נכתב ע"י איש קטן;384329:אני לא ידעתי שזה קלמן, אבל זה תפור עליו בול. אדם עם חזון, עם עוצמה, פורץ גבולות מגודרים, ומצליח להפתיע כל פעם מחדש.
שאפו!
נכתב ע"י איש קטן;385247:שוחחתי עם קלמן, והוא לא זה שעומד מאחורי הקמפיין הזה.
ההיפך, יש לו תובנות הפוכות על הקמפיין הזה. לא בהברקתו, אלא בשורה התחתונה של הקמפיין, שלדעתו לא יניב פרי, אופס, כסף.
נכתב ע"י איש קטן;385475:מרדכי
לגבי מורשה אני יכול לומר לך בבירור, שהקמפיין בהחלט הוכיח את עצמו, והיה שווה כל שקל! פרסום של מגזין חדש, מעצם טבעו, שונה לגמרי מקמפיין של שנור, בפרסום כזה כל התהליך הוא של מיתוג וסלוגנים שחוזרים על עצמם, עד שהם נקלטים. התוצאה זה לא כסף שנכנס בבום, אלא תוצאה מתמשכת, שאת פירותיה אכן ניתן לראות כבר מההתחלה.
ויעיד על כך הסולם המקווקו ההולך ועולה מידי יום כעין קו בורסאי ירוק - בדבר מנויים חדשים שמצטרפים למורשה, מהיום הראשון להפצעתו!
הקמפיין של מורשה אגב, הביא אותי לתובנות מרחיקות לכת בענין הפרסום, התובנה החזקה שבהם: קמפיין שמקצועיים מתלהבים ממנו, לא תמיד יביא לך תוצאות. זה יכול להיות יפה, זה יכול להיות מבריק, אבל זה לא מכריח תוצאות חיוביות. , ולהיפך, קמפיין שיהיו מקצוענים שימשכו ידיהם מהענין בקרירות, יניב תוצאות אפקטיביות הרבה יותר מההערכות של ה"מבינים", בלי לזלזל בכבודם. (לתשומת לב n-eli והעניבות).
הקמפיין של מורשה זכה לביקורות קשות, גם ובעיקר באתר פאשקוויל, שם משום מה התלהבו יותר מהקמפיין של הגחלת. (לתשומת לב דינקיס).
אבל עם עובדות קצת קשה להתווכח. היום הראשון של מורשה, גרף יותר מנויים מכל חצי שנת קיומו של הגחלת. על הקמפיין המוצלח שלהם לדעת מנהלי פאשקוויל.
.
נכתב ע"י איש קטן;385592:אני מנסה להבין.
זה שאת הגליון הראשון של מורשה חטפו למעלה מעשר אלף איש בחנויות, זה בגלל שהמוצר טוב או בגלל מסע פרסום טוב? איך הם ידעו אם המוצר טוב, אילולי הפרסום של המוצר, הרי מעולם לא נגעו במוצר לפני זה.
.
נכתב ע"י איש קטן;385592:אני מנסה להבין.
זה שאת הגליון הראשון של מורשה חטפו למעלה מעשר אלף איש בחנויות, זה בגלל שהמוצר טוב או בגלל מסע פרסום טוב? איך הם ידעו אם המוצר טוב, אילולי הפרסום של המוצר, הרי מעולם לא נגעו במוצר לפני זה.
(אם אתה שואל אותי, אז, בפסח, המוצר לא היה טוב, וזה נטו הפרסום).
אז כתבו.נכתב ע"י איש קטן;385592:(לגבי מה שכתבו אז בפאשקוויל, אין לי בעיה עם "כל" הדברים שנכתבו שם, ואף הסכמתי עם רובם והפנמתי לעומק. פרט למשפט אחד שעשה לי אי-סדר בראש והביא אותי לחששות של אינטרסיות, שהוגה הפוסט שם ראה לנכון לשבח את הקמפיין של הגחלת על חשבון הקמפיין הזה, ועל זה הרי ניתן להוכיח רק במילה אחת: התוצאה. כמה מנויים הביא הקמפיין ההוא, וכמה מנויים הביא הקמפיין הזה).
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: