בטחוני פיגוע ירי קטלני בעלי • 4 נרצחים הי"ד

REBEKA997

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפצועים בני 38 ו27 במצב בינוני, בבחת החולים בלינסון
פצוע בן 16 במצב קל הועבר לביה"ח שניידר
(חדשות מהדקה)
 

א1122

משתמש מקצוען
הודעה משותפת לדוברות שב״כ, דובר צה״ל ודוברות מג״ב:
כוחות שב"כ וימ"מ איתרו וניטרלו את המפגע שברח מזירת הפיגוע בעלי כוחות של שב"כ וימ"מ ניהלו מרדף אחר המפגע שנמלט מהזירה. במהלך הפעולות המודיעניות והמבצעיות של שב"כ, אותר רכב הטויטה עימו ברח מהזירה ובתוכו נשק שככה"נ שימש אותו…
 

א1122

משתמש מקצוען
ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסות לפיגוע בסמוך ליישוב עלי: אני רוצה להגיד לכל מבקשי נפשנו - כל האופציות פתוחות. אנחנו נמשיך להילחם בטרור במלוא העוצמה ואנחנו ננצח אותו".
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
‏אביעד גדות, שאחיו חיסל את המחבל ליד עלי, ל׳כאן 11׳ - ״הוא היה בתחנת הדלק עם הילדים שלו, מילא אוויר בגלגלים, וראה את המכונית של המחבלים. הוא אמר לילד שלו להישאר ברכב, ואז הדלתות נפתחו והמחבלים יצאו עם M-16. אחי איגף את המכונית, התקרב לאחד מהמחבלים וירה מהאקדח״.
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען

המחבל שחוסל בזירה: אסיר משוחרר בן 26

לפי ‏מקורות פלסטינים המחבל שחוסל בזירת הפיגוע ליד עלי הוא מוהנד שחאדה, בן 26 מהכפר עוריף שבאזור שכם. הפלסטינים טוענים כי הוא היה פעיל בגוש האסלאמי של חמאס באוניברסיטת א-נג'אח שבשכם, בפיגוע נרצחו ארבעה ישראלים​

5464864240f3f5b06aa7.jpg
זירת הפיגוע | צילום: פלאש 90
מוהנד פאלח שחאדה, צעיר פלסטיני בן 26 מעוריף, הוא המחבל שחוסל היום (שלישי) בפיגוע הירי בתחנת הדלק בכניסה ליישוב עלי בבנימין, בו נרצחו 4 ישראלים. הוא נורה על ידי אזרח חמוש שהיה במקום. לצד גופתו נמצא רובה M16. לפי הפלסטינים, המחבל הוא אסיר משוחרר שלמד במוסד אקדמי בשכם.
דובר חמאס חאזם קאסם בירך על הפיגוע: "הפעולה בעלי היא תגובה על הפשעים של ישראל במחנה הפליטים ג'נין אתמול ועל ההסתערות על מסגד אל-אקצא. המהפכה הזו תימשך ולא תיפסק עד שעמנו ישיג חירות ועצמאות".
דובר הג'האד האסלאמי טארק א-סלמי: "אנו מברכים על הפעולה ההרואית בכביש שבין רמאללה לשכם, ורואים בכך תגובה טבעית על הפשעים הגוברים של ישראל נגד העם הפלסטיני. האיומים לא מפחידים את העם הפלסטיני, ההתנגדות מוכנה להתמודד עם כל הסלמה".
בחדרי חרדים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  30  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה