כללי עצמאי ומאושר - אברומי נויבירט...

נאר לערנען

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
פורסם בבקהילה ובjdn.

כפי שכבר שיתפתי בעבר בין השורות, שבמקצועי העיקרי הנני עצמאי שמועסק אצל עצמי, בתנאים טובים ובונוסים ביד רחבה. מצאתי כעת את הזמן כמתאים להרחיב קצת בענין ולחלוק עם הקוראים את התנסותי ונסיוני בדינמיקה שבין העצמאי והלקוח / טורו השבועי של אברומי נויבירט

כפי שכבר שיתפתי בעבר בין השורות, שבמקצועי העיקרי הנני עצמאי שמועסק אצל עצמי, בתנאים טובים ובונוסים ביד רחבה. מצאתי כעת את הזמן כמתאים להרחיב קצת בענין ולחלוק עם הקוראים את התנסותי ונסיוני בדינמיקה שבין העצמאי והלקוח. כדלהלן:

המדריך המלא לעצמאי האופטימי:
• אם הלקוח נכנס אליך לראשונה עם חיוך. זה פוטנציאל לבעיות. בסוף תהליך העבודה אתה עלול לבכות. ומעשה בברקוביץ, לקוח שופע חיוכים, שהזמין עבודה גדולה, והפקיד בתחילתה צ'ק על כל הסכום מראש, דחוי לחודש. העצמאי בעל העסק היה מאושר ופורה, והעבודה זרמה על מי מנוחות. גם הלקוח היה מרוצה מקצב העבודה שארכה שבועיים מתחלתה ועד סופה. וכך הם חיו באושר עד תאריך פירעון הצ'ק, אז הבין העצמאי שברקוביץ אפילו משל לא היה, והצ'ק שהפקיד לא שווה אפי' לצור על פי צלוחיתו כי נייר 150 גרם נוטה לגלות סימני ריקבון במגע עם רטיבות.

• גם זאת עליך לדעת, שכאשר ברקוביץ ודומיו מבקשים מחיר טוב ומבטיחים לך הצפה של עבודה ולקוחות, הם באמת מתכוונים להציף אותך. בתשוקה למות.

• אם ברקוביץ, פרנובסקי, או איך שלא יקראו ליצור הזה שבצד השני של המטבע – משתף אותך בדעתו לגבי תהליך ואופי העבודה שלך. שיהיה לך ברור זו רק ההתחלה, בהמשך ישתף אותך גם באקזמה שבאצבעות רגליו, ובפשיטת הרגל הקרובה שלו. על כן, היה חכם! שתף אותו גם אתה במידע מרוכז על אופייך מהיר החימה, עבור דרך משנתך הסדורה שהכסף אצלך חזות הכל. וקנח באנקדוטה או שתיים על התמודדויותיך בהצלחה מרובה עם לקוחות סרבני תשלום שפיתחו פסיכוזה קיצונית במהלך עבודתם איתך, ושיצאו ממשרדך בסדרת התקפים טראנס פסיכדליים והתחרטו בחרטה גמורה על הרגע בו הכירו לראשונה את כדור הארץ.

• אם הלקוח מתמסכן על מצבה הפיננסי של העמותה שמספקת לך את העבודה, שאל אותו מיניה וביה, 'אם מצב העמותה האומלל נגע גם לליבו של נציג סוכנות הרכב שמכר לו את הסיאנה, והאם מנהלי נירוונה בו נפש מנהל העמותה וזוג' ומשפ' עמו"ש גם הם הזילו דמעה כהשתתפות בצערו.

• כשאתה דורש מקדמה שליש והוא מגיב לך ב'מה, אתה לא מאמין לי'?! אמור לו "בוודאי שאני מאמין לך, מנהל הבנק הוא זה שלא מאמין לי".

• כשאתה נדרש לתמחר פרוייקט כביר מימדים, אתה נוקב לו מחיר, והוא מגיב ב'דייייי הרגת אותי עכשיו'. זה הזמן לקדיש תתקבל על הפרוייקט, קדיש דרבנן על האובר, וקדיש יתום לעילוי נשמת הלקוח ת.נ.צ.ב.ה. ב.ב.כ.י.ר.

• אם הוא אומר לך 'אני צריך את העבודה לאתמול', תגיד לו שעקרונית אין בעיה אבל כעת יש לך תקלה במכונת הזמן. שהזמנת דגם חדש, והוא יגיע בשבוע שעבר.

• אם למרות הכל, הלקוח היה בסדר, עדין, מתחשב, מבין עניין ובעל אופי נינוח, והוא גם שילם הכל במזומן ובזמן. יתכן וזה תרגיל עוקץ. בפעם הבאה היה זהיר איתו!

לסיום, לפניכם רשימת ביטויי פוליטיקלי קורקט – בהם משתמשים העצמאיים בעלי הגישה הדיפלומטית. – וחילופיהם, משפטים שלעולם לא יאמרו ללקוח:

הלו? ש-ל-ו-ם איזה יופי, טוב שהתקשרת. כן הגיע הזמן, היום אתחיל לעבוד על הפרוייקט שלך.
(לא סובל אותך, החיוך הזה שמרוח לי על השפתיים זה בגלל שהבטחתי לעצמי שמרלינג 100 גרם באם אצליח לשרוד אותך למשך 20 הדקות שאתה על הקו.)
איזה פספוס, חיכיתי לטלפון ממך, אבל בדיוק כעת יש לי מנחה/מעריב/חתונה/חופשת סקי.
(לא סובל אותך, והסיבה שאתה מבחין בזה, זה בגלל שאתה כבר השמרלינג העשרים שלי השבוע, ובחיי סלוטאייפ ארדואן, כמה שמרלינג כבר אפשר לדחוף…)

לא. זה לא קשור אליך, מישהו עצבן אותי מקודם. לא מסוגל לתפקד כעת.
(עוף לי מהאוזניים, אין לי כח סבל, אני בדיאטה היום.)
הלו? מה? לא אתה בכלל לא מטריד. כן, כן, אתה לקוח שיודע טוב טוב מה אתה רוצה.
(אתה לא יודע מה אתה רוצה. וגם אם ידעת, המילים שלך יוצאות מבולבלות ואתה מעיק ואובססיבי)

אני עמוס, עמוס בטירוף, נושם על אוטומט, רואה פיקסלים בעיניים.
(אתה מאוד נודניק, ואני מאוד טרוד כעת בקריאת סיכום השבוע הפוליטי.)

אוהב אותך אחי, אתה יודע שאני אוהב לתת לך שרות.
(כבר עדיף לשרת ב'נצח יהודה' רח"ל, מלשרת אותך.)

מה שתרצה, רק תגיד, וכשיהיה לי פנאי, אתה הראשון.
(מוכן לרסק על עצמי טבלת ביצים ללא תשלום, ובלבד שלא לדבר איתך.)

נהנה מכל רגע בחברתך, חבל שאין לי כעת אפשרות טכנית לסיים את הפרוייקט שלך.
(מעדיף לעשות חיקוי של אורן חזן או להתראיין לאל ג'זירה, מליהנות בחברתך.)

אוקיי, נדבר על העבודה בפעם אחרת. מה דעתך על מוצג הגליוטינה…
(הבטחתי מאה שקלים לועד הרבנים באם תשכח את שפת אמך, ומאתיים, אם תאבד לגמרי את חוש הדיבור)

למחאות, מענה לשון, הזדהות וכל היתר: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

בהפרוזע-תמונה-פנימית-750x500.jpg
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
קראתי בשבת והחלטתי לנעוץ על הקיר שמעל המחשב.
@אברוּמי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה