מידע שימושי ציפוי שיש וכיורים - פסח

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
החלטנו לקנות אריחי קרמיקה ולהדביק מתחתם עיגולים שמרפדים כדי שלא יסרטו את השיש.
 

כובע שמש

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יש ב"יש" טפט מעולה ב139.. (קנינו אצל מישהו שמוכר פרטי אותו דבר ב180)
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
רשמים מוצאי פסח תשפג:
אחרי שנים שהשתמשנו רק בשעוונית/PVC או איך שקוראים לזה. (שעומד לא יציב, ועושה גלים, ומנסה כל הזמן להיגלל לגליל כמו שהיה מאוחסן כל השנה).
קנינו השנה את הטפט הגרמני, ניסינו בהתחלה טפט אחד שכולל חלק מהקיר וגם את שפת השיש, אבל מרוב הקיפולים נהיו מלא בועות והיינו צריכים כמה פעמים להסיר ולזרוק לפח, בסוף עשינו בלי הקיר, ואת שפת השיש הדבקנו בשלב שני, וגם אז נשארו מעט בועות.
הלכתי לחנות של כלים סניטריים וקרמיקות וביקשתי קרמיקה עבור השיש, אז בדיוק היה להם סחורה שהיתה מיועדת לזרוק לפח, והמידות היו מתאימים בול לשיש שלנו (רק נשארו כמה ס"מ מיותרים, אנחנו צריכים עדיין לחתוך, בינתיים השנה הם עלו אחד על השני).
בתחתית אריחי הקרמיקה הדבקנו כריות גומי להגנה על השיש.

אז בבשרי שמנו טפט ועל זה קרמיקה, ובחלבי כבר שמנו קרמיקה ישר על השיש ועם הטפט רק סגרנו את המסביב.
בסוף החלטנו שבשנה הבאה נשים ניילון על השיש, ועליו קרמיקה ואז לסגור את השאר בטפט.


והערה חשובה:
הטפט הגרמני יורד בקלות מהשיש, אבל מהכיריים (אינדוקציה) הוא לא יורד טוב ומשאיר סימני דבק. אז שנה הבאה נשים נייר כסף עבה על האינדוקציה.

בשולחן שמנו נייר כסף עבה (בשנים קודמות שמנו פוליגל, אבל הוא לא יציב וזז כל הזמן וגם יוצר לפעמים גלים) רק מה שהנייר כסף העבה הוא ממש כמו סכין ענק וצריך להזהר ממנו מאוד.
 

נחמן ג

משתמש פעיל
כמה עבודה להדביק...
ואחרי שבוע צריך להוריד הכול.
אני שם טפט איך שיוצא ולא עושה עסק (משתדל)
 

איטא

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
הי
האם משהי שמעה על עטיפת השיש בניילון עבה במיוחד?כמו ששמים על השולחן על המפה?
אשמח לשמוע
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה