קורונה קורונה עניני בלבד!!!

מצב
הנושא נעול.

היונה לבנה

משתמש מקצוען
עדכון לגבי תחבורה ציבורית:
מפת הפעילות הכללית יורדת ל25% פעילות – יש קווים שימשיכו לפעול במלואם יש קווים שיבוטלו יש קווים שירד אחוז הפעילות. לא יהיו ישובים מנותקים.
החל מהשעה 20:00 תפסק פעילות התחבורה הציבורית. בנוסף אין פעילות בסופי שבוע – מיום חמישי ב20:00 עד ראשון ותחילת הפעילות. כניסת המתווה לתוקף עדיין לא ידוע.
שרת התחבורה, מירי רגב שואפת לשמור את הרכבת פתוחה, גם אם בהיקף מצומצם. שירותי האוטובוסים צפויים להצטמצם למעט קווים שמגיעים לבתי חולים או למרכזי קניית מזון שיוגדרו כחיוניים. התדירות של רוב הקווים תרד למינימום. קווים בין-עירוניים צפויים להיפסק כמעט לחלוטין.
יש לציין כי בסגר הראשון, התחבורה הציבורית פעלה בהיקף של 25% ומועד הפעילות הוגבל לימים א-ה' בין חמש בבוקר לשמונה בערב. הרכבת הושבתה לחלוטין ולקח למשרד התחבורה ימים ארוכים להסכים עם משרד הבריאות על השבת הרכבת לפעילות תחת מגבלות מחמירות.
עד לגיבושו של המתווה המלא להפעלת התחבורה הציבורית בתקופת הסגר הוחלט במשרד התחבורה כי מחר (שישי) התחבורה הציבורית תפעל כסדרה עד השעה 14:00, בקווים העירוניים, כפי שהותר בשבוע שעבר. ההוראות החדשות ייכנסו לתוקף מלא, רק במהלך השבוע הבא.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
ליזירוביץ׳ ב׳קול חי׳: ראש מחלקת מבצעים במשטרה בתדרוך לכתבי המשטרה אומר: ״אם נראה הפרה בוטה מבחינת כמות בבתי כנסת, נאכוף גם במהלך יום כיפור״.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
ראש מחלקת המבצעים במשטרה, ניצב משנה ישי שלם, התייחס היום (חמישי) לאכיפת הסגר שיחל מחר ואמר כי היא תתמקד באיסור היציאה מהבית, וכי לא יתאפשרו הפגנות שמטרתן לאפשר יציאה מהתחום המותר. "המיקוד של הפעילות יהיה באכיפה של איסור יציאה מהבית ומעבר בין ערים, ובפעילויות אכיפה נגד התקהלויות אסורות ובבתי עסק", אמר. "מחאות והפגנות שתכליתן התרסה מול החוק - 'הפגנות בכאילו' - יטופלו במהירות ובנחישות ולא נהיה סובלניים מול זה, כמו ההפגנות שהיו למשל בחוף הים".
 

פ.נ

משתמש מקצוען
ביבי בהצהרה:
מטרת הסגר היא מניעת ההפגנות והוא ממשיך ואומר שעם היה מאשר את ההפגנות אז זה היה גרום שתי דבר לחוסר אמון מוחלט מהציבור!! וגם שאנשים היו מתרצים שהם הולכים להפגנה וכיביכול הולכים לים.....
 

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ביבי בהצהרה:
מטרת הסגר היא מניעת ההפגנות והוא ממשיך ואומר שעם היה מאשר את ההפגנות אז זה היה גרום שתי דבר לחוסר אמון מוחלט מהציבור!! וגם שאנשים היו מתרצים שהם הולכים להפגנה וכיביכול הולכים לים.....
לא היו דברים מעולם
 

דודסטו

משתמש סופר מקצוען
ביבי בהצהרה:
מטרת הסגר היא מניעת ההפגנות והוא ממשיך ואומר שעם היה מאשר את ההפגנות אז זה היה גרום שתי דבר לחוסר אמון מוחלט מהציבור!! וגם שאנשים היו מתרצים שהם הולכים להפגנה וכיביכול הולכים לים.....
ביקשו ענייני - לא המצאות
 

מצב רוח

משתמש רשום
מתווה נתב"ג אושר: מי שרכש כרטיסי טיסה עד תחילת הסגר יוכל לצאת לחו"ל
ז׳ בתשרי תשפ״א – 25.09.20
  • 11:39
בתום שעות של דיונים, אושרה התוכנית של השרה רגב, לפיה אלה שירכשו כרטיסים אחרי השעה 14:00 לא יוכלו לטוס. בהגעה לשדה התעופה יש להציג אסמכתא למועד רכישת הכרטיס. כניסת ישראלים ארצה תותר ללא הגבלה - בהתאם להנחיות הבידוד. שדה התעופה רמון יישאר פתוח

המתווה המסדיר את פעילות ענף התעופה בזמן הסגר אושר הבוקר (שישי), זאת בתום שעות של דיונים שנמשכו לאורך הלילה. על פי התוכנית, אותה יזמה שרת התחבורה מירי רגב, תתאפשר יציאה מהארץ לכל מי שרכשו כרטיסי טיסה עד למועד כניסת הסגר לתוקף – היום בשעה 14:00. אולם, הרוכשים שיקנו את הכרטיסים מעבר למועד זה לא יוכלו לממש את כרטיס הטיסה.

רגב אמרה כי "המתווה שאותו הצגתי הינו מאזן ומידתי, כזה ששומר על רציפות תפקודית של ענף התעופה ועובדיו ואינו פוגע באופן ברוכשי הכרטיסים טרם הסגר. מצד שני, עיקרון הסולידריות החברתית בשעה של מאמץ לאומי קיבל משקל חשוב בקבלת ההחלטות שלי. על כולנו להיות מגויסים להורדת התחלואה במדינה".
"המתווה שסוכם מאפשר יציאה מהארץ לכל מי שרכשו כרטיסי טיסה עד למועד כניסת הסגר לתוקף, קרי היום ה-25 לחודש, עד שעה 14:00. הרוכשים מעבר למועד זה לא יוכלו לממש את כרטיס הטיסה שירכשו. בהגעה לשדה התעופה יש להציג אסמכתא למועד רכישת הכרטיס, כרטיס תקף למועד הטיסה ובדיקת קורונה שלילית לפי דרישות מדינת היעד".
"לפי המתווה תותר כניסת ישראלים ארצה ללא הגבלה. החוזרים ממדינה אדומה יכנסו לבידוד של 14 יום והחוזרים ממדינה ירוקה יכנסו ארצה לפי כללי הסגר. שדה התעופה רמון יישאר פתוח לטיסת בוקר וטיסת ערב על מנת לאפשר לתושבי אילת שנדרשים לטיפול רפואי או שהינם עובדים חיוניים, אפשרות הגעה למרכז הארץ".
רגב הוסיפה כי "ההחלטה היא תמיד לא קלה כאשר נפגעים זכויות של אזרחים, אבל לאחר ששקלתי את מכלול השיקולים קיבלתי את ההחלטה המאוזנת שעמדה מול לחצים גדולים מאוד מהציבור וחברות התעופה. עם זאת אינני יכולה להתעלם מהצורך והמאמץ הלאומי להורדת רמת התחלואה בארץ ושמירה על בריאות העם כעיקרון מנחה. אני שמחה על כך שהמתווה המאוזן אותו הצגתי אושר על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים. אני רוצה להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולכלל השרים שהיו שותפים לגיבוש המתווה: שר הביטחון, שר הבריאות, שר הפנים, שר החוץ ושר המשפטים".
JDN
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
‏פרופ' איתמר גרוטו באולפן ׳ווינט׳ - ״הסגר יימשך מעבר למתוכנן, יותר משלושה שבועות״

פרופ' מוטי רביד ממעיני הישועה ב׳קול חי׳: ״מחלוקות הקורונה מלאות לגמרי עם כחמישים חולים, 15 מהם במצב קשה וקריטי. אחרי הצום הגיעו עוד עשרים איש, חלקם שוחררו. אנחנו במצב לא טוב. קיבלנו תקנים חדשים לחמישה רופאים ועשר אחיות. כולם כאן שחוקים״.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
׳וואלה׳: לאחר שהמספרים של חולי קורונה עלו בריכוזים החרדים בארה״ב - ראשי מערכת הבריאות בניו יורק קיימו מסיבת עיתונאים דחופה בשכונת בורו פארק שנחשבת לאחד ממוקדי ההדבקה הגדולים ביותר. לפי בכירי משרד הבריאות - החרדים בניו יורק לבד הם יותר מ-23% מהנדבקים החדשים, למרות שמתגוררים בהם פחות מ-7% מהאוכלוסיה בעיר כולה.
עוד מ׳וואלה׳: נציגי הרשויות בניו יורק איימו כי אם התושבים ימשיכו לסרב לשתף פעולה ולהישמע להנחיות - הם ייסגרו באופן מיידי את כל מוסדות החינוך של הציבור החרדי. הדרישה הייתה שכל תושב ילבש מסכה לאורך כל היום. הדיווחים על עלייה גם בחולים המאושפזים בבתי החולים בברוקלין ובקווינס.

׳ניו יורק טיימס׳ מפרסם הלילה: עיריית ניו יורק מאיימת להטיל סגר מקומי מיידי על השכונות החרדיות בעקבות העלייה הגדולה במספרי החולים. זה יהיה סגר ראשון בכל ניו יורק מאז הסגר הקודם בחודש יוני.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
מוטי פלמן בפוסט כואב ממחלקת הקורונה לאחר שנדבק בקורונה בפעם שניה באופן קשה יותר ואושפז בבית החולים: אנחנו יכולים לעצור את הכתר הזה. אני יודע שרובינו באמת מקפידים על ההוראות אבל חבל שיש מעטים שלא והם אלו שמעבירים את המגפה.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
ד"ר ערן רוטמן מנכ"ל בילינסון ב-103: "רה"מ דיבר על 1,500 חולים קשים בהנחה שכולם מקפידים על הסגר. אם אנשים ימשיכו לעקוף את ההנחיות יהיו הרבה יותר".
עוד מד"ר רוטמן: ככל שבמערכת הבריאות יהיו הרבה יותר חולים, זה יכול גם להגיע לסף שבו שיעור התמותה יעלה בגלל שלצורך העניין חולים מונשמים כבר יטפולו על ידי צוותים שהם לא הצוותים היום יומיים שמטפלים בחולים מונשמים, וחשוב שזה יהיה אצל כולנו בתודעה".

מנהל המרכז הרפואי לגליל פרופ' מסעד ברהום ל"כאן": "כבר עכשיו יש חולי שפעת וקשה להבחין ביניהם לבין חולי קורונה. הסגר נושם יותר מידי. כדי שנוכל לראות את אותותיו צריך להדק אותו לפחות למשך שלושה-ארבעה שבועות".

ענבר טויזר: דו"ח אמ"ן: ישראל עוברת את ארצות הברית במספר המתים ליום מקורונה ביחס לאוכלוסייה
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
הגל השני בארה״ב - פרבר ב׳בחדרי׳: ר׳ משה הררי ז״ל בן 46 מלייקווד נפטר ביום כיפור מנגיף הקורונה. רק בערב יו״כ אושפז ונפטר למחרת. אביו הוא רבי חכם אליעזר, רב בולט בפלטבוש.
עוד מפרבר ב׳בחדרי׳: ביומיים האחרונים אושפזו מנגיף הקורונה כעשרים חרדים תושבי לייקווד, מה שמצביע בבירור על הגל השני.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
המרכז הרפואי הדסה: במחלקות הקורונה בהדסה עין כרם מאושפזים היום 119 חולים, מתוכם 30 ביחידות טיפול נמרץ במצב קשה - 13 מהם מונשמים.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
׳כיכר׳: בביה״ח ׳שערי צדק׳ נלחמים כעת על חייו של אברך בן 50 תושב מודיעין עילית שחלה בקורונה. האברך אב לשבעה ילדים, ללא מחלות רקע נדבק לפי טענת משפחתו בתפילה בבית כנסת.
עוד מ׳כיכר׳: בניינים ספורים ליד האברך ממודיעין עילית, מתגוררת בברכפלד אישה בת 42 אם לשמונה ילדים, שנדבקה בקורונה ומאושפזת גם במצב קשה מאוד.
 
נערך לאחרונה ב:

היונה לבנה

משתמש מקצוען
׳כיכר׳: בביה״ח ׳שערי צדק׳ נלחמים כעת על חייו של אברך בן 50 תושב מודיעין עילית שחלה בקורונה. האברך אב לשבעה ילדים, ללא מחלות רקע נדבק לפי טענת משפחתו בתפילה בבית כנסת.
תחילה מצבו היה קל יחסית, והוא נשלח ל'מלונית החלמה', אך לאחרונה חלה הידרדרות רפואית חמורה, והוא הורדם והונשם.
שמו של האברך, לתפילה: נועם בן רות, לרפואה שלמה, בתוך שאר חולי ישראל.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה