שלום וברכה
יש לי פורד פוקוס סטיישן 2008 עם 270000 ק"מ עובד וסוחב מצויין חוץ מ...
בתקופה האחרונה נדלקו לי כל מיני התראות עם ובלי קשר, יכול להידלק לי הנורה והצלצול!! של החגורה למרות שאני חגור [הפתרון לשחרר ולחבר את החגורה, הוא נרגע עד הפעם הבאה]
נדלקת מידי פעם התראה על תקלה במנוע נורה בצורת שביל מתפתל אפילו היה פעם על בעיה בגיר
לפני תקופה קצרה נתקעתי על אם הדרך ללא יכולת להתניע וחזרתי על גרר,
המכונאי פסק שצריך להחליף סטרטר - הוא חלש מידי, אחרי שהחליף התריע שתוך כדי החלפה ראה שהגלגל תנופה שחוק וזה עניין של זמן עד שאהיה חייב להחליף אותו,
די מהר אח"כ לפעמים לא הצלחתי להתניע, אבל אם סובבתי קצת את הפולי [הוא מסובב את הגלגל תנופה] הרכב התניע בלי בעיה
החלפתי גלגל תנופה, היו לו 3 שיניים שבורות, בעיני ראיתי כשהוציאו אותו, אבל הנורות ממשיכות להידלק ולפעמים האוטו לא רוצה להתניע,
עכשיו כשזה קורה לא צריך לסובב דברים וכו' אלא לחכות רגע ולנסות להתניע שוב, זה עוזר.
כשהנורה נדלקת תוך כדי נסיעה התאוצה קצת יורדת וגם המזגן ה' ירחם
בבדיקת מחשב העלה המכונאי 2 בעיות
א. חיישן קרנק פגום
ב. תקלה באימובילייזר מה שלדעתו מצריך החלפה של סט הנעה כלשונו, קרי סוויץ' לוח שעונים ומחשב [נראה לי] הוא חושב שעיקר הבעיה היא באימובילייזר ועדיף להתחיל עם זה [זה יותר יקר - איך לא]
מישהו מכיר? נתקל פעם? יודע משהו בעניין?
אשמח לשמוע
מעוניין לגמור עם זה לפני בין הזמנים
תודה מראש
יש לי פורד פוקוס סטיישן 2008 עם 270000 ק"מ עובד וסוחב מצויין חוץ מ...
בתקופה האחרונה נדלקו לי כל מיני התראות עם ובלי קשר, יכול להידלק לי הנורה והצלצול!! של החגורה למרות שאני חגור [הפתרון לשחרר ולחבר את החגורה, הוא נרגע עד הפעם הבאה]
נדלקת מידי פעם התראה על תקלה במנוע נורה בצורת שביל מתפתל אפילו היה פעם על בעיה בגיר
לפני תקופה קצרה נתקעתי על אם הדרך ללא יכולת להתניע וחזרתי על גרר,
המכונאי פסק שצריך להחליף סטרטר - הוא חלש מידי, אחרי שהחליף התריע שתוך כדי החלפה ראה שהגלגל תנופה שחוק וזה עניין של זמן עד שאהיה חייב להחליף אותו,
די מהר אח"כ לפעמים לא הצלחתי להתניע, אבל אם סובבתי קצת את הפולי [הוא מסובב את הגלגל תנופה] הרכב התניע בלי בעיה
החלפתי גלגל תנופה, היו לו 3 שיניים שבורות, בעיני ראיתי כשהוציאו אותו, אבל הנורות ממשיכות להידלק ולפעמים האוטו לא רוצה להתניע,
עכשיו כשזה קורה לא צריך לסובב דברים וכו' אלא לחכות רגע ולנסות להתניע שוב, זה עוזר.
כשהנורה נדלקת תוך כדי נסיעה התאוצה קצת יורדת וגם המזגן ה' ירחם
בבדיקת מחשב העלה המכונאי 2 בעיות
א. חיישן קרנק פגום
ב. תקלה באימובילייזר מה שלדעתו מצריך החלפה של סט הנעה כלשונו, קרי סוויץ' לוח שעונים ומחשב [נראה לי] הוא חושב שעיקר הבעיה היא באימובילייזר ועדיף להתחיל עם זה [זה יותר יקר - איך לא]
מישהו מכיר? נתקל פעם? יודע משהו בעניין?
אשמח לשמוע
מעוניין לגמור עם זה לפני בין הזמנים
תודה מראש