שלום למקצוענים!
שמתי לב לאחרונה,
שאחרי הגשת הפרזנטציה ללקוח,
שבסופה מגיעה הפריצת דרך,
שזה בעצם הפיצוח הגדול, העבודה הקשה והחידוש בכל התהליך,
הלקוח לא התכוון כלל לפריצת דרך מיוחדת, הוא לא מבין בשביל מה עבדתי כ"כ קשה על הפריצת דרך.
מספיק לו כל התהליך הקודם, של מחקר, סקר שוק, סווט וכו', ואין לו שום עניין ליישם משהו חדשני ופורץ דרך.
וכשאני מציעה לו דרכים פשוטות ומוכרות, הוא הרבה יותר מבסוט, ומעוניין לקבל את הדברים.
וזה כבר לא לקוח ראשון ככה, אלא כמה וכמה.
* קורה לכם גם?
* האם באמת לא צריך להזיע ע"מ להציע פריצה מיוחדת?
* יכול להיות שלקוחות מעדיפים משהו בנאלי ופשוט, שלא בטוח יקנה את הקהל ע"פ משהו חדשני שעלול לגזול את זמנם והונם, אך יכניס להם בעתיד כסף ולקוחות?
שמתי לב לאחרונה,
שאחרי הגשת הפרזנטציה ללקוח,
שבסופה מגיעה הפריצת דרך,
שזה בעצם הפיצוח הגדול, העבודה הקשה והחידוש בכל התהליך,
הלקוח לא התכוון כלל לפריצת דרך מיוחדת, הוא לא מבין בשביל מה עבדתי כ"כ קשה על הפריצת דרך.
מספיק לו כל התהליך הקודם, של מחקר, סקר שוק, סווט וכו', ואין לו שום עניין ליישם משהו חדשני ופורץ דרך.
וכשאני מציעה לו דרכים פשוטות ומוכרות, הוא הרבה יותר מבסוט, ומעוניין לקבל את הדברים.
וזה כבר לא לקוח ראשון ככה, אלא כמה וכמה.
* קורה לכם גם?
* האם באמת לא צריך להזיע ע"מ להציע פריצה מיוחדת?
* יכול להיות שלקוחות מעדיפים משהו בנאלי ופשוט, שלא בטוח יקנה את הקהל ע"פ משהו חדשני שעלול לגזול את זמנם והונם, אך יכניס להם בעתיד כסף ולקוחות?