דרוש מידע עצות לגמילה (בן שנה)

מביאה את המשיח

משתמש פעיל
גמילה מהנקה... ילד בן שנה בדיוק
אין לי מושג מאיפה להתחיל הוא חי על זה
לא לוקח מטרנה בכלל
נרדם רק ככה וזה לוקח שעות כל לילה
גם בלילה לפעמים רוצה המון כמו תינוק בן חודשיים
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
שיקול משמעותי הוא למה את רוצה לגמול וכמה זה דחוף לך?
הדרך המומלצת היא הדרגתית.
להתחיל לדאוג שיאכל טוב, שישבע בארוחת ערב (דייסת קוואקר בכפית למשל זה משביע מאוד).
אפשר לגמול רק מהנקות לילה (אם למשל הסיבה היא השינה שלך, לא חייבים בשביל זה לגמול גם ביום). להסביר לו שאפשר לינוק רק כשיש אור. חוזרים על זה בכל ההנקות במהלך היום, ואז בלילה חוזרים על אותו משפט קצר וברור (יש אור בחלון? לא, אז אין אמאמ עכשיו. יש אור בחלון? כן, אז אפשר אמאמ עכשיו).
אבל אי אפשר שלא יאכל בלילה כל עוד הוא לא אוכל מספיק במהלך היום.
גמלתי פעם אחת בגיל שנה, וכמה פעמים בגיל שנה ורבע, ואף אחד לא לקח בקבוק. אבל זה היה שייך רק אחרי שאכלו היטב אוכל מוצק.
ותמיד יותר קל כשהבעל מתגייס, והוא זה שקם אליהם בלילה. כשלושה לילות קשים ואח"כ התרגלו לישון רצוף.


בהנקות יום -
נוח לי לשנות קצת את סדר היום, או להציע אוכל טעים (אפילו קניתי מעדנים במיוחד לזמן הזה) לפני הזמן שהוא רגיל לבקש. ואז זה פשוט התפוגג מאליו, כי לא הייתה הסיטואציה שהוא רגיל לבקש בה.
אם שייך באופן הדרגתי,
ההנקות שהכי קשה להוריד אותן הן הקימה בבוקר והחזרה מהמסגרת בצהריים (אם הוא לא איתך).
אבל תלוי בסיבה בשלה את רוצה להפסיק, יכול להיות שהנקה או שתיים ביום תוכלי אולי להשאיר.


עריכה:
שכחתי שדיברת על להרדים.
אז אם זו הסיבה, ובעצם גם אם לא,
כדאי ללמד אותו להירדם עצמאית. אם שייך, לעשות את זה בלי לגמול מהנקה עדיין (שלא יצטרך להתרגל למדי הרבה דברים ביחד).
נותנים הנקה בזמן מוקדם יותר, ואח"כ משכיבים במיטה ומרגילים להירדם לבד. זה קצת קשה לו ללמוד הרגל חדש, והוא גם יבכה... אבל בסוף הוא ילמד... אצלנו לקח שבועיים. ישבתי לידה, חיבקתי, ליטפתי, שרתי, "הרמתי" בתוך המיטה, ושוב השכבתי ולחשתי ושרתי עד שנרדמה... בהתחלה לקח 3 שעות, ולאט לאט התקצר, עד שלמדה לישון לגמרי לבד.
 

שיינא פרידמן

משתמש צעיר
אני הפסקתי להניק בגיל שנה הם כבר אמורים לאכול הם לא צריכים בקבוקים דאגתי להביא להם הרבה אוכל לפני השינה אני הכי ממליצה על להוציא מחדר שינה הם לא רואים אותך ולא מריחים אני שמתי בקבוק של מים במיטה זה לקח ממש 2 לילות עד שהם התרגלו לשינוי ממליצה מאוד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  27  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה