עזרה קוד F48 במכונת כביסה קונסטרוקטה - מה זה אומר?

מרציפן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
המכונה לא עובדת ובכל נסיון הפעלה מופיע קוד F48.
מישהו יודע מה זה אומר??
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אולי זה F18?
אם כן-אז

בעיה:: F18


משאבה חסומה / יש לנקות את המשאבה

גורם
המשאבה חסומה בחפצים זרים
תשובה
נקו את המשאבה. לתשומת לבכם: המים הדולפים עלולים להיות חמים מאד (סכנת כוויה). סובבו את בורר התוכניות למצב כבוי. נתקו את תקע החשמל. פתחו והסירו את המעצור. נקזו את המים דרך צינור הניקוז או על-ידי הרמת כיסוי המשאבה באיטיות. נקו את החלל הפנימי, הכבל של מכסה המשאבה ותושבת המשאבה. (גלגל הלהבים של המשאבה צריך להסתובב בחופשיות). החזירו את המשאבה למקומה והבריגו אותה היטב. כדי לבדוק אם קיימת דליפה, שפכו ליטר אחד של מים לתוך מיכל תכשיר הכביסה. בדקו אם יש דליפה והפעילו את התוכנית Drain (ניקוז).
האם המידע היה מועיל?כן לא


גורם
צינור הניקוז חסום או מפותל
תשובה
נקו את המסננים בצינור כניסת המים. לתשומת לבכם: המים הדולפים עלולים להיות חמים מאד (סכנת כוויה). סובבו את בורר התוכניות למצב <כבוי>. נתקו את תקע החשמל. ודאו שצינור הניקוז אינו מעוקם. שחררו את תפס הצינור שעל משפך, הסירו בזהירות את צינור הניקוז (שאריות מים). נקו את צינור הניקוז ואת פקק ההמשפך. הניחו את קצה צינור הניקוז בדלי ובחרו בתוכנית <ניקוז>. חברו את צינור הניקוז למשפך ובדקו אם הוא דולף.
האם המידע היה מועיל?כן לא
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
התכוונתי F43
hsjoisrokhsd42wv2mrc.png
קוד תקלה F04, F05, F21, F43 וF44 - קיימת בעיה במנוע מכונת הכביסה. במצב כזה אין מנוס מלקרוא לטכנאי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה