צביעת רהיטים

  • פותח הנושא PIX
  • פורסם בתאריך

PIX

משתמש רשום
אשמח מאוד אם יש כאן מישהו שיכול ליעץ-יש לי מיטת תינוק בצבע טבעי (עץ בהיר עם לקה)- ועכשיו אני קונה ארון חדר ילדים והייתי רוצה צבע אחר לגמרי- שמנת בשילוב של צבע סגלגל) והמיטה ממש לא תתאים. האם אני תקועה וחייבת להתאים כל רהיט בחדר לפי המיטה- או שאפשר לצבוע אותה גם אחרי שהיא גמורה עם לקה (כמובן בצורה שיהיה יפה ולא יראה חובבני)? איזה סוג צבע ואיך?
 

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
למה לא? יש מגוון רחב של צבעי טמבור יפים ואפשר אפילו לערבב לך בחנות את הגוון המדוייק שאת רוצה, ב"הום סנטרים" למיניהם. לדעתי יכול לצאת יפה ללא שום בעיה.
 

PIX

משתמש רשום
זה צבע רגיל כמו לקירות? אני צובעת ישר בלי להוריד ת'לקה הקיימת? והאם אני מוסיפה משהו לגימור מושלם או רק צבע?
תודה!
 

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יותר כדאי שתתיעצי עם המוכר בחנות, בד"כ הם מאד מבינים בזה ויגידו לך בדיוק מה לעשות.
בהצלחה!
 

טוליק

משתמש רשום
אם את רוצה שזה יהיה מבריק כזה את יכולה לקחת כל צבע שמן ולצבוע על הלכה ( צריך לשאול את המוכר אם זה לא רעיל) אם את רוצה צבע שרואים את העץ (מה שנקרא ווש) את צריכה קודם לשייף את הלכה. וזה צבע לא רעיל ויש גם צבעים מאוד יפים וזה יוצא מקסים... בהצלחה.
 

PIX

משתמש רשום
תודה. אני רוצה באמת שיראו את העץ- כמו שמוכרים בחנויות חדר ילדים ורוד. ירוק. וכו' עם הסימנים של העץ.
1- איך משייפים את הלכה?
2- ה"ווש" אם הוא שקוף רואים את העץיראו הרי גם את הצבע החום שלו? הרי הדוגמא" של העץ רק מעט יותר בהירה מהצבע בסיס הטבעי?
 

טוליק

משתמש רשום
סליחה שאני עונה כל כך מאוחר... אני מקווה שלא מאוחר מידי...לשייף אפשר או עם משייפת... הכי קל אבל לא בכל הבתים יש. וכמובן עם נייר שיוף (יש ברמות חיספוס שונות). לגבי הווש - הוא כאילו נספג לתוך העץ וההבדל שרואים בגוונים יראו גם בצביעה לפי מה שיש. בהצלחה
 

PIX

משתמש רשום
דוקא- הגבת בדיוק בזמן. תודה!
 

tamar

משתמש מקצוען
לצביעה על הצבע הקיים יש למרוח קודם חומר מקשר כדי שהצבע החדש לא יתקלף בקלות
ואם אתה מסיר את הצבע, לפני השיוף יש חומר שמסיר צבע
הכי טוב שתתקשר למספר הטלפון של טמבור יש להם קו ייעוץ חינמי
 

Graphic

משתמש צעיר
סליחה שאני מקלקלת את החלומות הפסטורליים שנרקמים כאן, אבל - - -

ככל הידוע לי, אחרי צביעה מקצועית בלכה - יהיה קשה מאד עד בלתי אפשרי להסיר את הלכה לחלוטין, כדי שהצבע הצבעוני-שקוף יוכל להיספג בעץ בצורה יעילה.
במילים אחרות - תעבדי קשה מ-א-ד, תשקיעי, תצבעי, ולבסוף - זה ייראה איום ונורא. במקומות שלא תצליחי להסיר את הלכה לחלוטין (ובמיטת-תינוק יש מן הסתם הרבה זוויות שזה יקרה בהן) - הגוון הצבעוני לא ייתפס בעץ (הוא על בסיס מים, והלכה מונעת ממנו לחדור), וכך ייווצרו "איים" מכוערים.

הפתרון היחיד שנראה לי מעשי במקרה זה הוא לצבוע את המיטה כולה בצבע שמנת אטום. אולי יש שילובים אופנתיים יותר, אך זה הפתרון שייתקבל הכי טוב, ויתאים לגוונים שבחרת.

בכל מקרה - צביעה ידנית תתקבל הרבה פחות יפה מהצביעה המקורית, שבמרה של גוון אטום - זה צבע אפוקסי בתנור, ולא סופרלק במברשת. (אני, במקרה זה, הייתי נשארת עם הצבע המקורי של המיטה, מה שבטוח-בטוח...)
 

Graphic

משתמש צעיר
ודרך אגב,

כאמא שהספיקה להשתמש כבר ב-3 מיטות תינוק (ובכל אחת השתמש יותר מילד אחד, ב"ה), אני יכולה לנחם אותך שזה לא סוף העולם, במיטת תינוק משתמשים בדר"כ עד גיל שנתיים-שלוש, ואז ממילא תקני מיטת נוער בדיוק בצבעים האהובים עליך. תתאימי את צבעי הריהוט לפריטים שיבואו בהמשך, בלי להיות מוגבלת לצבע הטבעי, שהוא ממילא די ניטראלי.
 

אביעד

משתמש רשום
D I G I T A L
אם יש לך אומץ את יכולה לנסות לערבב צבע סגלגל עם לכה שקופה (תשאלי בטמבור איזה סוג צבע לערבב או אם יש מגוונים ללכות), ותתני עם זה עוד שכבות על הלכה הקיימת.
אם לא, אפשר גם לתפור משהו יפה בצבעים הנכונים שמכסה את צדדי המיטה (יש בדים כאלו שתפורים עליהם כיסים לכל מני דברים שימושיים לתינוק...).
עוד אפשרות זה לנסות מה קורה כשמערבבים צבע שמן עם המדלל שלו (טרפנטין למשל ) וצובעים על לכה. אולי זה נותן שכבה חצי שקופה.
 

PIX

משתמש רשום
נכתב ע"י Graphic;197083:
ודרך אגב,

כאמא שהספיקה להשתמש כבר ב-3 מיטות תינוק (ובכל אחת השתמש יותר מילד אחד, ב"ה), אני יכולה לנחם אותך שזה לא סוף העולם, במיטת תינוק משתמשים בדר"כ עד גיל שנתיים-שלוש, ואז ממילא תקני מיטת נוער בדיוק בצבעים האהובים עליך. תתאימי את צבעי הריהוט לפריטים שיבואו בהמשך, בלי להיות מוגבלת לצבע הטבעי, שהוא ממילא די ניטראלי.
כן, רק שב"ה עד שהגדול עובר למיטת נוער התינוק הבא עובר מעריסה למיטת תינוק...:)
 

Deena

משתמש פעיל
GRAPHIC צודקת מאד!!!
אני ניסיתי את זה וזה לא יצא יפה.
צבעתי מיטת עץ בצבע שיתאים לחדר ו... אולי כדאי שאעלה תמונה כדי להוריד אותך מהסיפור :0)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה