מדריך פתיחת סכסוך // מדריך אלי-אקספרס // 1

מרחבים

משתמש מקצוען
@rabin אולי תוכלו לעזור לי,
הזמנתי פלאפון באליאקספרס, הגיע, ישר ראינו שהאוזניות לא עובדות.
אח"כ כשהכנסנו את הסים נוכחנו לראות שגם השמע לא, כלומר אני שומעת מעולה, אך לא שומעים אותי
מעלה פה את הסכסוך, (לא הצלחתי לעשות צילום מסך, מקווה שזה ברור) יש איך להתקדם מפה?
הם מציעים לי רק 7 דולר החזר...

היסטוריית מחלוקת
קונה
מוכר
Buyer paid for order
Total:US $ 34.88
Nov. 07 2021
Nov. 08 2021Seller shipped order
Tracking Number:YShipping Method:CAINIAO_STANDARDComments:
Buyer requested a refund
סיבת המחלוקת:הפריט הגיע כשהוא פגוםProposal:ההחזר US $ 34.88Comments:
the phone arrived broken!!!! people do not hear me when I talk!!! its so annoying!!! is it really a new phone? in addition, the head phones are also not working!!!! what kind of service ?????
Evidence:

Dec. 04 2021
Dec. 04 2021
Logistics
Logistics issueNo
Dec. 04 2021
AliExpress proposed a new solution
Proposal:ההחזר US $ 0.00
Buyer rejected a proposal
Proposal:ההחזר US $ 0.00Comments:
Dec. 05 2021
Buyer updated proposal
Proposal:ההחזר US $ 34.88Comments:
the phone arrived broken!!!! people do not hear me when I talk!!! its so annoying!!! is it really a new phone? in addition, the head phones are also not working!!!! what kind of service ????? how can I show you in a vido that its not working and people dont hear me? how??? i can not use this phone!! please return my money!!
Dec. 07 2021
Dec. 07 2021
AliExpress proposed a new solution
Proposal:ההחזר US $ 6.98Proposal:החזרת סחורות והחזר US $ 34.88
Buyer updated proposal
Proposal:ההחזר US $ 34.88Comments:
the phone arrived broken!!!! people do not hear me when I talk!!! its so annoying!!! is it really a new phone? in addition, the head phones are also not working!!!! what kind of service ????? how can I show you in a vido that its not working and people dont hear me? how??? i can not use this phone!! please return my money!! I see the new proposal, and I'm really mad, the phone is not working!!! am I supposed to pay the post in order to send it back? and wait until yo get it? you sent a broken phone!!!!
Dec. 08 2021
Dec. 10 2021
AliExpress Processing the Proposal
Proposal:ההחזר US $ 6.98
Dec. 10 2021
AliExpress' Judgment
Proposal:ההחזר US $ 6.98
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
@rabin אולי תוכלו לעזור לי,
הזמנתי פלאפון באליאקספרס, הגיע, ישר ראינו שהאוזניות לא עובדות.
אח"כ כשהכנסנו את הסים נוכחנו לראות שגם השמע לא, כלומר אני שומעת מעולה, אך לא שומעים אותי
מעלה פה את הסכסוך, (לא הצלחתי לעשות צילום מסך, מקווה שזה ברור) יש איך להתקדם מפה?
הם מציעים לי רק 7 דולר החזר...

היסטוריית מחלוקת
קונה
מוכר
הקונה שילם עבור סכום ההזמנה:
US $34.88
07.2021.<>
08.2021.<>המוכר שלח
מספר מעקב אחר הזמנות:שיטתShipping:CAINIAO_STANDARDComments:
הקונה ביקש
החזר כספי על הכסף: הפריט הגיע ל-34.88 דולר:
הטלפון הגיע שבור!!!! אנשים לא שומעים אותי כשאני מדבר!!! זה כל כך מעצבן!!! זה באמת טלפון חדש? בנוסף, הטלפונים הראשיים גם לא עובדים!!!! איזה סוג של שירות ?????
ראיה:

דצמבר 04 2021
דצמבר 04 2021
סוגיה
לוגיסטית לוגיסטיתלא
דצמבר 04 2021
AliExpress הציעה פתרון
חדש הצעה: 0.00 דולר
הקונה דחה
הצעה: 0.00 דולר
דצמבר 05 2021
הצעת מחיר
מעודכנת של הקונה: 34.88 דולר:
הטלפון הגיע שבור!!!! אנשים לא שומעים אותי כשאני מדבר!!! זה כל כך מעצבן!!! זה באמת טלפון חדש? בנוסף, הטלפונים הראשיים גם לא עובדים!!!! איזה סוג של שירות ????? איך אני יכול להראות לך בוידו שזה לא עובד ואנשים לא שומעים אותי? איך??? אני לא יכול להשתמש בטלפון הזה! ! בבקשה תחזיר את הכסף שלי! !
דצמבר 07 2021
דצמבר 07 2021
AliExpress הציעה פתרון
חדש הצעה: 6.98 דולר ארה"ב: 34.88 דולר
הצעת מחיר
מעודכנת של הקונה: 34.88 דולר:
הטלפון הגיע שבור!!!! אנשים לא שומעים אותי כשאני מדבר!!! זה כל כך מעצבן!!! זה באמת טלפון חדש? בנוסף, הטלפונים הראשיים גם לא עובדים!!!! איזה סוג של שירות ????? איך אני יכול להראות לך בוידו שזה לא עובד ואנשים לא שומעים אותי? איך??? אני לא יכול להשתמש בטלפון הזה! ! בבקשה תחזיר את הכסף שלי! ! אני רואה את ההצעה החדשה, ואני ממש כועס, הטלפון לא עובד!!! אני אמור לשלם את ההודעה כדי לשלוח אותו בחזרה? ולחכות עד שתקבל את זה? שלחת טלפון שבור!!!!
דצמבר 08 2021
דצמבר 10 2021
AliExpress עיבוד הצעת
ההצעה: 6.98 $
דצמבר 10 2021
הצעת פסק הדין
של AliExpress: 6.98 דולר ארה"ב
נראה שכבר המח' נסגרה?.
מה הנימוק של השופטים לגבי ההחזר?
תגישו עירעור(ניתן עד 7 ימים מההחלטה..) ותעלו סרטון (בכל צורה שאתם יכולים.. שלא עובד)
איך שילמתם דרך פייפאל? ניתן להגיש אח"כ מח' גם שמה במקרה שלא קיבלו את העירעור.
 

מרחבים

משתמש מקצוען
נראה שכבר המח' נסגרה?.
כן
מה הנימוק של השופטים לגבי ההחזר?
אולי זה:
AliExpress' Judgment
Call and SIM issuesInvalid
Not brand newInvalid
Function problemInvalid
Product arrived damagedValid
תגישו עירעור(ניתן עד 7 ימים מההחלטה..) ותעלו סרטון (בכל צורה שאתם יכולים.. שלא עובד)
זו בדיוק הבעיה, איך אני מראה בסרטון שזה לא עובד???
איך שילמתם דרך פייפאל? ניתן להגיש אח"כ מח' גם שמה במקרה שלא קיבלו את העירעור.
לא
רגיל בכרטיס אשראי
תודה
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
כן

אולי זה:
פסק הדין של עלי אקספרס
בעיות שיחה וסיםחוקיים
לא חדש לגמריחוקיים
בעיית פונקציהחוקיים
המוצר הגיע פגוםחוקי

זו בדיוק הבעיה, איך אני מראה בסרטון שזה לא עובד???

לא
רגיל בכרטיס אשראי
תודה
תגישו עירעור ותכתבו ברור שיש בעיה בשמע.
תעלו סרטון קצר(עד 500MB) שיחה עם מישהו שלא שומע אותכם..
בדקתם שאין זכאות להחזר חינם?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
איך אני עושה את זה?
באמת לא מבינה..
סרטון עם אנשים?
תתקשרו מהטלפון תשימו על רמקול והלוא הלוא.. לא שומעים.. וזהו.
או כל סרטון אחר.
בשביל העירעור חייבים ראיה סרטון.
בהצלחה.
 

אם יהודיה

משתמש רשום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
@rabin
אשמח לעזרתך.
הזמנתי שמלות והן לא הגיעו,
בינתיים המוצר צבר 30 תגובות שליליות של מזמינים שלא קיבלו את הזמנתם.
אבל-
הזמן לפתיחת סכסוך עבר לפני שבוע.
ניסיתי לפנות בצ'אט אבל איני מצליחה להגיע למענה אנושי,
שוב ושוב קופץ לי מענה אוטומטי.
מה אפשר לעשות?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
@rabin
אשמח לעזרתך.
הזמנתי שמלות והן לא הגיעו,
בינתיים המוצר צבר 30 תגובות שליליות של מזמינים שלא קיבלו את הזמנתם.
אבל-
הזמן לפתיחת סכסוך עבר לפני שבוע.
ניסיתי לפנות בצ'אט אבל איני מצליחה להגיע למענה אנושי,
שוב ושוב קופץ לי מענה אוטומטי.
מה אפשר לעשות?
תנסו לפי הסדר הזה..
תקלידו
Account recovery

ולאחר מכן בחרו לפי הסדר..
Other account issue

Alipay account management

Delete Alipay account

אמור להופיע למטה.
Chat with an agent now- שיחה עם נציג שירות

אם לא הולך לנסות עוד הפעם..

שילמתם עם פייפאל? ניתן לפתוח מח' דרכם.
 

053mishmish

משתמש מקצוען
אם אני רוצה להחזיר מוצר שקניתי
ופתחתי סכסוך והמוכר הסכים והכל
הם כותבים לי לארוז את המוצר ולשלוח לכתובת הרשומה
ואז למלא מס' לוגיסטיקה /מעקב
ולשלוח ללוגיסטיקה

איזה מס' זה?
מה שאני אמורה לקבל מהדואר כשאני רוצה לשלוח חזרה לסין?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אם אני רוצה להחזיר מוצר שקניתי
ופתחתי סכסוך והמוכר הסכים והכל
הם כותבים לי לארוז את המוצר ולשלוח לכתובת הרשומה
ואז למלא מס' לוגיסטיקה /מעקב
ולשלוח ללוגיסטיקה

איזה מס' זה?
מה שאני אמורה לקבל מהדואר כשאני רוצה לשלוח חזרה לסין?
המוצר זכאי להחזר חינם?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
זהו שאני לא יודעת
המוכר לא ידע לומר לי בצאט
איפה זה צריך להיות כתוב?
מוצר הזכאי להחזר חינם,
מופיע בדף המוצר סימון "החזרה חינם" תחת לכפתור הוסיפו לעגלה.
1640034844294.png


איך מחזירים בפועל:
במקרה של מוצר הזכאי להחזרה חינם,
ניתן להחזיר מכל סיבה שהיא, בחינם.

צריך לפתוח סכסוך, לבחור שקיבלתם את המוצר, ולבחור החזרת פריט.
לאחר אימות כתובת מייל, תקבלו מדריך להחזרה,
ותווית להדפסה, אשר יש להדביק אותה על המוצר לאחר שארזתם אותו היטב.

לאחר מכן יש לגשת לאחת מתחנות האיסוף הפזורות ברחבי הארץ,
ולשלוח דרכם את המוצר חזרה, ללא עלות כלל.

מצ"ב קישור לרשימת תחנות לאיסוף החבילות.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אז כנראה שזה לא בחינם
איך אני יודעת כמה עולה לי להחזיר ואם זה כדאי לי?
צריך לארוז את המוצר היטב, כמה שיותר מינימלי (הן בנפח והן במשקל),
ולבדוק בדואר ישראל כמה יעלה המשלוח.

בד"כ זה לא משתלם. אא"כ מדובר במוצר יקר.
 

שרלה

משתמש רשום
הזמנתם מוצר מהאתר אלי אקספרס ולא קיבלתם אותו במשך תקופת ההגנה, או שקיבלתם מוצר פגום או לא תקין, או שבכלל קיבלתם מוצר שונה ממה שהזמנתם...
כדאי שתשקלו לפתוח תלונה בכדי לקבל החזר כספי על ההזמנה!


חשוב להבין שאנחנו לא מעודדים לפתוח תלונה על כל דבר קטן שלא נראה לכם, ואנו גם מאוד ממליצים להתאזר בסבלנות בנושא של זמני הגעת החבילות.
ואל תשכחו שלפעמים ההזמנות שלכם מתעכבות בדואר ישראל, לא באשמת הסינים.


ישנן שני אופציות לפתיחת סכסוך (דיספיוט) באלי-אקספרס:
  1. המוצר לא הגיע, וזמן הגנת הצרכן עומד להסתיים.

  2. המוצר הגיע פגום או שלא כפי התיאור/ תמונה באתר.

רוב מוחלט של המוצרים זכאים לתקופת הגנה 75 יום (יש מוצרים עם פחות זמן הגנה) מהזמנת המוצר + 15 יום, מסומן בתחתית דף המוצר.
ניתן תמיד להאריך את הגנת המוצר בהסכמת המוכר.
צפה בקובץ המצורף 972386

על כל מוצר נכתב תוך כמה ימים נשלח אליכם:
צפה בקובץ המצורף 972388

בדף ההזמנות מצוין תוך כמה זמן נגמר תקופת ההגנה של ההזמנה:
צפה בקובץ המצורף 972389

דבר ראשון יש לפתוח את דף ההזמנות:

לגשת ללשונית Awaiting delivery (ממתין למשלוח:(
צפה בקובץ המצורף 972390

לנסות ליצור קשר קודם כל עם המוכר Contact Seller:
צפה בקובץ המצורף 972391
לפעמים הוא יכול לעדכן על מספר מעקב חדש, וכדו'.

באם אין תגובה או שלא מרוצים מתשובת המוכר להמשיך ל View Detail (צפה בפירוט:(
צפה בקובץ המצורף 972392

ללחוץ על לשונית Open Dispute (פתיחת סכסוך:(
צפה בקובץ המצורף 972393

גם כאן, יש שתי אפשרויות לבחירה בפתיחת המחלוקת:
  1. החזר כספי ללא החזרת המוצר במקרה שההזמנה לא התקבלה ומגיע לי החזר מלא או שההזמנה הגיעה פגומה ומגיע לי החזר חלקי.

  2. החזר כספי אחרי החזרת המוצר במקרה שאני לא מרוצה ומעוניין להחזיר את המוצר.

נתחיל עם אפשרות א'
Refund Only (החזר בלבד:(
צפה בקובץ המצורף 972394


לאחר שנלחץ נבחר שוב בסיבת ההחזר Refund Only (החזר בלבד:(
צפה בקובץ המצורף 972395


באם החבילה הגיעה למלאות YESׁׁ (כן),
ולאחר מכן תתבקשו לבחור את סיבת הבקשה להחזר הכספי:
צפה בקובץ המצורף 972396צפה בקובץ המצורף 972397צפה בקובץ המצורף 972398צפה בקובץ המצורף 972400צפה בקובץ המצורף 972401

במקרה שהחב' עדיין לא הגיע לבחור ב NO (לא),
ולפרט את סיבת המחלוקת:
צפה בקובץ המצורף 972404
צפה בקובץ המצורף 972406
בד"כ כשהחבילה לא מגיעה, ולא מצאתם מידע על התקדמותה עד שעובר זמן ההגנה, בחרו באפשרות של "בעיית מעקב לוגיסטי".

השלב הבא:
תתבקשו למלאות את הסכום (המרבי כמובן...),
ולפרט מדוע מגיע לכם החזר, ניתן גם בעברית אבל מומלץ באנגלית:
צפה בקובץ המצורף 972402

אם יש לכם הודעת שגיאה על מחסור במילים, תנסו לכתוב עוד כמה (או למחוק קצת אם הארכתם מידי), ובדקו שלא הכנסתם תווים מיוחדים שאינן אותיות ומספרים.

שלב הראיות:
במקרה של תלונה על מוצר תקול, חובה להוסיף ראיה לתלונתכם,
Browse (תמונה) או Add Video (סרטון) של המוצר הפגום/ לא כפי התיאור, וכו'.

במקרה שהמוצר לא הגיע, וזמן ההגנה הסתיים או עומד להסתיים, מומלץ להוסיף צילומסך מאתר טראק17 המראה שאין מידע לאחרונה על מיקומה של החבילה. או אישור מדואר ישראל על אי קבלת החבילה. הדבר יעזור לסיים את הסכסוך כשידכם על העליונה.

צפה בקובץ המצורף 972403

ולסיום:

לחצו על SUBMIT (שליחה).

* * *

אפשרות ב'
במידה והחלטתם להחזיר את המוצר למוכר,
לבחור Return Goods (החזר מוצר:(
צפה בקובץ המצורף 972407


לאחר מכן גם לבחור Return Goods (החזר מוצר:(
צפה בקובץ המצורף 972408

גם כאן מתחלק לשנים:

  1. יש חלק גדול מהמוצרים שזכאים למשלוח חינם (תלוי בבחירת המוכר להשתתף בתכנית זו), בדקו אם מסומן בתחתית דף המוצר Free Return:
    צפה בקובץ המצורף 972409

  2. במקרה שלא, ניתן לבקש גם החזרת מוצר, ולאחר שהמוכר אישר, יש לשלם את עלות דמי המשלוח.
להמשיך בפרוט סיבת הסכסוך עד הסוף כמו שפורט מקודם.

לאחר אישור המוכר בשני המקרים:
יינתן ברקוד (לשמור את המס' בכדי לעקוב אחר החבילה) להדביק על החבילה ולהעביר אותה לנקודת שירות לאיסוף חבילות חוזרות.

* * *

מעקב אחר המחלוקת


ניתן למצוא בהזמנות תחת לשונית Disputes ( מחלוקות:(
צפה בקובץ המצורף 972411

* * *


במקרה שרוצים לשנות את סיבת המחלוקת, ללחוץ על Modify, ובמקרה שרוצים לענות למוכר או להוסיף הוכחות ללחוץ על respond.

במידה והמוכר הסכים לקבל את הסכום שדרשתם, לחצו על אישור, ותוכלו לראות את ההחזר תוך כמה ימים בחשבון.

במקרה שהמוכר לא מסכים להצעה (מציע החזר 0.00 $) או הסכים על סכום נמוך יותר (במקרה ששווה אז לאשר כנ"ל), לחצו על escalate ודחו את ההצעה.
כדאי לערוך את הטענה שלכם, ולהסביר מדוע אינכם מסכימים להצעת המוכר או העלו ראיות נוספות, וחכו ששופטי אלי-אקספרס יכנסו לתמונה ויתנו את פסקם אם כהצעתכם או כהצעת המוכר או על סכום באמצע...

חשוב לדעת! גם אחרי ההחלטה הסופית, ניתן לפתוח ערעור תוך 7 ימים.

במידה ויש בעיה, או שהמחלוקת נסגרה שלא לשביעות רצונכם, תמיד ניתן לפנות לשירות לקוחות המענה אוטומטי בצ'אט, לכתוב קצת מלל שוב ושוב באנגלית עד שתועברו לנציג שירות אנושי.

טיפ:
תמיד עדיף לשלם בpaypal ובמקרה של בעיה במוצר יש אחריות + החזרה בחינם.

לשאלות נוספות, הארה והערה ניתן להעלות כמובן בהמשך האשכול ונשתדל לענות...


וכמובן איך לא? תודה מיוחדת ל @הכלבויניק על העזרה וההכוונה!
איך אני יכול להוכיח שלא קיבלתי את החלבילה
אחרי שהם צירפו את כל הזמנות לחבילה אחת עם מפר מעקב 1 וחסר אחד מההזמנות
בפרט שזה לא ממוכר אחד
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
איך אני יכול להוכיח שלא קיבלתי את החלבילה
אחרי שהם צירפו את כל הזמנות לחבילה אחת עם מפר מעקב 1 וחסר אחד מההזמנות
בפרט שזה לא ממוכר אחד
לצלם את השקיות ולשלוח במח' ולהראות שחסר.
 

שרלה

משתמש רשום
מאוחר מדי
זרקתי את השקיות
תכלס' לא קיבלתי את זה הם חייבים
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פתחתי סכסוך על מוצר פגום, הצעת המוכר בסכסוך: החזר חצי מהסכום או שאסגור את הסכסוך והוא ישלח מוצר חדש.
אני כן צריך את המוצר, השאלה אם אחרי שאסגור את הסכסוך המוכר יכול פתאום להתעלם מההתחייבות שלו?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
פתחתי סכסוך על מוצר פגום, הצעת המוכר בסכסוך: החזר חצי מהסכום או שאסגור את הסכסוך והוא ישלח מוצר חדש.
אני כן צריך את המוצר, השאלה אם אחרי שאסגור את הסכסוך המוכר יכול פתאום להתעלם מההתחייבות שלו?
ממש לא! להתעקש על כל הסכום!
יכול להיות שהוא ישלח אבל אין אחריות על כך!
ניתן לנסות לבקש שיאריך את תקופת ההגנה בעוד 75 יום עד שיגיע החב' החדשה שהוא ישלח, וכמובן לבקש ממנו את המס' מעקב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה