אסטרטגיה צריכה את עזרתכם - מה לכלול בפרסומת?

אאססתתרר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
יש לי מכירה ביתית של גרביים לנשים וילדות ואביזרי שיער ומטפחות. כרגע אין מספיק מכירות, וגיליתי שגם משפחות שגרות ממש קרוב אליי לא יודעות על המכירה, אני מבינה שכנראה לא עשיתי פרסום מספיק מסיבי.
אין לי תקציב לפרסום בידיעון וכדו', אני מפרסמת במודעות בבניינים וגנים ובמייל השכונתי.
עד עכשיו, היתה לי נטייה לפרסם במודעה פרוט של מה שאני מוכרת עם מחירים, כדי לחסוך טלפונים של בירורים מיותרים ושמי שמחפשת בדיוק עובי/צבע/אורך שאין לי לא תתקשר לחינם (כי אין לי את כללל הואריאציות האפשריות). וגם חשבתי שלפעמים כשלא יודעים בדיוק מה במכירה לא טורחים להתקשר כדי לברר, וממשיכים לקנות בחנות, מה שאין כן אם זה רשום ואני רק צריכה לבדוק ברשימה אם יש את מה שאני רגילה לצרוך....
אבל אולי אני טועה? אולי עדיף לעצב מודעה יותר כללית שרק מביאה לתודעה שבבניין ליד יש מכירה וזה יותר ימשוך? [אין מה לבנות על זה שאם מישהו יתקשר ואין לי את מה שהוא רוצה, אני אצליח לדחוף לו בכח משהו אחר, כי אני מאוד גרועה בזה]
אציין שהמחירים שווים או קצת יותר נמוכים מהמחיר של החנויות, חוץ מהאביזרי שיער שנמוכים משמעותית. ככה שאני לא חושבת שהמחיר זה הדבר שמאוד מושך אא"כ אנשים לחוצים על השקל, יותר ימשוך הקרבה כי אין חנויות קרובות וכי הצעתי משלוחים עד הבית חינם או בתשלום סימלי
עוד אציין, שקניתי סחורה של מוצרים בסיסיים ליום יום שבטוח רוב התושבים באזור צורכים, לא כל מיני גרביים עם דנטל ודוגמאות, מתוך מחשבה שככה ודאי יהיו לי הרבה מכירות, יש לי גרביים מחברה פשוטה ויש מחברה קצת יותר בסטייל.
מבחינת השתדלות טבעית - נראה לכם שיש לי פה טעות? כי אני מרגישה שאני לא עושה את זה נכון
 

תמי שלזינגר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
D I G I T A L
את יכולה אולי לשלב...
כותרת קריאטיבית מושכת ומרכזית, שתספר לכולם שיש כאן מכירת גרביים בשכונה
(דוג' שנשלפה לי- הגרביים לא בארון ולא בכביסה? אל דאגה, הם כאן בשכונה! )
ומתחת 4-5 ריבועים עם תמונות של מה שיש במכירה. בכל מודעה תכניסי תמונות אחרות כדי לתת רושם של מבחר, וגם כדי שבאמת ידעו מה יש לך, כמו שרצית.
הצלחות!
 

טנקס

BOOL- גרפיקה וקופי מנצחים בצ'יק
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
ככה שאני לא חושבת שהמחיר זה הדבר שמאוד מושך
דווקא אני חושבת שרוב האוכלוסיה בעולם
מחפשים איכות ומחיר זול.
ואם זה מה שיש לך אז זה ענין של זמן קצר שזה יעבור מאחת לשניה
נכון, שיש אחוז אחר שמחפשים מותגים ומשסכימים לשלם על זה יקר

בכל מקרה המון הצלחות!
 

אאססתתרר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
דווקא אני חושבת שרוב האוכלוסיה בעולם
מחפשים איכות ומחיר זול.
ואם זה מה שיש לך אז זה ענין של זמן קצר שזה יעבור מאחת לשניה
נכון, שיש אחוז אחר שמחפשים מותגים ומשסכימים לשלם על זה יקר

בכל מקרה המון הצלחות!
כן, ברור ובפרט באזור שאני גרה...
התכוונתי שמחיר זול זה לא היתרון המשמעותי שימצאו אצלי לעומת חנויות
גם ככה הרווחים לא גדולים, אין כ"כ מאיפה להוזיל עוד
 

טנקס

BOOL- גרפיקה וקופי מנצחים בצ'יק
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
התכוונתי שמחיר זול זה לא היתרון המשמעותי שימצאו אצלי לעומת חנויות
גם ככה הרווחים לא גדולים, אין כ"כ מאיפה להוזיל עוד
אז אולי להתחלה כדי שיכירו אותך
תעשי מחירי היכרות
נגיד שבוע של הפתיחה כל החנות במחיר עלות

ואהו טונות הצלחות!
 

מתעניינת:)

משתמש מקצוען
באופן כללי דווקא פרסום של מוצרים נחשב יעיל, הלקוח נחשף לתמונה ונוצר אצלו צורך
יכול להיות שזה באמת עניין של זמן, או שנכון להוסיף משפט במרכז הפרסום של משהו כמו: לקנות רחוק לא בא ברגל. תקני קרוב ובזול.
או: כמה קרוב ככה זול, לכי על זה.
 

שבי פלד

משתמש פעיל
יש זמנים של מחירות
וזמנים ריקים.
ערב פסח היה מלא אצלך?

עכשיו כולם כבר מצוידים...

עוד שבועיים-חודש יתחילו לקנות שוב.

את צריכה (לדעתי) לשווק את החנות שלך בכל מקום שאת הולכת,
יושבת בגינה עם שכנות?
לספר לתאר, לתת אפיזודות מענינות/מצחיקות מהחנות
(אם תתני מידע תכני תגדלי את עצמך יושבת לבד :)
יושבת בשמחה משפחתית--אני בעלת חנות גרביים,
אם יש פה מישי שצריכה-- ויש לי גם הרבה ידע,
וואאוו בואו לבקר אותי-
תראו איך אני נראית בתור בעלת חנות...!

אחרי שזה נכנס למודעות,
שכנות, מכרות יקומו בבוקר,
אין גרביים-היום אני אלך לקנות..
אאהה יש לי פה ליד הבית..
 

אאססתתרר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
יש זמנים של מחירות
וזמנים ריקים.
ערב פסח היה מלא אצלך?
לא, זה בדיוק העניין
לא היה כמעט מכירות בערב פסח, הזמן שחיכיתי שיהיו הכי הרבה
ועוד עשיתי מבצע -15% שזה כמעט חצי מהרווחים שלי

ואני שונאת להיות בראש שאני צריכה להפוך את כל המכרות שלי ללקוחות פוטנציאליים
אני רוצה קשרים בריאים עם חברות ומשפחה
 

אאססתתרר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
תכלס, אתן חושבות שעכשיו זה לא זמן מתאים לפרסום, עדיף לחכות כמה שבועות שיתחיל להגמר המלאי שאנשים קנו לפני החג?
 

מתעניינת:)

משתמש מקצוען
תכלס, אתן חושבות שעכשיו זה לא זמן מתאים לפרסום, עדיף לחכות כמה שבועות שיתחיל להגמר המלאי שאנשים קנו לפני החג?
פרסום הוא מודעות, כך שבכל זמן הוא מתאים
כשאישה תצטרך גרביים היא תלך לרכוש לפי מה שמונח אצלה בראש.
כמה זמן קיימת המכירה? מקובל לאמר שרק לאחר 3 שנים מפתיחת עסק אפשר לראות את הפוטנציאל שלו
 

שבי פלד

משתמש פעיל
ואני שונאת להיות בראש שאני צריכה להפוך את כל המכרות שלי ללקוחות פוטנציאליים
ככה זה,
כמו כשאת מחפשת עבודה ומספרת את זה לכולן,
(והופכת אותן למתווכות ללא תשלום)
אל תשכחי שאת עושה להן טובה-
מביאה להן סחורה טובה ליד הבית.
אני רוצה קשרים בריאים עם חברות ומשפחה
אין קשר,
את לא צריכה להביא אותן לידי הרגשה שהן 'צריכות' לקנות אצלך
אלא יותר-
אם אני אצטרך-יש לי פה קרוב.

וכולן הרי צריכות,
גרביים קונים או- פתאום חולפים ליד חנות (מושכת) ונזכרים-אני צריכה
ואז בודקים, שווה את המחיר..?
או שנתקעים--ודחוףף-ליד הבית, מה שהכי קרוב,
לא משנה המחיר (ככה אצלי בכ"א)

מכירה ביתית-
יש כאלו ששונאות להכנס,
כי יהיה להן לא נעים לצאת בלי כלום...

אם יש דלת חיצונית או מוכרת לא מחייבת
זה יותר טוב...

מטפחות זה בכלל דבר אחר,
אישה רוצה מראה גדולה, מבחר גדול..
תא מדידה נח (!!!)

הרבה הצלחה!!!
 

פנסאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הייתי עושה פרסומת קריאייטיבית שמשלבת- שמשלבת צורך עם מוצר:
לדוגמה: מסיבת ר"ח מחר- גרביים חגיגות בבניין ליד..(+ תמונה*
ניו בורן חדש- גרביים ממידה 0-3 בבניין ליד (+תמונה)
הניסוח צולע למדי. אבל הרעיון נכון לדעתי.
גם מושך גם מספר על המוצרים
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
הייתי עושה פרסומת קריאייטיבית שמשלבת- שמשלבת צורך עם מוצר:
לדוגמה: מסיבת ר"ח מחר- גרביים חגיגות בבניין ליד..(+ תמונה*
ניו בורן חדש- גרביים ממידה 0-3 בבניין ליד (+תמונה)
הניסוח צולע למדי. אבל הרעיון נכון לדעתי.
גם מושך גם מספר על המוצרים
כתבת בדיוק את מה שרציתי לומר.
תתמקדי כל פעם במוצר ספציפי ותשימי תמונה שלו בגדול+
לגעת בצורך הספציפי של הלקוחה.
כל אחת,
אחרי פעמיים שלוש ספציפיות,
תתרגל ותתחיל לקנות בכל חור.
 

סוסה כתומה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
התשובה שלי היא בלי קשר לפורום הזה אבל יהעשה לך את העבודה של הפרסום :

בשכונה שלנו יש מישהי שמוכרת איפור בבית
ולא תמיד נח לכולם להגיע אליה הביתה ולהתחיל להתלבט על צבעים כמות וכו'
מה שהיא עושה ולדעתי זה ממש חכם
במקביל למכירה הביתית היא עושה מכירה בערבי חג באולם השכונתי משהו שיתופי עם עוד כמה מכירות שבאים לאזור
(סוג דוכן של שולחן או שתיים)

מה היא מרוויחה מזה:
נשים באות למכירה בשביל בגדים וכו' רואות אותה עם הדוכן נעצרות בודקות מה יש וגם קונות כי במקום כללי כשיש הרבה נשים יותר קל להם להתלבט ולבדוק כי לא כל הפוקוס עליהם והם גם לא חייבות לקנות
ואז בפעם הבאה שהם צריכות את אותו המוצר הם כבר יודעות שהוא קיים אצלה יודעות איזה חברה איזה צבע וכו'
ואז הם באות ומרגישות יותר נעים כי הם יודעות על המוצר הספציפי את כל הפרטים ועל הדרך הם כבר קונות עוד דברים
הם גם יכולות לשלוח את הילד לקנות כי יש להם את כל המידע על המוצר הם לא צריכות לבוא ולראות בעיניים
הם גם יכולות לבקש משלוח עד הבית שזה פלוס ענק אבל בפעם הראשונה אנשים צריכם לראות בעיניים להשוות את המחירים וכו'

בקיצור זה נותן לה הכרה, זה מביא לקוחות, זה מוכר במרוכז כמות גדולה,
וזה מנגיש ללוקוחות את כל המידע שהם זקוקות לו

אולי ילך אצלכם גם?
 

אאססתתרר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
התשובה שלי היא בלי קשר לפורום הזה אבל יהעשה לך את העבודה של הפרסום :

בשכונה שלנו יש מישהי שמוכרת איפור בבית
ולא תמיד נח לכולם להגיע אליה הביתה ולהתחיל להתלבט על צבעים כמות וכו'
מה שהיא עושה ולדעתי זה ממש חכם
במקביל למכירה הביתית היא עושה מכירה בערבי חג באולם השכונתי משהו שיתופי עם עוד כמה מכירות שבאים לאזור
(סוג דוכן של שולחן או שתיים)

מה היא מרוויחה מזה:
נשים באות למכירה בשביל בגדים וכו' רואות אותה עם הדוכן נעצרות בודקות מה יש וגם קונות כי במקום כללי כשיש הרבה נשים יותר קל להם להתלבט ולבדוק כי לא כל הפוקוס עליהם והם גם לא חייבות לקנות
ואז בפעם הבאה שהם צריכות את אותו המוצר הם כבר יודעות שהוא קיים אצלה יודעות איזה חברה איזה צבע וכו'
ואז הם באות ומרגישות יותר נעים כי הם יודעות על המוצר הספציפי את כל הפרטים ועל הדרך הם כבר קונות עוד דברים
הם גם יכולות לשלוח את הילד לקנות כי יש להם את כל המידע על המוצר הם לא צריכות לבוא ולראות בעיניים
הם גם יכולות לבקש משלוח עד הבית שזה פלוס ענק אבל בפעם הראשונה אנשים צריכם לראות בעיניים להשוות את המחירים וכו'

בקיצור זה נותן לה הכרה, זה מביא לקוחות, זה מוכר במרוכז כמות גדולה,
וזה מנגיש ללוקוחות את כל המידע שהם זקוקות לו

אולי ילך אצלכם גם?
רעיון טוב, תודה!
ותודה לכל מי שטרחה לענות, כבר יותר ברור לי הכוון שאני צריכה ללכת בו
 

פנסאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אשמח שתשתפי מה יצרת בסוף
 

ממששהה

משתמש פעיל
פרסום וקופי
אני משום מה חושב
שאם המכירים די דומים לחנויות
צריכים למצוא משהו שיותר קשור
ל.. "מאוחר בלילה ולא מוצאת חנות"..
"ער"ש והכל סגור אין לך מה ללבוש "
משהו שיהיה בכיוון הבידול יותר
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
כתבתם הרבה על המחיר ולא כתבתם מילה על השירות. במכירות ביתיות ( בעיקר ) אנשים מחפשים את היחס, וזה נושא שכדאי ללמוד ולהשקיע בו.
 

אאססתתרר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי

קבצים מצורפים

  • 2.png
    2.png
    1.1 MB · צפיות: 35

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה