עזרה עצה לשיער מתנפח

חני S

משתמש מקצוען
מעתיקה לחסומות -
שאלת עריכה -איך עושים ספוילר?

פתיחת תלתלים – כי תלתלים זה אופי ולא כולן רוצות שיער חלק
כשהשיער המתולתל מסודר ומעוצב הוא נראה יפה ומיוחד, לשיער מתולתל יש קסם ולא סתם אומרים שתלתלים זה אופי, אבל רק מתולתלות אמיתיות יודעות כמה זמן צריך להשקיע כדי לעצב אותו כך שהוא יראה טוב. רוב המתולתלות משקיעות זמן רב כדי לסדר את תלתליהן – בשלב הראשון הן מרטיבות את התלתלים, ולאחר מכן הן מתחילות למרוח אותו בקרמים, מוסים או כל מיני שמנים למיניהם שיטפחו ויעצבו את התלתל. ואחר כך מגיעה פעולת הכיווץ שמטרתה לכווץ את התלתלים עם החומר. בשלב האחרון יש לתת לשיער להתייבש בתקווה שהוא לא יתנפח ויאבד מצורתו.
לא רוצה שיער חלק – רוצה את המתולתל שלי אבל אחרת!
במהלך העבודה שלי יוצא לי להכיר הרבה נשים מתולתלות שלא רוצות שיער חלק, הנשים הללו אוהבות את התלתלים שלהן אבל רוצות להוריד להם קצת את הנפח, לפתוח ולמתוח את התלתל כך שהוא לא יהיה סגור מדי וכמובן שיהיה קל יותר לעצב אותו ושלא יהיה צריך להשתמש ביותר מידי קרמים שמכבידים עליו ויוצרים תחושה לא נעימה.באיזה ראש את?
יש כמה סוגים של תלתלים: תלתלי ספירלה, תלתלים מקורזלים, שיער גלי מתולתל, תלתלים מקורזלים וקופצניים, תלתלים מקורזלים בצורת זיג-זג, שיער מתולתל שאינו אחיד וסוגים נוספים. לפעמים את רואה בחורה עם שיער מתולתל שנראה יפיפה אך אצל נשים רבות השיער המתולתל מקורזל, מכווץ, מלא בצורה מכבידה, יבש, נפוח ופשוט לא מסודר. אם את נמנית בין הנשים שסובלות משיער כזה את כבר יודעת שגם אם תשקיעי הרבה זמן בסידור השיער הוא יחזור לסורו ויתנפח, דבר שגורם לתסכול וייאוש. הבשורה המשמחת היא שעל ידי “פתיחת תלתלים” תוכלי לשמור על המראה המתולתל אבל השיער שלך יהיה פחות מכווץ ונפוח כך שלא תצטרכי להרטיב אותו כל הזמן ולמרוח כמויות גדולות של חומרים. על ידי טיפול פתיחת תלתלים תוכלי ליהנות מתלתלים יפים, רכים, מעוצבים ומטופחים.רק פתיחת תלתלים מפחיתה את הנפח, מאריכה ומשפרת את מצבו של השיער
אני רוצה לציין שמכל טיפולי עיצוב השיער יכולה רק פתיחת התלתלים לפתוח ולהאריך את התלתלים כך שהנפח של השיער מופחת והשיער הופך להיות בריא, רך ומלא ברק. לפעמים לקוחותיי שואלות אותי: “מה ההבדל בין החלקה ובין פתיחת תלתלים?” התשובה היא שפתיחת תלתלים היא לא החלקת שיער משום שהיא לא הורסת את התלתלים ולא הופכת את השיער לחלק, לכן היא מתאימה לאלו מכן שאוהבות את התלתלים אך רוצות להוריד את הנפח, לשנות את מראה התלתלים ולהפוך אותם לפתוחים וארוכים יותר.לבחור רק מעצבת שיער מקצועית
פתיחת התלתלים יכולה להיות מצוינת עבורך, אך היא יכולה גם להרוס לך את התלתלים לגמרי במקרה הטוב ואת השיער במקרה הרע אם היא תתבצע על ידי בעלי מקצוע לא מיומנים. כמו כל דבר – גם במקרה של פתיחת תלתלים צריך לדעת כיצד לעבוד עם החומר בכדי שלא לפתוח לגמרי את התלתל, צריך להקפיד לעבוד לפי זמנים, צריך לעבוד בצורה מדויקת ולהשתמש רק בחומרים נכונים שאושרו על ידי משרד הבריאות וצריך למרוח את הכמויות הנכונות ולנהוג בעדינות כדי שלא להרוס את התלתל.טיפול משקם לאחר פתיחת התלתלים
לאחר סיום פתיחת התלתלים אני ממליצה על טיפול CTR שהוא טיפול החייאה לשיער, הטיפול מתאים לאחר פעולה כמו החלקה או פתיחת תלתלים. טיפול ה – CPR הוא טיפול עמוק לשערה והוא משקם את השיער, מקנה לו ברק ומחזיק מעמד 4 שבועות. מדובר על סדרה של טיפולים שתורמת רבות לשיער.מתי לא מומלץ לבצע פתיחת התלתלים?
קיימים מקרים בהם פתיחת התלתלים אינה אפשרית. במקרים בהם השיער יבש מאוד ושרוף או במקרים בהם השיער עבר הבהרה או שבוצעו בו גוונים לא כדאי לבצע פתיחת תלתלים. כן ניתן לצבוע את השיער לפני פתיחת התלתלים. גם במקרים בהם השערה דקה במיוחד עדיף שלא לפתוח את התלתלים.רוצה לפתוח את התלתלים שלך?
אם את מעוניינת לבצע את פתיחת התלתלים תוכלי לפנות אליי. כמעצבת שיער מקצועית ובעלת ניסיון בתחום אוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר כשהטיפול יימשך בסביבות שעה ורבע עד שעה וחצי. כדי לשמור על התוצאות היפות אני ממליצה לחדש את פתיחת התלתלים מדי חצי שנה, לרוב כדאי לבצע זאת לאחר מספר חודשים עד שנה – אחרי ששורש השיערה צומח.עדיין מתולתלת – אבל אחרת!
לאחר המהפך שיעברו התלתלים שלך תוכלי ליהנות מהשיער בכל יום, לחסוך זמן יקר, להשתמש בחומרים עדינים יותר כדי להפחית נפח, למרוח כמות קטנה יותר של חומרים – כך שלטווח הרחוק הטיפול יחסוך לך זמן וגם כסף והכי חשוב – תוכלי להרגיש נהדר עם התלתלים שלך והביטחון העצמי שלך ישתפר. את מוזמנת לפנות אליי ולקבל ייעוץ וטיפול מקצועי עם הרבה אהבה. שלך נעמה. אולי יעניין אותך גם: היהפוך המתולתל לחלק? שפע תסרוקות שמתאימות לראש החלק שלך רוצה לעשות החלקת שיער אבל מתלבטת? 5 סיבות שיעזרו לך להחליט! החלקות שיער – מה כל אחת צריכה לדעת לפני
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

hellen

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
הי אשמח לשמוע עוד על קרטין...
מנסיון !!!
עושים את זה אצל ספרית או שזה משהו ביתי?
וכן אשמח לקבל תמונות ממשהי שעשתה למייל: kthsugkthsugאין לכתוב כתובת מייל

תודה רבה!!!
תראי ,קרטין זו החלקה מאד עדינה,
היא רק מורידה נפח ומשקמת כך שהשיער מרגיש ונראה בריא
אבל התלתלים נשארים...אולי לא באותה רמה אך חלק זה לא...
מי שרוצה החלקה שתראה טבעית ולא קרשים שתעשה אורגנית,
רעיונית גם קרטין וגם אורגנית אם את רוצה שיצא לך טוב ויחזיק לאורך זמן,
בלי פספוס חלקי שיער פה ושם, כדאי ומומלץ ללכת למנוסים בתחום...
יש אפשרות לקנות(להזמין) את החומר ולעשות בבית,אך זה יותר פיראטי,
אין אחריות על התוצאה..
 

טנק

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
שמעתי מספרית בארה"ב כי שמפו שמכיל מלחים מיבש את השורש וגורם לנשירה, יש לקנות שמפו ללא מלחים. (קניתי בשאול תמרוקים)
 

פוינט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מרכך יכול לעזור במקלחת, לייחד מברשת לאמבטיה, ויחד עם המרכך להבריש
עוזר מאד בהתרת קשרים ומשאיר את השיער רך ונעים.

אפשר לנסות גם מסכה לשיער - יש מסכות שמורידות מעט מהנפח,

והכי פרקטי קרם לשיער או סרום
תחפשי היה כאן אשכול על קרם שהמליצו להורדת נפח.

מה שכן, קרם לשיער מחייב מאד חפיפה יסודית כדי להסיר אותו לחלוטין,
יש כאלו שמתשמשות בקרם והשיער צובר שכבה על שכבה - זה נראה ומרגיש נורא.
 

יעל30

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
אני משתמשת לילדים שלי בקרם של פנטן בצבע זהב.
מעולה ממש.
הם מתולתלים מאד, וזה עושה להם בקבוקים יפים.
(שמה רק בשבת שאני פותחת להם את השיער)
אבל לא מרגישים על השיער ששמת קרם. השיער נשאר רך ונעים למגע.
מה שכן, להרגשתי זה מחזיק ממש טוב רק חצי יום כזה. אולי בגלל שהם קטנים ומשתוללים, לאיודעת.
 

מציצה

משתמש פעיל
הבו עצה לביתי בת 13 שהשיער שלה מלא נפח, הקוקו שלה נפוח נפוח. ניסתי לבקש עזרה מקצועית מספריות הם לא כ"כ ידעו לעזור לי. היא ממש סובלת כי החפיפה של השיער היא סיוט ואח"כ לסרק אחרי אמבטיה גם אני וגם היא בוכות.
יש מרכך מצוין של פנטן לחות מוגברת
הוא מצוין מנסיון מומלץ להשתמש פעם- פעמיים בשבוע וכל שאר הימים להשתמש עם מרכך לשיער פגום ( לפינוק יש מרכך מצוין)
חשוב לציין שכדי שהמרכך יעשה את העבודה צריך לתת לו לעמוד בשיער בערך 2-3 דקות
הוכיח את עצמו פלאים מנסיון






וחשוב גם אומגה 3 ידוע כמחזק שיער ושומרת עליו שלא יתייבש ועל הציפורניים ( אם הם נשברוץ הרבה או לא גדלות)
 

ענינית

משתמש פעיל
זו הבעיה שאין לי משהי שתייעץ לנו איזה קרם או מסיכה מתאימה להורדת הנפח. אלה בסופר פארם ודומיהם הן דיילות לא ממש מקצועיות. קנינו פעם מה שהמליצו אבל נראה שהן לא ממש מתמצאות.
 

חני S

משתמש מקצוען
גשי לספרית מקצועית שמוכרת קרמים ומסכות
היא כן תדע לכוון ובד''כ הדברים יהיו איכותיים בהרבה.
 

שראי

משתמש מקצוען
בעיקרון עדיף סרום מקרם.
קרם יותר רואים ששמו, ואם שמים הרבה- גורם לשיער להראות רטוב,
אני הייתי תמיד שמה בשלב שהשער חצי יבש-
על ממש יבש זה כבר לא היה עוזר,
ועל ממש רטוב גם פחות עוזר.
לגבי החלקות- באמת אם נכנסים לזה זה ממש מצריך תחזוק שוטף (אולי אפילו כל חצי שנה)
 

esti1

משתמש צעיר
מנסיון עם הבת שלי (בת 14), שמאוד מאוד סבלה משיער נפוח ומלא ונפוח:)
עשיתי לה קרטין - שזה בעצם שיקום השיער. זה מוריד נפח ומשאיר את התנועה הטבעית של השעיר. מהמם!!!!!
זה סיפור קצת יקר (כי יש לה שיער ארוך ועבה) אבל שווה!
הבעיה היא שזה לא נשאר לנצח. זה מחזיק גג 8 חודשים.

ועדיין, אני אעשה את זה שוב. זה מוסיף לדימוי העצמי, ביטחון עצמי וכו.
 

שוקוצ'יפס

משתמש מקצוען
מנסיון עם הבת שלי (בת 14), שמאוד מאוד סבלה משיער נפוח ומלא ונפוח:)
עשיתי לה קרטין - שזה בעצם שיקום השיער. זה מוריד נפח ומשאיר את התנועה הטבעית של השעיר. מהמם!!!!!
זה סיפור קצת יקר (כי יש לה שיער ארוך ועבה) אבל שווה!
הבעיה היא שזה לא נשאר לנצח. זה מחזיק גג 8 חודשים.

ועדיין, אני אעשה את זה שוב. זה מוסיף לדימוי העצמי, ביטחון עצמי וכו.
כמה עולה כזאת החלקה ואצל מי עשית?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה