא טוב והפרסום טוב, מירב הסיכויים שהוא ירוץ, הפירסום המשובח והקראיטיבי ביותר למוצר בינוני ומטה לא יתפוס.
(כמובן אם המוצר בינוני ואני מתחשבת במוגבלויות שלו ועל סמך זה בונה את הקמפיין הסיפור שונה.)

במקרה זה, מאחר וכן עשיתי מנוי לגחלת (והתחרטתי ...) ונחשפתי למורשה, אני מוכרחה לציין שפרסמת מוצר טוב ומשובח, בעוד משהו אחר פרסם מוצר טוב שבפועל היה רדוד לצערי.

זו הסיבה לדעתי להצלחת או אי הצלחת הקמפיינים, יותר מאשר הביצוע שלהם.
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
הי הלו רד ממני
http://www.pashkevil.co.il/6553
זה חוצניק!!!!!

סתאאאם. פלוס מינוס אני מסכים עם רוח הדברים שהוא כתב אז.

בכל מקרה לגבי התובנה בעניין האפקטיביות / אי אפקטיביות של קמפיינים קריאייטיבים / לא קריאייטיביים. אני יכול להביא לך ימבות של הוכחות לקמפיינים קריאייטיבים ומבריקים שהביאו תוצאות מהממות ואני יכול גם להביא הפוך.

פרסום זה לא מדע מדויק. ולוואי וזה היה כך.

אנחנו בסה"כ מנסים לעשות את המיטב. הרי קריאייטיב = יצירתיות. אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שלא מעניין את רוב האנשים פרסומות, אלא אנחנו צריכים להיות יצירתיים מאוד כדי להעביר מסר, הרי שיש לך משימה להצליח בה. יש שיחלקו על הדרך בה תלך, ויש שיריעו במחולות על הגאונות הנסתרת.

בסופו של דבר, כמו שכתבו כאן לעיל, אם המוצר הוא ירוד, שום פרסום שבעולם לא יניע את הצלחתו לטווח ארוך. אבל אם המוצר טוב, איכותי, נוגע באנשים, גם בלי פרסום הוא יכול להצליח.

אגב, פאשקעוויל ממש לא דוגמא לקמפיין מוצלח או ההפך, הוא מהווה פלטפורמה להגיגים מהתחום ותו לא מידי. אם אתה שואל אותי? אני בכלל אוחז שיח"צ טוב שווה יותר מהכל.
 

איש קטן

משתמש צעיר
אני מנסה להבין.

זה שאת הגליון הראשון של מורשה חטפו למעלה מעשר אלף איש בחנויות, זה בגלל שהמוצר טוב או בגלל מסע פרסום טוב? איך הם ידעו אם המוצר טוב, אילולי הפרסום של המוצר, הרי מעולם לא נגעו במוצר לפני זה.

(אם אתה שואל אותי, אז, בפסח, המוצר לא היה טוב, וזה נטו הפרסום).












(לגבי מה שכתבו אז בפאשקוויל, אין לי בעיה עם "כל" הדברים שנכתבו שם, ואף הסכמתי עם רובם והפנמתי לעומק. פרט למשפט אחד שעשה לי אי-סדר בראש והביא אותי לחששות של אינטרסיות, שהוגה הפוסט שם ראה לנכון לשבח את הקמפיין של הגחלת על חשבון הקמפיין הזה, ועל זה הרי ניתן להוכיח רק במילה אחת: התוצאה. כמה מנויים הביא הקמפיין ההוא, וכמה מנויים הביא הקמפיין הזה).
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י איש קטן;385592:
אני מנסה להבין.

זה שאת הגליון הראשון של מורשה חטפו למעלה מעשר אלף איש בחנויות, זה בגלל שהמוצר טוב או בגלל מסע פרסום טוב? איך הם ידעו אם המוצר טוב, אילולי הפרסום של המוצר, הרי מעולם לא נגעו במוצר לפני זה.
.

זה המחיר... :):)
(והאבא...)
 

איש קטן

משתמש צעיר
ואיך ידעו על המחיר?

איך ידעו האנשים לבוא לחנויות ולבקש את זה יום לפני שזה הופץ לחנויות?

תמציאו תשובות מקוריות...
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
נכתב ע"י איש קטן;385592:
אני מנסה להבין.

זה שאת הגליון הראשון של מורשה חטפו למעלה מעשר אלף איש בחנויות, זה בגלל שהמוצר טוב או בגלל מסע פרסום טוב? איך הם ידעו אם המוצר טוב, אילולי הפרסום של המוצר, הרי מעולם לא נגעו במוצר לפני זה.

(אם אתה שואל אותי, אז, בפסח, המוצר לא היה טוב, וזה נטו הפרסום).

נו, אני ממש מסכים איתך, למה אתה לא מבין?
אפילו אני קניתי את המגזין הראשון, רציתי לראות על מה כל הרעש, אפילו שבמוצהר אני ממש לא קהל היעד. ממש לא. (ואם אתה שואל אותי, אז בפסח אפילו לא פתחתי אותו)

נכתב ע"י איש קטן;385592:
(לגבי מה שכתבו אז בפאשקוויל, אין לי בעיה עם "כל" הדברים שנכתבו שם, ואף הסכמתי עם רובם והפנמתי לעומק. פרט למשפט אחד שעשה לי אי-סדר בראש והביא אותי לחששות של אינטרסיות, שהוגה הפוסט שם ראה לנכון לשבח את הקמפיין של הגחלת על חשבון הקמפיין הזה, ועל זה הרי ניתן להוכיח רק במילה אחת: התוצאה. כמה מנויים הביא הקמפיין ההוא, וכמה מנויים הביא הקמפיין הזה).
אז כתבו.
קליל, כולה פאשקעוויל.
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
אגב לא הבנתי מה הקשר בין האשכול הזה של קופרשתוק לבין מורשה.
 

איש קטן

משתמש צעיר
למרדכי הפתרונים...






[והנני מצהיר בזאת שאני נוגע וקרוב ל'מורשה', ויש לי אינטרס ברור לטובתם, מנקודת מבט זו תיקחו את דבריי, לכאן או לכאן].
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  36  פעמים

לוח מודעות

למעלה