קורונה קורונה עניני בלבד!!!

מצב
הנושא נעול.

תקוע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
צוות מומחי בריאות הציבור של האוניברסיטה העברית קובע שהסגר לא רק שלא הפחית את התחלואה של ילדים ונשים אלא גרם לה והחריף אותה.
 

אני1000

משתמש מקצוען
דחוף! האם פדיון הבן נחשב טקס דתי מוכר ליציאה מה 1000 קילומטר?
כמו"כ האם קביל לצאת עם הילדים?
 

אני1000

משתמש מקצוען
האם מישהו יודע מה המספר לשאול שאלות את פיקוד העורף במסרונים?
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
נדב איל בטורו ב'ידיעות': חשבון הנפש: במרכז־שמאל הישראלי היו שלקחו את הצד של טראמפ בוויכוח על המגפה - ועכשיו מדברים על מחדל.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
בראשל"צ מצפצפים: המשטרה חשפה אמש מסיבה עם כ-150 משתתפים. במקום אותר חולה קורונה מאומת. הצעירים תקפו שוטרים עם גז וניסו להימלט דך גג המבנה.

ישראל כהן: ‏אחיי החילונים. מבין את הדילמה שלכם מה להגיב אחרי סיפור הזוי אמש בראשל״צ. כזה עוד לא היה - חולה קורונה שחוגג ורוקד יחד עם 150 איש במועדון קטן סגור. ברור שתעדיפו להתעלם. ההצעה שלי: כן תגיבו, כמונו, תגידו את האמת שמדובר בחלק שולי, כמו שאצלינו ברור לכל היום שזו קבוצה קיצונית בלבד.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
בעלה של היולדת החולה זועק: "זו מלחמה! הימנעו מכל מה שלא חיוני"

לצפייה לחץ כאן

ר' מנשה גולדיס, אברך חסיד באיאן שאשתו ילדה בן בזמן שהיא במצב קשה עקב הקורונה, החליט להיחשף כדי לפנות לציבור בבקשה לשמור על ההנחיות ולהיזהר • בנוסף, שיתף בעובר עליו ועל משפחתו: "הסיטואציה לא פשוטה, אני לא מאחל אותה לאף אחד"

הקורונה בישראל, פגעה לאחרונה במספר נשים מהציבור החרדי הנמצאות לקראת לידה. אחת מהן, הגב' גולדיס, ילדה את בנה בזמן שהיא מאושפזת בבית החולים במצב קשה, כאשר עד עכשיו היא עדיין מורדת ומונשמת.

בעלה, ר' מנשה גולדיס, אברך מחסידי באיאן החליט להיחשף היום תקשורתית ולנצל את הבמה כדי להתריע בפני הציבור על הצורך לשמור על הנחיות הקורונה ולהיזהר מכל משמר שלא להידבק בנגיף.

"אנחנו משפחה עם שבעה ילדים, יחד עם הקטן שנולד עכשיו. הגענו לכאן בעקבות מחלת הקורונה ואנחנו לא יודעים מהיכן נדבקה", סיפר. "כשחלה הידרדרות משמעותית במצבה, התפנינו לבית החולים, ואנחנו מקווים שבקרוב היא תחלים".

הוא שיתף, "לא פשוט להתמודד עם שאר הילדים, אנחנו מנסים להסביר להם את המצב. יש תמיכה מהמשפחה המורחבת ומכל עם ישראל. הסיטואציה לא פשוטה, אני לא מאחל אותה לאף אחד. אבל אנחנו מאמינים, ובסוף נהיה כולנו יחד מחויכים".

מנשה פנה לציבור בבקשה: "אנחנו בשעת מלחמה. זה לא צחוק, במלחמה הרבה אנשים התחבאו הרבה שנים בשביל לחיות, זה גם מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו, ממש להיזהר. מה שלא חיוני ודחוף, תמנעו ממנו. זה בידיים שלנו, כוחנו באחדותנו".

 
נערך לאחרונה ב:

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
באשדוד איתרו כוחות המשטרה שתי התקהלויות אסורות, ובעקבות כך נרשמו 38 דו"חות למשתתפים ולמארגנים. בהתקהלות הראשונה, שהתקיימה ברחוב אורט בעיר בתוך מבנה סגור, נאלצו השוטרים לאתר כניסה צדדית. חלק מהנוכחים שהבחינו בכוחות, נמלטו מהמקום. במקום נרשמו 13 קנסות לנוכחים בגין הפרת התקנות והם פוזרו לבתיהם. כמו כן נגד מפעיל המקום נרשם קנס על סך 5000 ש"ח והוא זומן להמשך הליך נגדו במשטרה.

במקרה השני, השוטרים הגיעו לפארק בעיר, שם איתרו אוהל גדול שהוקם במקום, בו כמה עשרות בני נוער וצעירים קיימו התקהלות, בה סעדו וצרכו אלכוהול. חלק מהנוכחים נמלטו מהמקום עת שהבחינו בשוטרים, שהצליחו לאחר מרדף רגלי קצת לעכב את חלקם. 25 קנסות נרשמו לנוכחים בגין הפרת התקנות, והם פוזרו לבתיהם.

מדוברות המשטרה מסרו כי "המשטרה שבה ומדגישה להישמע להנחיות משרד הבריאות ולנהוג באחריות, למען בריאותכם במסגרת המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף בישראל".
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
מחריד: "ההתייצבות במספר החולים נובעת מתמותת שיא"
"אנחנו במצב הקשה ביותר מאז פרוץ המגיפה", כך אומר יו"ר ארגון רופאי המדינה שמזהיר, "אל תתבלבלו במספרים, ההתייצבות במספר החולים הקשים נובעת לצערי מתמותת שיא של 280 חולי קורונה ב-5 ימים"
בריאות / קורונה29.1.2021 | 14:51
על רקע הבלימה היחסית בהתפשטות המגיפה, ד"ר זאב פלדמן, מנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בבית החולים 'שיבא', יו"ר ארגון רופאי המדינה ומ"מ יו"ר הר"י אומר כי אנחנו במצב הקשה ביותר מאז פרוץ המגיפה וכי חייבים להאריך את הסגר.
"אנחנו במצב הקשה ביותר מאז פרוץ המגיפה", הוא אמר - "אל תתבלבלו במספרים, ההתייצבות במספר החולים הקשים נובעת לצערי מתמותת שיא של 280 חולי קורונה ב-5 ימים".
לדבריו, "המראות הקשים מבתי החולים הם השגרה שלנו הרופאים והרופאות - והם מגיעים אחרי שנה קשה. הצוותים הרפואיים מגיעים למצב הקשה ביותר מאז פתיחת המגיפה אחרי שנה קשה של מלחמות על חייהם של חולי קורונה בתנאים קשים. הצוותים שחוקים אבל נלחמים על כל אדם - תנו לנו את הכלים, תנו לחזית את התמיכה בעורף - אנחנו נטפל, נלחם ואתם תשבו בבית ותקפידו על ריחוק ומסיכות בחוץ".
הוא ציין כי "כל מי שקורא נגד הסגר, מנהיג פוליטי או אזרחי לא יוכל להתנקות ביום שאחרי מהחיים שנטלו מאלפים בגללו. אני שהתנגדתי לרוץ לסגרים מלאים, שתמכתי ברמזור ובסגירה דפרנציאלית לפי תחלואה, אומר במפורש- בשלב הזה הפסקת הסגר לפני הורדת המספרים הקשים היא חסרת אחריות. התוצאה שלה ידועה מראש - תמותה של אלפים, רפואה לא שיוויונית שקבלת ההחלטות בה מתקבלת על בסיס מקום פנוי לאמבולנסים הממתינים שעות למיונים הביולוגיים, או למכונות האקמו לחולים קריטיים".
הוא המשיך וקרא "שחררו כבר את החיסונים לכולם. היעד כרגע זה חיסון של לפחות 7 מליון ישראלים . כדי להגיע ליעד הזה כמה שיותר מהר, כאשר 3 מליון כבר התחסנו ורוב אוכלוסיית הסיכון מחוסנת, יש לאפשר לכל מבוגר מעל גיל 16 להתחסן. נתוני המחלה הקשים מחייבים להאיץ את קצב ההתחסנות כדי לשנות את המשוואה מול קצב העלייה של הנדבקים במחלה שהגיע היום ל-10.7 אחוז מאומתים. (ללא סיקורים) תנו לנו לחזור לנצח את המגיפה", סיכם ד"ר פלדמן.
 

עוקר הרים

משתמש מקצוען

יענקף

משתמש פעיל
עקב התחלואה המתפשטת במהירות - רבני הקהילה החרדית באופקים יוצאים בקריאה משותפת ובהוראה ברורה לסגור את כל תלמודי התורה, הישיבות הקטנות והכוללים, וללמוד אך ורק במרחב הקולי.
כמו כן מתבקשים כל ההורים שלא לשלוח את ילדיהם לשחק בגינות ובמגרשי המשחקים, ולא לארח או להתארח, גם אצל המשפחה הקרובה.
מומלץ להתפלל במרחב הפתוח ככל האפשר לפי תנאי מזג האוויר, וגם כשמתפללים בבית הכנסת מתבקשים המתפללים שלא להתעכב כלל אחרי התפילה.
 

צלמת 0940

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מישהו יכול לעדכן מה קורה עם הסגר?
ממשיך השבוע?
יצא הודעה רישמית?
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש להזהר ישנה תופעה של שוטר שעוצר בן אדם ובמקום לתשאל אותו על מעשיו ולבדוק האם זה מצדיק את שהותו במקום השוטר אומר לו שהוא רק בודק אם הוא לא חייב בידוד ולמעשה לאחר שהוא משחרר את הבן אדם הוא רושם לו דו"ח מבלי שיוכל להתגונן ושלוח לביתו קנס 500 ש"ח מלשכתו של הרב מקלב נמסר מדובר בתופעה מוכרת
 

משתדל להיות טוב

משתמש מקצוען
משרד הבריאות מפרסם את נתוני ההתחסנות במגזר החרדי: 10% מתושבי מודיעין עילית התחסנו, 96% בקרב בני למעלה מ-60, 17% ברכסים - 87% מהמבוגרים, 9% בביתר עילית - 65% מהמבוגרים, 9% באלעד - 63 מהמבוגרים, 14% בבני ברק - 63% מהמבוגרים
 

משתדל להיות טוב

משתמש מקצוען
ממונה הקורונה, פרופ' אש, הציג את נתוני התחלואה בישיבת הממשלה: יש ירידה בחולים המבוגרים בגילאי 60 ומעלה, אך מצד שני יש עלייה בחולים הקשים בגילאי 40 ומטה בכל המגזרים. "למרות קצב החיסונים הגבוה, עדיין לא ניכר אפקט ירידה במספר החולים הקשים בבתי החולים", אמר אש
 

משתדל להיות טוב

משתמש מקצוען
נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: בתוך שבוע נביא כמיליון חיסונים נוספים לאזרחי ישראל (מוריה אסרף וולברג).
 

צלמת 0940

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
היה ישיבת ממשלה ב 19:00? קבעו מה קורה מחר עם מוסדות חינוך?
 

דודסטו

משתמש סופר מקצוען
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה