פעם הכל היה אחרת - - -

מיכל וובר

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
קצת חומר למחשבה לקראת סופשבוע - - -
 

קבצים מצורפים

  • un_69156998FJGQWL_ph[1](1).jpg
    KB 96.8 · צפיות: 12
  • un_69157500uwTaRb_ph[1].jpg
    KB 60.6 · צפיות: 0

מיכל וובר

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ועוד - - -
 

קבצים מצורפים

  • un_69157500uwTaRb_ph[1].jpg
    KB 60.6 · צפיות: 13
  • un_69157579NxHqsr_ph.jpg
    KB 32.4 · צפיות: 14
  • un_69157645VomKUe_ph.jpg
    KB 44.8 · צפיות: 9

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
פעם גם היו עושים דברים יפים - - -
מכירים את ה'מה נשת(נ)ה הלילה הזה ובכל הלילות' של קוקה קולה?
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לא ונתנו לא מכירים...

ויש אנשים שעוד רוצים כזה סגנון...
 

אחד 2

משתמש צעיר
בציבור הכללי, זה עובד גם היום שמכניסים את חיילי צה"ל בכל פרסומת?
או שזה היה רק מתי שצה"ל עוד עשה 'ביצועים' טובים יותר?
 

קול-התור

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מי כאן (כמוני) זוכר את מייק בורשטיין? נראה שרק אני כי אני הכי הכי גדולה פה...
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תחשבו מה היה קורה פה אם היום מישהו הי'ה מעיז להשתמש בכותרת:
לא להרוג
אלא לגרש
 

המביט

משתמש מקצוען
נחזור לעניינינו

אם אפשר לחזור לנושא המקורי (לפני מייק בורשטיין שמככב עד היום:eek: ...)

לפני כמה שבועות קבלתי אוגדן עיתונים ישנים ואני פשוט מתענג מהפרסומות הפשוטות והחלקות עם השפה הפשוטה וב'גובה העיניים'. המסרים חלקים וברורים לכל אחד ולא צריך לנתח אותם בשולחנות ניתוחים כדי להסביר לציבור (שעוד נותר לו כוח למדורים בסוף, לא כולם פרסומאים לתשומת לב המפרסמים) את הרעיון שמאחורי הפרסומת.

לדעתי אין כמו הפרסומות הישנות והיעילות שלהן.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
אדרבא, תעלה כמה דברים טובים, שגם אנחנו נהנה.
 

אחד 2

משתמש צעיר
נכתב ע"י המביט;49791:
אם אפשר לחזור לנושא המקורי
לדעתי אין כמו הפרסומות הישנות והיעילות שלהן.

ממש לא!!!
אמנם יש את הדברים המקוריים שכמובן אין עליהם, אבל ללא ספק הדברים המקוריים של היום, עולים עליהם בהרבה, גם בגלל השכלול של הוויזו'אל, וגם בגלל הרעיונות, הרעיונות לא נגמרים, הם רק מתחלפים.
 

זעליג_GP

משתמש צעיר
פרסומות של פעם מעולם לא יצרו מותגים כמו שהפרסומאים של היום מייצרים...

פרסומת טובה היא פרסומת המשתמשת בכללים הגיוניים שבאמצעותם בונים פרסומת
הכללים מעולם לא משתנים, הם מתרכזים בקהל היעד במה שמעניין אותו ובשפה שלו
כמובן שאלו משתמשים ברבות השנים ובשינוי האיזורים

היום כשמראים שפופרת של טלפון מחוגים, זה אמור להזכיר את "פעם"
בעוד זמן, פלאפון עם מסך ומקשים יזכיר את אותו "פעם"
 

המביט

משתמש מקצוען
כולם צודקים. ברור שאמורה להיות קידמה ובטח בפרסום.
אבל פעם פרסמו את המוצר ואת מעלותיו.
היום מפרסמים את הקריאייטיביות של חברת הפרסום ואת המוכשרות של הגרפיקאי.
תראו כמה מדורים של פרסום יש הום בעיתונים. זה לא בא רק בגלל דרישת הקוראים. בכל שבוע מתראיין מנהל של חברת פרסום ומסביר את הרעיון העמוק שעומד מאחורי המודעה.
לא לזה התכוון המשורר.
ולגבי פרסומות העבר,
זה באוגדן לא שלי. אצטרך רשות כדי לפרק ולסרוק. אולי בעתיד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה