התייעצות פרסום ממוקד לעומת פרסום נרחב

  • פותח הנושא simc
  • פורסם בתאריך

simc

משתמש פעיל
עסק חדש המספק שירותים (לא חנות פיזית), עם תקציב צנוע לפרסום
מה הייתם ממליצים?
פרסום נרחב בעיתונות/מדיה וכדו'.
או
פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים ע"י פניה ישירה באמצעות איש מכירות.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
פרסום נרחב בעיתונות/מדיה וכדו'.
או
פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים ע"י פניה ישירה באמצעות איש מכירות.

פרסום ממוקד זה תמיד דבר מצויין!
פרסום כללי יכול להיות בזבוז כסף!
-----
השאילה מה בדיוק העסק?.
אם יש אפשרות לגרור לקוחות פוטנציאליים...
 

אוריאל דיין

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
המלצה שלי על שיווק ממוקד / ולא רק פרסום ממוקד.
פרסום ממוקד - מגיע ללקוחות פוטנציאליים, שיווק ממוקד יוצר שת"פ עם בעלי אינטרס ומקדם מכירות על ידי חשיבה שיווקית מחוץ לקופסא בעלויות של גרושים.
כותב מניסיון אישי של אחי הגדול שמנהל מכבסה לניקוי יבש, סתם עסק אפור ומשעמם - אבל מישהו שהפנה אותו לשיווק ממוקד הרים לו את מחזור המכירות בעשרות אלפי שקלים בהשקעה חד פעמית של 2,000 ש"ח!
אם תרצו שארחיב יותר מה היה שם, אפרט יותר בהרחבה...
 

simc

משתמש פעיל
המלצה שלי על שיווק ממוקד / ולא רק פרסום ממוקד.
פרסום ממוקד - מגיע ללקוחות פוטנציאליים, שיווק ממוקד יוצר שת"פ עם בעלי אינטרס ומקדם מכירות על ידי חשיבה שיווקית מחוץ לקופסא בעלויות של גרושים.
כותב מניסיון אישי של אחי הגדול שמנהל מכבסה לניקוי יבש, סתם עסק אפור ומשעמם - אבל מישהו שהפנה אותו לשיווק ממוקד הרים לו את מחזור המכירות בעשרות אלפי שקלים בהשקעה חד פעמית של 2,000 ש"ח!
אם תרצו שארחיב יותר מה היה שם, אפרט יותר בהרחבה...
אשמח לפירוט
 

bekkiback

משתמש מקצוען
המלצה שלי על שיווק ממוקד / ולא רק פרסום ממוקד.
פרסום ממוקד - מגיע ללקוחות פוטנציאליים, שיווק ממוקד יוצר שת"פ עם בעלי אינטרס ומקדם מכירות על ידי חשיבה שיווקית מחוץ לקופסא בעלויות של גרושים.
כותב מניסיון אישי של אחי הגדול שמנהל מכבסה לניקוי יבש, סתם עסק אפור ומשעמם - אבל מישהו שהפנה אותו לשיווק ממוקד הרים לו את מחזור המכירות בעשרות אלפי שקלים בהשקעה חד פעמית של 2,000 ש"ח!
אם תרצו שארחיב יותר מה היה שם, אפרט יותר בהרחבה...
דבר.
אנחנו כאן.
 

אוריאל דיין

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אז ככה, אחי פתח מכבסה לניקוי יבש בשכונה בצפון ירושלים - שכונה מעורבת בדתיים וחילונים. יחסית היה לו מקום די מרכזי, אבל חצי שנה אחרי שפתח את העסק הוא הרגיש ששום דבר לא מתקדם. תנועת הלקוחות הייתה מאד דלילה, הוא ניסה לפרסם בשכונה בכמה מוקדים, חילק פליירים עשה מבצעים.. וכלום. פשוט שום דבר לא שינה את המחזור שבקושי הוא הצליח לשלם את השכירות ועל המכונות, ומי מדבר בכלל על משכורת...
הוא כבר היה מיואש לגמרי עד שחבר הציע לו לפנות לאיש שיווק שמתמחה בשיווק יצירתי. הוא קבע אתו פגישה בלי שהוא ידע אם יש לו כסף לשלם לו בכלל. בפגישה הוא סיפר לו על המצב של העסק, ועל כך שהוא חושב לסגור.
הוא ביקש ממנו כמה ימים לחשוב ואחרי כמה ימים הוא שאל אותו: כמה קולבים מברזל יש לך בחנות? אחי לא הבין את השאלה והסתכל עליו כאילו הוא נפל מהירח. ואז הוא הסביר לו מה הוא רוצה לעשות: הוא הורה לאחי לקנות עשרת אלפים קולבים, אתם יודעים אלו שעולים בסביבות ה10 אג' ליחידה. ביקש ממנו להדפיס בשחור לבן בדפוס - טבלה של ניקוי יבש חמישי חינם עם הלוגו והכתובת של העסק. הוא ביקש להדפיס את זה דווקא על נייר עבה של 170 גרם ולא נייר איי 4 פשוט - ואמר לו להשאיר רווח בחלק העליון של הטבלה ופשוט לשבת בבית להביא כמה חבר'ה ולהדק את הטבלאות האלה בחלק העליון של הדף לקולב הברזל.
לאחי לא היה הרבה מה להפסיד והוא הביא את כולנו ובמשך יומיים עבדנו כמו חמורים להדק את הניירות לקולבים, לאחר מכן הוא הורה לו לקחת אתו עוד כמה נערים ופשוט לתלות את הקולבים האלה עם הטבלה הזאת על הדלתות. אחי עבד במשך שלושה ימים כדי לחלק את הקולבים האלה ותוך שבועיים קרה הבלתי יאמן: אנשים התחילו להגיע לחנות, כאשר לפחות חצי מהם שואלים: תגיד מאיפה הבאת את הרעיון המטורף הזה לתלות קולב ברזל על הדלת?
תוך חודש, המחזור שילש את עצמו ותוך ארבעה חודשים הצליח אחי לייצב את העסק. היום יש לו לקוחות קבועים שמגיעים בתדירות גבוהה וחלק מהם אומרים לו.. עד היום יש לי עוד את הטבלה שלך של ניקוי יבש חמישי חינם תלוי לי עם מגנט מאחורי הדלת!
כל המבצע הזה עלה מעל אלפיים ש"ח לא זוכר את הסכום המדויק ואחי נקרע מעבודה כשהוא עשה אותו - אבל היה שווה. האיש לקח על כל הסיפור אלפיים ש"ח והיה שווה כל אגורה....
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
אז ככה, אחי פתח מכבסה לניקוי יבש בשכונה בצפון ירושלים - שכונה מעורבת בדתיים וחילונים. יחסית היה לו מקום די מרכזי, אבל חצי שנה אחרי שפתח את העסק הוא הרגיש ששום דבר לא מתקדם. תנועת הלקוחות הייתה מאד דלילה, הוא ניסה לפרסם בשכונה בכמה מוקדים, חילק פליירים עשה מבצעים.. וכלום. פשוט שום דבר לא שינה את המחזור שבקושי הוא הצליח לשלם את השכירות ועל המכונות, ומי מדבר בכלל על משכורת...
הוא כבר היה מיואש לגמרי עד שחבר הציע לו לפנות לאיש שיווק שמתמחה בשיווק יצירתי. הוא קבע אתו פגישה בלי שהוא ידע אם יש לו כסף לשלם לו בכלל. בפגישה הוא סיפר לו על המצב של העסק, ועל כך שהוא חושב לסגור.
הוא ביקש ממנו כמה ימים לחשוב ואחרי כמה ימים הוא שאל אותו: כמה קולבים מברזל יש לך בחנות? אחי לא הבין את השאלה והסתכל עליו כאילו הוא נפל מהירח. ואז הוא הסביר לו מה הוא רוצה לעשות: הוא הורה לאחי לקנות עשרת אלפים קולבים, אתם יודעים אלו שעולים בסביבות ה10 אג' ליחידה. ביקש ממנו להדפיס בשחור לבן בדפוס - טבלה של ניקוי יבש חמישי חינם עם הלוגו והכתובת של העסק. הוא ביקש להדפיס את זה דווקא על נייר עבה של 170 גרם ולא נייר איי 4 פשוט - ואמר לו להשאיר רווח בחלק העליון של הטבלה ופשוט לשבת בבית להביא כמה חבר'ה ולהדק את הטבלאות האלה בחלק העליון של הדף לקולב הברזל.
לאחי לא היה הרבה מה להפסיד והוא הביא את כולנו ובמשך יומיים עבדנו כמו חמורים להדק את הניירות לקולבים, לאחר מכן הוא הורה לו לקחת אתו עוד כמה נערים ופשוט לתלות את הקולבים האלה עם הטבלה הזאת על הדלתות. אחי עבד במשך שלושה ימים כדי לחלק את הקולבים האלה ותוך שבועיים קרה הבלתי יאמן: אנשים התחילו להגיע לחנות, כאשר לפחות חצי מהם שואלים: תגיד מאיפה הבאת את הרעיון המטורף הזה לתלות קולב ברזל על הדלת?
תוך חודש, המחזור שילש את עצמו ותוך ארבעה חודשים הצליח אחי לייצב את העסק. היום יש לו לקוחות קבועים שמגיעים בתדירות גבוהה וחלק מהם אומרים לו.. עד היום יש לי עוד את הטבלה שלך של ניקוי יבש חמישי חינם תלוי לי עם מגנט מאחורי הדלת!
כל המבצע הזה עלה מעל אלפיים ש"ח לא זוכר את הסכום המדויק ואחי נקרע מעבודה כשהוא עשה אותו - אבל היה שווה. האיש לקח על כל הסיפור אלפיים ש"ח והיה שווה כל אגורה....
ג - ד - ו - ל - !
חשיבה יצירתית עם אפס כסף.
 

A Y G

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אז ככה, אחי פתח מכבסה לניקוי יבש בשכונה בצפון ירושלים - שכונה מעורבת בדתיים וחילונים. יחסית היה לו מקום די מרכזי, אבל חצי שנה אחרי שפתח את העסק הוא הרגיש ששום דבר לא מתקדם. תנועת הלקוחות הייתה מאד דלילה, הוא ניסה לפרסם בשכונה בכמה מוקדים, חילק פליירים עשה מבצעים.. וכלום. פשוט שום דבר לא שינה את המחזור שבקושי הוא הצליח לשלם את השכירות ועל המכונות, ומי מדבר בכלל על משכורת...
הוא כבר היה מיואש לגמרי עד שחבר הציע לו לפנות לאיש שיווק שמתמחה בשיווק יצירתי. הוא קבע אתו פגישה בלי שהוא ידע אם יש לו כסף לשלם לו בכלל. בפגישה הוא סיפר לו על המצב של העסק, ועל כך שהוא חושב לסגור.
הוא ביקש ממנו כמה ימים לחשוב ואחרי כמה ימים הוא שאל אותו: כמה קולבים מברזל יש לך בחנות? אחי לא הבין את השאלה והסתכל עליו כאילו הוא נפל מהירח. ואז הוא הסביר לו מה הוא רוצה לעשות: הוא הורה לאחי לקנות עשרת אלפים קולבים, אתם יודעים אלו שעולים בסביבות ה10 אג' ליחידה. ביקש ממנו להדפיס בשחור לבן בדפוס - טבלה של ניקוי יבש חמישי חינם עם הלוגו והכתובת של העסק. הוא ביקש להדפיס את זה דווקא על נייר עבה של 170 גרם ולא נייר איי 4 פשוט - ואמר לו להשאיר רווח בחלק העליון של הטבלה ופשוט לשבת בבית להביא כמה חבר'ה ולהדק את הטבלאות האלה בחלק העליון של הדף לקולב הברזל.
לאחי לא היה הרבה מה להפסיד והוא הביא את כולנו ובמשך יומיים עבדנו כמו חמורים להדק את הניירות לקולבים, לאחר מכן הוא הורה לו לקחת אתו עוד כמה נערים ופשוט לתלות את הקולבים האלה עם הטבלה הזאת על הדלתות. אחי עבד במשך שלושה ימים כדי לחלק את הקולבים האלה ותוך שבועיים קרה הבלתי יאמן: אנשים התחילו להגיע לחנות, כאשר לפחות חצי מהם שואלים: תגיד מאיפה הבאת את הרעיון המטורף הזה לתלות קולב ברזל על הדלת?
תוך חודש, המחזור שילש את עצמו ותוך ארבעה חודשים הצליח אחי לייצב את העסק. היום יש לו לקוחות קבועים שמגיעים בתדירות גבוהה וחלק מהם אומרים לו.. עד היום יש לי עוד את הטבלה שלך של ניקוי יבש חמישי חינם תלוי לי עם מגנט מאחורי הדלת!
כל המבצע הזה עלה מעל אלפיים ש"ח לא זוכר את הסכום המדויק ואחי נקרע מעבודה כשהוא עשה אותו - אבל היה שווה. האיש לקח על כל הסיפור אלפיים ש"ח והיה שווה כל אגורה....
אולי אפשר טלפון של היועץ?
 

אוריאל דיין

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אחי כתב לי עכשיו את המספר: 054-8462323
אמביציה שיווק ממוקד.
זה השם של העסק.
קוראים לו - איתמר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  26  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה