קורס זריז במיתוג: קופרשטוק
הופה, לאט לאט מבלי ליידע אותנו, נבנה לו מותג חדש, מהשורש, מהגלעינים, הוא חודר, מתרווח, מתפתח, הוא לא משקה, לא תרופה, לא מגבון ואף לא משקף תלת מימד וקסברגרי, אופס, סיני... למותג הזה קוראים "קופרשטוק".
איש מירון וקופרשטוק חד הם, זה הגריד, לשם חותרים.
מירון הרי ממותג זה מכבר, מאות בשנים, עוד מהימים הטובים בהם אחמד אבו-זקרי מכפר בילעין רקד 'דבקה' עם ר' אשר זעליג מרגליות, מהימים בהם פורטונה מבאר שבע זורקת בגדים יקרים לתוך המדורה, וגבריאל ביאלסטוק דליטא זועק על 'בל-תשחית'.
אבל במירון יש הרבה כוחות, ובכלל, ישועות, ח"י רוטל, זה כבר לא מוכר, פאסה. מה גם שהמגבית הראשונה בדבר הרוטל כ"כ הצליח, שכל הקונטנרים עמוסי בקבוקי מיץ הענבים, לא הוחזרו לחברות ההשכרה, מחמת שעדיין מאכלסים הם את רבבות הרוטלים, כך שאין מצב, גם למכור את זה אי-אפשר, זה מרוח בלוגו של הרשב"י. הציבור לא תורם רוטלים, מקסימום מביא בכוחות עצמו כמה שקיות שוקו-שוק לחלוקה עצמית להיוושע בבן זכר.
מאידך, למרוח על גבי פלייר צבעוני, כאשר צבעי האדום שולטים בכיפה, ובשער פנים מדומעות של ילד הנכווה במכת שמש בעודו מסתכל על מדורת רבי שמעון מזה, והשמש הקופחת מזו, וזעקה הקורע(א)ת: בן ציון בונה לך צל, להציל את העתיד שלך, זה, איך לומר בלשון עדינה, מבריח את המטבעות לצד הקמיעות ורוקדי הנח-נחים. מספיק רואה דמעות יום יום, הם מבצבצות לו מתיבת הדואר קופת העיר & וועד הרבנים, בין אם ירצה ובין אם לאו.
ישבו חשבו ואמרו, בונים מותג. למותג הזה קוראים "קופרשטוק". מותג ככל המותגים, בלי הרבה הסבר, בלי הרבה מילים.
משליכים את תמונת הפספורט של ר' בן ציון לתוכנת המרה לעקומות, והנה יש קריקטורה. צובעים בענק "קופרשטוק", ומוכרים.
מה? מה מה?! ק-ו-פ-ר-ש-ט-ו-ק-! מה לא מובן פה. לא שמעת על קופרשטוק? נו הקופרשטוק הזה. וואלה, בוודאי, למי לתרום? בוודאי לקופרשטוק.
ואז בהגיעי למקווה אשמע בליל קומפוטי עם צליל זהה להחריד. שטוקופר, שתוק,קופר, שטוק. ואני אומר לעצמי, עם דבר אחד אני מצליח להסכים, עם ה'שתוק', בתמיהתי על מה הדיבר הצפוף הזה על הבוקר. ואז לפתע יפנו אותי למודעה הענקית, שמוכר, לא... לא מקרר, ואף לא אבקת אומגה 3...
הוא מוכר "קופרשטוק".
מיד הרמתי טלפון לאשתי, ושאלתי אותה אם יש מקופ פנוי בויטרינה לקופרשטוק.
עוד לא הספקתי לשאול, והיא עונה: כבר קניתי קופרשטוק, זה בסדר, זה מהמעשרות...
אם לומר בהגינות, קמפיין קופרשטוק הציב לי אתגר חדש ומרתק בחדשנות מעוררת אהדה בתחום השנור!
(נ.ב. אין קשר בין הכותב למפרסם, לא עסקי, לא משפחתי, ולא עדתית. (אולי כן, לא בדקתי), אך קשר ישיר מוחי רעיוני ושכלי - אשמח לבנות מול הוגה הקמפין המוצלח הזה).
הופה, לאט לאט מבלי ליידע אותנו, נבנה לו מותג חדש, מהשורש, מהגלעינים, הוא חודר, מתרווח, מתפתח, הוא לא משקה, לא תרופה, לא מגבון ואף לא משקף תלת מימד וקסברגרי, אופס, סיני... למותג הזה קוראים "קופרשטוק".
איש מירון וקופרשטוק חד הם, זה הגריד, לשם חותרים.
מירון הרי ממותג זה מכבר, מאות בשנים, עוד מהימים הטובים בהם אחמד אבו-זקרי מכפר בילעין רקד 'דבקה' עם ר' אשר זעליג מרגליות, מהימים בהם פורטונה מבאר שבע זורקת בגדים יקרים לתוך המדורה, וגבריאל ביאלסטוק דליטא זועק על 'בל-תשחית'.
אבל במירון יש הרבה כוחות, ובכלל, ישועות, ח"י רוטל, זה כבר לא מוכר, פאסה. מה גם שהמגבית הראשונה בדבר הרוטל כ"כ הצליח, שכל הקונטנרים עמוסי בקבוקי מיץ הענבים, לא הוחזרו לחברות ההשכרה, מחמת שעדיין מאכלסים הם את רבבות הרוטלים, כך שאין מצב, גם למכור את זה אי-אפשר, זה מרוח בלוגו של הרשב"י. הציבור לא תורם רוטלים, מקסימום מביא בכוחות עצמו כמה שקיות שוקו-שוק לחלוקה עצמית להיוושע בבן זכר.
מאידך, למרוח על גבי פלייר צבעוני, כאשר צבעי האדום שולטים בכיפה, ובשער פנים מדומעות של ילד הנכווה במכת שמש בעודו מסתכל על מדורת רבי שמעון מזה, והשמש הקופחת מזו, וזעקה הקורע(א)ת: בן ציון בונה לך צל, להציל את העתיד שלך, זה, איך לומר בלשון עדינה, מבריח את המטבעות לצד הקמיעות ורוקדי הנח-נחים. מספיק רואה דמעות יום יום, הם מבצבצות לו מתיבת הדואר קופת העיר & וועד הרבנים, בין אם ירצה ובין אם לאו.
ישבו חשבו ואמרו, בונים מותג. למותג הזה קוראים "קופרשטוק". מותג ככל המותגים, בלי הרבה הסבר, בלי הרבה מילים.
משליכים את תמונת הפספורט של ר' בן ציון לתוכנת המרה לעקומות, והנה יש קריקטורה. צובעים בענק "קופרשטוק", ומוכרים.
מה? מה מה?! ק-ו-פ-ר-ש-ט-ו-ק-! מה לא מובן פה. לא שמעת על קופרשטוק? נו הקופרשטוק הזה. וואלה, בוודאי, למי לתרום? בוודאי לקופרשטוק.
ואז בהגיעי למקווה אשמע בליל קומפוטי עם צליל זהה להחריד. שטוקופר, שתוק,קופר, שטוק. ואני אומר לעצמי, עם דבר אחד אני מצליח להסכים, עם ה'שתוק', בתמיהתי על מה הדיבר הצפוף הזה על הבוקר. ואז לפתע יפנו אותי למודעה הענקית, שמוכר, לא... לא מקרר, ואף לא אבקת אומגה 3...
הוא מוכר "קופרשטוק".
מיד הרמתי טלפון לאשתי, ושאלתי אותה אם יש מקופ פנוי בויטרינה לקופרשטוק.
עוד לא הספקתי לשאול, והיא עונה: כבר קניתי קופרשטוק, זה בסדר, זה מהמעשרות...
אם לומר בהגינות, קמפיין קופרשטוק הציב לי אתגר חדש ומרתק בחדשנות מעוררת אהדה בתחום השנור!
(נ.ב. אין קשר בין הכותב למפרסם, לא עסקי, לא משפחתי, ולא עדתית. (אולי כן, לא בדקתי), אך קשר ישיר מוחי רעיוני ושכלי - אשמח לבנות מול הוגה הקמפין המוצלח הזה).