חדשות בעולם פיצוץ מסתורי באיראן ליד קברו של קאסם סלימאני • עשרות הרוגים

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
פרשן סוכנות הידיעות האיראנית: ישראל לא שיתפה מראש את ארה"ב על הפיגועים המתוכננים, כי יודעת שארה"ב נמנעת ממלחמה עם הרפובליקה. עלינו לחשוף לעולם את המסמכים המעידים על הקשר בין הציונים לדעא"ש. הציונים שלחו את דעא"ש לגרום למלחמה שתאלץ את ארה"ב להצטרף בניגוד לרצונה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
איראן: דגל הנקמה האדום הונף הבוקר מעל מסגד ג'מכראן בעיר קום. הסיבה הרשמית : הפיגוע בבית הקברות בכרמאן.
הפעם האחרונה שהונף דגל הנקמה האדום מעל מסגד זה היה לאחר חיסולו של קאסם סולימאני ב 3.1.20 והוא הורד לאחר שהאיראנים תקפו בטילים בליסטיים את הבסיס האמריקאי עין אלאסד באיראן כנקמה על החיסול של סולימאני.
הפומביות של הנפת הדגל ושידורה בכלי תקשורת איראנים רשמיים מחשקת את איראן לנקמה צבאית שצריכה "להישמע ולהיראות". הנפת הדגל יוצרת ציפיה. אין סיבה לעשות זאת בפומבי אם לא מתכוונים לנקום באופן פומבי. הנקמה בדרך.(אבו עלי)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
משרד המודיעין של משמרות המהפכה באיראן: "אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע בכרמאן סמוך לקברו של קאסם סולימאני הוא ישראלי בן 24 בעל אזרחות טג'יקיסטנית שנכנס באופן בלתי חוקי למדינה דרך הגבול באמצעות מבריחים מקומיים והתמקם בבית שכור בעיר כראמן."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה