בטחוני פיגוע ירי בתל אביב

מצב
הנושא נעול.

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ביה"ח איכילוב: הסתיימו בהצלחה הניתוחים של הפצועים מהפיגוע בדיזינגוף - 1 נמצא במצב קריטי ו-3 פצועים קשה; מצבם של כולם התייצב
 

יצחק ק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
תמונת מצב לרגע זה: למערכת הביטחון אין מידע היכן המחבל, אבל יודעים להגיד שלא חצה לאיזור יו״ש. ככל הנראה את הפיגוע ביצע בנשק קרלו מאולתר. זהותו אינה ידועה. יחידות העילית של ישראל נמצאות באיזור ת״א במטרה להיתקל בו ולחסל אותו. גורם ביטחוני מוסר שככל הנראה ימים לא פשוטים לפנינו.
 

gitsh

משתמש מקצוען
D I G I T A L
הודעת דוברות משטרת ישראל:
בשעה 21:01 התקבל דיווח על אירוע ירי ברחוב דיזנגוף 148. כוחות משטרה שוגרו בשעה 21:02 והגיעו לזירת האירוע ב-21:04.
מממצאי חקירה ראשוניים עולה חשד לפיו גבר, לבוש בגדים כהים שהגיע לבר ברחוב דיזנגוף 148, ירה לעבר מבלים במקום ונמלט.
מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, יחידות משטרה מובחרות ולוחמי צה"ל, עסקו במשך שעות בסריקות לאיתור המפגע בסיוע מסוק, נפרסו מחסומים, ובוצעה פעילות חקירתית מודיעינית וטכנולוגית מקיפה במטרה לאתרו. עד כה, ללא תוצאות.
חוקרי זיהוי פלילי של משטרת ישראל עסקו באיסוף ראיות פורנזיות בזירה, שהועברו לבדיקות מעבדה, בכדי להתחקות אחר המבצע.
כתוצאה מהירי נהרגו שני אזרחים (27, 28),ארבעה פצועים במצב קשה (ירי), שני פצועים באורח בינוני (ירי), 4 פצועים במצב קל, 3 נפגעי חרדה.
משטרת ישראל קוראת לציבור להמשיך בשגרת החיים, להימנע מהתקהלויות, לגלות ערנות רבה ולדווח למשטרת ישראל על כל חשד.
 

united state

משתמש פעיל
מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן גינה את הפיגוע הרצחני בתל אביב.

"האמריקנים שוב מתאבלים עם העם הישראלי בעקבות מתקפת טרור קטלנית נוספת, שגבתה את חייהם של שני קורבנות חפים מפשע ופצעה רבים נוספים בתל אביב. ליבנו עם משפחות ההרוגים, ואנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים", אמר בלינקן.

"אנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות ונמשיך להיות בקשר שוטף עם שותפינו הישראלים, שאיתם אנו עומדים בנחישות מול טרור ואלימות חסרי טעם", הוסיף.
 

united state

משתמש פעיל
השר לביטחון פנים עמר לב התייחס לפיגוע בתל אביב.

"סיירתי לפני שעה קלה בזירת הפיגוע בתל אביב. שוטרי ושוטרות משטרת ישראל, בסיוע חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, נמצאים כעת במרדף נחוש אחר המחבל. אנו נבוא חשבון עימו ועם כל מי שסייעו לו, בכל מקום שיסתתרו, ונניח עליהם את ידנו. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, ומאחל החלמה מהירה לפצועים", אמר בר לב
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
‏הרבי מליובאוויטש ניבא את האירועים לפני עשרות שנים. הלחץ מוושינגטון, ושלטון השמאל והתקפלותו שיובילו לפיגועים בבני ברק וחדרה. מפחיד.
1649381651045.png
 

שלחן עורך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
עריכה תורנית
‏הרבי מליובאוויטש ניבא את האירועים לפני עשרות שנים. הלחץ מוושינגטון, ושלטון השמאל והתקפלותו שיובילו לפיגועים בבני ברק וחדרה. מפחיד.
צפה בקובץ המצורף 1100018
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
בעקבות הפיגוע והמצב הביטחוני - אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב וכוחות תגבור נוספים שהובאו לירושלים, יפרסו הבוקר בסימטאות העיר העתיקה, בשכונות ובכפרים במזרח ירושלים לקראת יום שישי הראשון של חודש הרמדאן. צפויים לפקוד את הר הבית לפחות כ- 100.000 מתפללים מוסלמים.
8.4.2022 07:13
מפכ״ל המשטרה שבתאי בהודעה כעת לאחר חיסול המחבל - ״אחרי לילה קשה ולאחר שעות ארוכות של פעילות משטרת ישראל, שב״כ וצה״ל, הצלחנו הבוקר, בשיתוף פעולה מבצעי ומודיעיני לסגור מעגל ולחסל בחילופי אש את המחבל. הדגשנו אמש שייקח ככל שייקח, אנחנו נשים את ידנו על המחבל, חי או מת, ואכן המגע שנוצר איתו הבוקר חייב תגובה מהירה ונחושה של לוחמי השב״כ והימ״מ ביפו״.
8.4.2022 07:09
על פי גורמים במערכת הביטחון - המחבל ללא עבר ביטחוני ולא השתייך באופן מובהק לאף אחד מארגוני הטרור. כרגע בודקים אם היו סייענים שעזרו לו, כיצד הגיע ממחנה הפליטים ג׳נין לתל אביב והאם מישהו סייע לו להתחמש בנשק.
8.4.2022 07:08
תפיסת המחבל: ‏שני לוחמי היחידה המבצעית של השב״כ הם אלו שזיהו את המחבל, קראו לו לעצור וברגע שפתח עליהם באש וניסה להימלט, ירו לעברו והרגו אותו.
8.4.2022 06:03
תקשורת שב"כ: בתום מרדף של כוחות הביטחון, אותר וסוכל המחבל אשר ביצע את הפיגוע בתל אביב. המחבל, פלסטיני מאיו"ש, אותר ע"י השב"כ כשהוא מסתתר בסמוך למסגד ביפו ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, נהרג במקום. ללא נפגעים לכוחותינו. חקירת הפיגוע נמשכת.
8.4.2022 05:58
צפירת הרגעה: כוחות הביטחון איתרו את המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב וחיסלו אותו.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

הפיגוע בתל אביב: המחבל פתח באש לעבר לוחמים וחוסל​

בתום סריקות שהתנהלו מאז ליל אמש בתל אביב אחרי המחבל שביצע את הפיגוע הקטלני ברחוב דיזינגוף ונימלט, הוא חוסל לפנות בוקר על-ידי כוחות הביטחון. המחבל, פלסטיני מהשטחים, אותר ע"י השב"כ כשהוא מסתתר בסמוך למסגד ביפו ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, הוא נהרג​

אבי גדלוביץ' | בטחוני8.4.2022 | 07:20

3f8c0802682922d64df5.jpg
זירת החיסול | צילום: באדיבות המצלם
כוחות הביטחון חיסלו הלילה (בין חמישי לשישי) את המחבל, רעד פתחי חאזם יאמן ממחנה הפליטים ג'נין, שביצע אתמול את פיגוע הירי בתל אביב. זאת, בתום סריקות שהתנהלו מאז אמש בתל אביב, במסגרת המצוד הנרחב אחר המפגע שרצח שני צעירים ופצע עוד כ-15 בני אדם במרכז בילוי ברחוב דיזנגוף בעיר. למעלה מאלף שוטרים ולוחמים מהמשטרה, צה"ל והשב"כ השתתפו בסריקות ברחבי העיר וסביבתה. במשטרה ביקשו הלילה מהאזרחים להמשיך בשגרת החיים אך להימנע מהתקהלויות.
המחבל, פלסטיני מאיו"ש, אותר ע"י השב"כ כשהוא מסתתר בסמוך למסגד ביפו ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, הוא נהרג. לא היו נפגעים לכוחותינו. משב"כ נמסר כי חקירת הפיגוע נמשכת.
המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי, התייחס לאיתור וחיסול המחבל. "אחרי לילה קשה, ולאחר שעות ארוכות של פעילות משטרת ישראל, שב"כ וצה"ל, הצלחנו הבוקר, בשיתוף פעולה מבצעי ומודיעיני לסגור מעגל ולחסל בחילופי אש את המחבל", אמר שבתאי.

"הדגשנו אמש שיקח ככל שיקח, אנחנו נשים את ידנו על המחבל, חי או מת, ואכן המגע שנוצר איתו הבוקר חייב תגובה מהירה ונחושה של לוחמי השב"כ והימ"מ ביפו. פעלנו בשני צירים מרכזיים, מבצעי ומודיעיני, והבוקר שניהם הובילו לסיום האירוע המתגלגל. אנו ממשיכים בהיערכות השיא של משטרת ישראל בכל הגזרות והמחוזות, לרבות באבטחת תפילות יום השישי הראשון של הרמדאן. נגיב בכוחות גדולים ובעוצמה לכל אירוע חריג, כפי שהגבנו מיד לאחר הפיגוע בתל אביב, ונרדוף כל מי שיפגע או יבקש לפגוע באזרחי ישראל".
בתוך כך, הלילה הודיע בית החולים איכילוב על שיפור במצבם של שלושה מנפגעי הפיגוע, שנפצעו באורח קשה. במהלך הלילה הסתיימו בהצלחה הניתוחים של הפצועים. הרופאים, לאחר מאמצים רבים, הצליחו לייצב את מצבו של פצוע אחד שהגיע במצב אנוש - והוא כעת מאושפז במצב קריטי. הבוקר נמסר כי מצבו הדרדר שוב ונשקפת סכנה לחייו. כמו כן התייצב מצבם של שלושה פצועים נוספים, והם מוגדרים כעת באורח קשה. בבית החולים מסרו כי הם עלו לאשפוז ביחידות הטיפול נמרץ.
גורמים במשטרה העריכו הבוקר כי הכוחות הגדולים שהוזרמו למוקד האירוע, בדגש על הכוחות המיוחדים שסרקו מבית לבית, וההפעלה המהירה של פקודת המשטרה שכללה עשרות מחסומים ונקודות ביקורת ברחבי העיר ובכל הכבישים והצירים שעוטפים את תל אביב, מנעה מהמחבל להתרחק מהזירה והביאה אותו להסתתר באזור יפו.
בחדרי חרדים
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה