חדשות בעולם צוללת הטיטאניק האבודה...

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
צוללת המשמשת לתיירות צפיה בשרידי הטיטאניק נעלמה באוקיינוס האטלנטי. משמר החופים של בוסטון אמר ל-BBC כי מבצע חיפוש והצלה מתנהל מול חופי ניופאונדלנד, אי גדול באמריקה הצפונית, השייך לקנדה, לא ברור כמה אנשים היו על הסיפון כשהיא נעלמה.
צוללות קטנות לוקחות מדי פעם תיירים או מומחים לצפות בהריסת הטיטאניק, שנמצאת כ-3,800 מטר מתחת לפני האוקיינוס.
חברת OceanGate Expeditions, חברה פרטית המארגנת משלחות בים עמוק, אישרה בהצהרה שהצוללת הנעדרת בבעלותה ואנשים היו על הסיפון. "אנחנו בוחנים ומגייסים את כל האפשרויות כדי להחזיר את הצוות בשלום", נכתב בהצהרה. "כל ההתמקדות שלנו היא באנשי הצוות בצוללת ובמשפחותיהם, אנחנו פועלים להחזרתם הבטוחה של אנשי הצוות", נכתב.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

מאתמול:​

החיפושים נמשכים: מיליארדר וארבעה נוסעים נעלמו על סיפון צוללת טיולים​

צוללת תיירים שצללה למצולות כדי לצפות בשברי הטיטאניק עם מיליארדר בריטי וארבעה אחרים על סיפונה נעלמה 12,500 רגל מתחת לאוקיינוס האטלנטי כשנותרו רק 48 שעות עם אוויר, משמר החופים האמריקאי הצטרף לחילוץ​

 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

שעות אחרונות של חמצן: הקולות ככל הנראה לא מהצוללת​

העדכונים האחרונים מפרשיית הצוללת שנעלמה | רעשים שנשמעו מספר פעמים ביממה האחרונה לא הוכחו כקשורים לצוללת | נגמר להם החמצן בשעות אלו, אם נשארו חיים עד עתה​

 

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען

הרב הגו-N

משתמש פעיל

מאתמול:

החיפושים נמשכים: מיליארדר וארבעה נוסעים נעלמו על סיפון צוללת טיולים

צוללת תיירים שצללה למצולות כדי לצפות בשברי הטיטאניק עם מיליארדר בריטי וארבעה אחרים על סיפונה נעלמה 12,500 רגל מתחת לאוקיינוס האטלנטי כשנותרו רק 48 שעות עם אוויר, משמר החופים האמריקאי הצטרף לחילוץ


הנסיעה היתה מבוטחת?
לכאורה כן
וואו לא חשבתי על זה... מיליונים.
(אולי במקום לשלם הם יציעו לתובעים מסע תענוגות חינם בצוללת, בעקבות הצוללת האבודה ;):devilish::LOL:)
??
דיברו על זה שרק הכרטיס עלה רבע מיליון דולר!
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
משמר החופים של ארה"ב הודיע הערב (יום ה') כי במהלך החיפושים אחר הצוללת "טיטאן" נמצאו הריסות, שכעת ייבדקו על-ידי המומחים. טרם ברור אם יש קשר בין ההריסות לצוללת שנעלמה בתחילת השבוע בקרבת שרידי הטיטניק. בהמשך הערב ימסור משמר החופים עדכון על החיפושים.
כמה מומחים הביעו הערב חשש שמדובר בהריסות של הצוללת הקטנה שנעלמה, והסבירו שבגלל לחץ האוויר בצוללת שבמעמקים, כל תקלה עלולה לגרום לצוללת "לקרוס לתוך עצמה". דיוויד מירנס, מומחה לצלילה וחבר של שניים מהאנשים שהיו על הצוללת, אמר הערב לתקשורת הבריטית שההריסות שנמצאו הן חלקים מהצוללות. הוא ציין כי מדובר בחלק מהמעטפת החיצונית של הצוללת ובמשטח העגינה שלה, והוסיף כי "גוף הצוללת טרם נמצא".
ynet
 

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען
עמיחי שטיין: מומחה, חבר של שניים מהנעדרים, אומר ברשת SKY: השברים שנמצאו - מהצוללת.
דיוויד מירנס, מומחה לצלילה וחבר של שניים מהאנשים שהיו על הצוללת, אמר הערב לתקשורת הבריטית שההריסות שנמצאו הן חלקים מהצוללות. הוא ציין כי מדובר בחלק מהמעטפת החיצונית של הצוללת ובמשטח העגינה שלה, והוסיף כי "גוף הצוללת טרם נמצא".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה