שנה שעברה הלכתי לסלון פאות לרכוש פאה נתתי דעתי על שתי פאות אחת זולה שנמצאת מוכנה בחנות ואחת יקרה בהזמנה אישית.
התלבטתי אם ללכת על שתיהם או רק על אחת מהם . כדי לשמור ולהתחיל את הזמנה נתתי 1000 ש"ח על החשבון והתחייבתי לרכוש פאה או מההזמנה או מהמלאי. (ה1000 ש"ח ניתן לאחר לחץ מכירתי של הפאנית -לכן הייתי פזיזה)
ז"א שהפאנית הזמינה לי את הפאה על דעת שאני יכולה לקנות פאה אחרת מהמלאי (על דעת זה בלבד הסכמתי שתיקח לי מידות!). לאחר כמה ימים הודעתי להם שאני לא מעוניינת באף אחת מהפאות (הסיבה מצאתי פאה במחיר הזולה ובאיכות היקרה...) .
הפאנית בתגובה אמרה לי שהיא לא יכולה להחזיר לי את המקדמה גם בקיזוז אחוזים ניכרים. לאחר דין ודברים היא הסכימה לקזז לי את הסכום אם אני אקנה פאה נוספת תוך שנה(!) דבר שלא הולך לקרות. או אם אני אביא לה לקוחות משלי- גם זה תוך שנה (דבר שלא הצלחתי- על אף איכות הפאות כל מי שהבאתי לה ברחה בגלל לחץ שהופעל עליה) .
מה שקורה הולכת לעבור לי שנה ואני לא מעונינת לתת מתנות לפאניות לוחצות. הייתי רוצה לדעת מה חוקים במקרה הזה (דין הזמנה אישית וביטולה תוך ימים לאחר תחילת ההזמנה ועל דעת שלא בטוח שאני אקח את ההזמנה האישית) אשמח לתגובה של פאניות מה אתן עושות במקרה הזה ושל לקוחות שנתקלו בבעיה דומה.
תודה מראש למגיבות!!
התלבטתי אם ללכת על שתיהם או רק על אחת מהם . כדי לשמור ולהתחיל את הזמנה נתתי 1000 ש"ח על החשבון והתחייבתי לרכוש פאה או מההזמנה או מהמלאי. (ה1000 ש"ח ניתן לאחר לחץ מכירתי של הפאנית -לכן הייתי פזיזה)
ז"א שהפאנית הזמינה לי את הפאה על דעת שאני יכולה לקנות פאה אחרת מהמלאי (על דעת זה בלבד הסכמתי שתיקח לי מידות!). לאחר כמה ימים הודעתי להם שאני לא מעוניינת באף אחת מהפאות (הסיבה מצאתי פאה במחיר הזולה ובאיכות היקרה...) .
הפאנית בתגובה אמרה לי שהיא לא יכולה להחזיר לי את המקדמה גם בקיזוז אחוזים ניכרים. לאחר דין ודברים היא הסכימה לקזז לי את הסכום אם אני אקנה פאה נוספת תוך שנה(!) דבר שלא הולך לקרות. או אם אני אביא לה לקוחות משלי- גם זה תוך שנה (דבר שלא הצלחתי- על אף איכות הפאות כל מי שהבאתי לה ברחה בגלל לחץ שהופעל עליה) .
מה שקורה הולכת לעבור לי שנה ואני לא מעונינת לתת מתנות לפאניות לוחצות. הייתי רוצה לדעת מה חוקים במקרה הזה (דין הזמנה אישית וביטולה תוך ימים לאחר תחילת ההזמנה ועל דעת שלא בטוח שאני אקח את ההזמנה האישית) אשמח לתגובה של פאניות מה אתן עושות במקרה הזה ושל לקוחות שנתקלו בבעיה דומה.
תודה מראש למגיבות!!