נכתב ע"י esterk;1987209:1. איך מכוונים פוקוס על שני אנשים ויותר, שהם לא באותו מרחק מהמצלמה, ושהרקע ישאר מטושטש ? השיטה היחידה זה לסגור צמצם, ואז הרקע לא כל כך מטושטש?
נכתב ע"י esterk;1987209:1. איך מכוונים פוקוס על שני אנשים ויותר, שהם לא באותו מרחק מהמצלמה, ושהרקע ישאר מטושטש ? השיטה היחידה זה לסגור צמצם, ואז הרקע לא כל כך מטושטש?
נכתב ע"י esterk;1987209:1. איך מכוונים פוקוס על שני אנשים ויותר, שהם לא באותו מרחק מהמצלמה, ושהרקע ישאר מטושטש ? השיטה היחידה זה לסגור צמצם, ואז הרקע לא כל כך מטושטש?
נכתב ע"י tadmit;1987526:2 אפשרויות בסיסיות בכל מצלמה. ייתכן שבדגם ספציפי יהיו אפשרויות נוספות.
1) פוקוס ידני.
2) נעילת פוקוס (שנמצא במרכז) על האובייקט והזזת המצלמה. נעילת הפוקוס נעשית ע"י חצי לחיצה.
בהצלחה
נכתב ע"י ETStudio;1987540:השאלה היתה על פוקוס בשתי נקודות שונות במקביל.
נכתב ע"י esterk;1987209:1. איך מכוונים פוקוס על שני אנשים ויותר, שהם לא באותו מרחק מהמצלמה, ושהרקע ישאר מטושטש ? השיטה היחידה זה לסגור צמצם, ואז הרקע לא כל כך מטושטש?
נכתב ע"י ETStudio;1987266:בכל אופן, במצלמות DSLR יש מצב צילום 'חלבי' כזה למתחילים,
שבו המצלמה מפקסת על שתי נקודות שונות כדי לכלול את כל האובייקטים בתוך טווח הפוקוס.
נכתב ע"י קקטוס;1987707:התשובה האמיתית היא שאין אפשרות כזאת.
אפשר לעשות את זה בשיטות טכניות מסובכות ומורכבות, אבל זה יוצר עיוות של המציאות.
לטעמי עדיף לצמצם מרחקים עד כמה שניתן, למקם את הפוקוס על האובייקט הקרוב, כך שהמראה יהיה טבעי יותר.
נכתב ע"י קקטוס;1987707:התשובה האמיתית היא שאין אפשרות כזאת.
אפשר לעשות את זה בשיטות טכניות מסובכות ומורכבות, אבל זה יוצר עיוות של המציאות.
לטעמי עדיף לצמצם מרחקים עד כמה שניתן, למקם את הפוקוס על האובייקט הקרוב, כך שהמראה יהיה טבעי יותר.
בצמצם 13, אתה לא תקבל עומק שדה רדוד ומטושטש כראוי.נכתב ע"י ETStudio;1987757:במחילה, אינלימושג למה אתה אומר את זה.
המצלמה מודדת שני מרחקים שונים, 3 מטר ו4 מטר לצורך הענין,
ומחליטה לסגור צמצם ל 13 כדי שכולם יהיו בתוך טווח הפוקוס.
אני חייב להעלות דיאגרמה בשביל זה?
רק בצמצם סגור תקבל עומק שדה של מטר, ואז גם הרקע לא יהיה מטושטשנכתב ע"י tadmit;1987883:אם אתה מפקס על מישהו במרחק של 2 מטר ועומק השדה (טווח החדות לפני ואחרי נקודת הפוקוס) לאחריו עוד מטר והרקע במרחק של 2 מטרים, אזי שני אנשים במרחקים שונים יצאו חדים והרקע יהיה מטושטש.
זה ממש לא מסובך ומורכב.
נכון שזה דורש בדיקה ואי אפשר לעשות את זה בשליפה מהמותן. ולפעמים א"א לשחק עם המרחקים בגלל מגבלות של מקום. אז אולי זה לא פרקטי לצלם באירוע, אבל מסובך ומורכב זה ממש לא.
נכתב ע"י קקטוס;1988201:בצמצם 13, אתה לא תקבל עומק שדה רדוד ומטושטש כראוי.
רק בצמצם סגור תקבל עומק שדה של מטר, ואז גם הרקע לא יהיה מטושטש
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
18.06
י"ב סיוון
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
פוטושופ לצלמים
עם אופק עוגן
כלים מתקדמים, טכניקות חדשות ובינה מלאכותית בפוטושופ לצלמים בעידן 2024
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק טז
א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח: