כללי עיצוב אייקונים >>> סדנה מס' 1

ריקילי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
בניתי סידרה של כל העשר.
מה אתם מציעים?
-להעלות הכל עכשיו, או לבחור 3 מתוכם?
 

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נעמה. האם ניתן לשנות לגודל מדוייק בפוטוש'?
ב-transform ניתן לשנות רק באחוזים ולא מדוייק. אלא אם כן כל אייקון יהיה בקובץ נפרד.
יש דרך אחרת?
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ort;931588:
נעמה. האם ניתן לשנות לגודל מדוייק בפוטוש'?
ב-transform ניתן לשנות רק באחוזים ולא מדוייק. אלא אם כן כל אייקון יהיה בקובץ נפרד.
יש דרך אחרת?

צרי מסמך בגודל הסופי (נניח 72 על 72) העתיקי לשם אייקון אחד באופן שימלא את המסמך כולו. בדקי באחוזים של הטרנספורם כמה אחוזים זה יצא.
מעכשיו, תוכלי להשתמש באחוזים להעברת כל האייקונים האחרים למסמך גדול.
 

ריקילי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
נכתב ע"י album;930373:
בין אלבום לאלבום ובין לילה ליום...
עכשיו או לעולם לא;)

יישר כח נעמה...
נהינתי מאד!

זה הרעיון... אפשר לשפץ עוד...


ותודה רבה לישראלה שהפכה את העסק לקל יותר...

אלבום, לא אוהבת לנכסס, אבל בכללים לסדנה כתבה נעמה שיש להגיש את האייקונים בצבע אחד וללא אפקטים... אז אם בא לך- בין אלבום לאלבום, תשני את זה.
 

album

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
אכן כנראה דילגתי שם בין השורות...
תודה רבה על ההערה.
והרווחתי לתקן עוד קצת...
עדיין יש פה משהו לא סימטרי בריק שנוצר בקצה השמלאי בהשוואה בין כולם... אבל לא נותר לי מספיק זמן.
 

קבצים מצורפים

  • מרובע אפור-01-01.jpg
    KB 46 · צפיות: 18

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יישר כוח ל-9 המשתתפים שהעלו עבודות עד כה.
יש לכם עוד שעות בודדות להעלות כדי להצטרף לסבב הביקורת הערב.
 

noch100

משתמש רשום
עכשיו תורי!

טוב, אני תוהה אם עשיתי משהו לא נכון כי אני מותשת (חולים אצלנו בבית) ואולי לא הבנתי משהו אבל לא התעמקתי בכל התגובות. סגרתי את כולם דרך PS והם נראים מפוקסלים בהתאם, ואף אחד לא שרד את מבחן ה24X24. איך זה שכל שאר החבר'ה העלו דברים וקטוריים להפליא?
בכל מקרה, יש לי כמה דקות שקט בבית עכשיו שהילדות והבעל ישנים, אז אני מעלה עכשיו 6 ראשונים שאזכה לביקורת, ותסבירו לי אח"כ מה עשיתי לא טוב בסגירה.

נעמה- שוב תודה רבה!

אגב, באתגר הזה קלטתי כמה שאייקונים הם תלויים קהל יעד. בעיקר כשהגעתי לעצב 'רב', 'עזרת נשים', 'בר מצווה'.
 

קבצים מצורפים

  • icons_synagogue_sxc1-01.jpg
    KB 159.2 · צפיות: 19

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
בעזרת ה' יתברך.

נעמה יקרה!

יישר כוח ענק על היוזמה הברוכה.
היה מאוד מאוד מעניין ומאתגר.
הנה מה שהצלחתי לעצב ומקווה שכיוונתי לדעת...:)
עיצבתי משתי הסדרות כמה אייקונים, והעליתי את חלקן.
[כל הזכויות שמורות...:)]
זו לי התנסות ראשונה בעיצוב מהסוג הנ"ל. למדתי על הדרך הרבה.
[מה שמדהים- שה' כיוון שבדיוק היום קיבלתי הזמנה מלקוח לעצב עבורו אייקונים לאתר, ועכשיו יהיה לי יותר קל לעצב.]
אז תודה מכל הלב, גם על תרומתך והארותייך המחכימות כאן וברחבי האתר.
תבורכי!
אשמח להארותייך המחכימות!!

צפה בקובץ המצורף 150555
והשני:
צפה בקובץ המצורף 150556
 

קבצים מצורפים

  • icons-orit[BETKNESET].jpg
    KB 82.9 · צפיות: 16
  • icons-orit[REFUAH].jpg
    KB 122.3 · צפיות: 18

חלומי

משתמש פעיל
שלי,
בלי הסברים...
כי אם הבנתם לבד הצלחתי
ואם לא אז...פשלתי...
 

קבצים מצורפים

  • אייקונים-01.jpg
    1.2 MB · צפיות: 24

צא

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
קצת מתביישת להעלות ליד הדברים היפים שלכם, אבל מילא, נקפוץ למים...
 

קבצים מצורפים

  • אייקונים.jpg
    KB 581.5 · צפיות: 21

פוינט ק גת

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
האייקונים שלי

בטוחה שיש הרבה מה לשפר. אשמח לשמוע ביקורת.
 

קבצים מצורפים

  • אייקונים.jpg
    KB 248.9 · צפיות: 23

מעשה אבותי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
...
 

קבצים מצורפים

  • אייקונים.jpg
    KB 66.2 · צפיות: 21

שער

משתמש צעיר
עיצוב גרפי

קבצים מצורפים

  • אייקונים2.jpg
    KB 35.4 · צפיות: 18
  • אייקונים1.jpg
    KB 10.9 · צפיות: 17

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ביקורות לעבודות – סדנת אייקונים

ראשית חוות דעת כללית:

שמחתי לראות את כל מי שנטל יוזמה ואומץ ו"קפץ למים", לא פשוט להיכנס לנושא חדש ולא מוכר ורובכם עשיתם זאת יפה מאוד.
מכל העבודות אני רוצה לציין לשבח מיוחד את עבודתו של פינטל, שהגיע כמה רמות מעל כולם באופן מעורר השתאות ביחס להתנסות ראשונה בתחום, ואפרט בהמשך.
אני ממליצה לכולכם לקרוא את כל הביקורות (תוך השוואה לעבודות) וללמוד מהן, זה הרעיון של הסדנה וזו דרך מצויינת ללמוד מה כדאי לעשות ומה לא כדאי.
אני רוצה להתנצל מראש אם אפגע במישהו בדבריי, זו לחלוטין לא הכוונה. הביקורת היא מקצועית נטו ללא התייחסות אישית ליוצר. ביקורת לא תמיד קלה לעיקול אבל זו הדרך הכי טובה ללמוד ולהשתפר – וטוב שמקבלים ביקורת על עבודה שלא נועדה ללקוח אמיתי...

ועכשיו לביקורות:


RB12 – ראשית חבל שלא הצלחת להביא את האייקונים באיכות טובה וללא פיקסול.
במקרה כזה הייתי מעדיפה לראות אותם וקטוריים במקום מפוקסלים.
יש משהו מאוד פשוט ולכאורה פשטני באייקונים שלך, אך אני חייבת לציין לשבח את הניסיון שלך להתמודד נטו עם הצורניות ללא משחקים של נגטיב-פוזיטיב, חיתוכים וכד' שהם למעשה סוג של "קישוט". המטלה היתה ליצור ביטוי חזותי למונחים וזה אכן האתגר שהתמודדת איתו. מבחינת קריאות הגעת להישג טוב (שלא כולם הצליחו להגיע אליו) – האייקונים קריאים. הצלחת למצוא את הביטוי החזותי הפשוט והקריא ביותר למונחים. כעת אני מצפה ממך לעלות רמה אחת מעל ולעבוד על הסדרתיות והאסתטיקה. שימי לב שאין אצלך אחידות מספיקה בעובי הקווים ובסגנונם. זה בעיקר ניכר במזרק שהוא יוצא דופן בצורה בולטת. לגבי האסתטיקה, אני אוהבת מאוד קווים נקיים והפשטה ואין כוונתי שתכבירי בפרטים מיותרים, קחי את מה שעשית ונסי לעדן אותו ולתת לו קצת יותר "שיק", שלא יהיה כל כך גולמי וגס. בהצלחה!


Moshiko00 – אפתח במחמאות על ההצלחה הגדולה שלך ביצירת שפה וסדרתיות, בהחלט רואים שכל האייקונים נוצרו באותה יד והם מדברים שפה חזותית אחת. אציין לשבח גם את מידת הקריאות בהקטנה, למרות השימוש בפרטים קטנים. החשיבה שלך על גשטאלטים (חללים שיוצרים צורה) היא מאוד יפה. החיסרון בעבודתך הוא מה שבעצמך הגדרת – "אני חושב שצייר היה עושה זאת יותר טוב" – הטעות היא בתפיסה שאייקונים הם ציורים או איורים, ולא כך. נכון שקל יותר ליצור אייקונים למי שיש חוש וניסיון באיור, אך אייקונים טובים יכולים להיות בנויים מצורות מאוד פשוטות – ריבוע, עיגול, משולש, קו. אין צורך "לצייר" את האייקון אלא "לבנות" אותו. נסה לפשט את הצורות שהשתמשת בהן, שהן יחסית מורכבות, לצורות קצת יותר בסיסיות והאייקונים שלך יקבלו מראה יותר "אייקוני" ופחות "ציורי" בהצלחה!

חיוך – כשמך, העבודה שלך העלתה אצלי חיוך, וזה הישג – הצלחת ליצור שפה שיש בה אפקט הומוריסטי. אני לא יודעת אם התכוונת לכך אבל זה מה שהתקבל (אם לא היית מודעת לכך, כדאי לנסות לשים לב מה בעבודתך יוצר את האפקט הזה). האייקונים באופן כללי קריאים (גם בגדלים הקטנים). אני מודה שלא הצלחתי "לקרוא" את האייקון השלישי מלמעלה. האם הכוונה לעזרת גברים? אם כן, שימי לב שאין סדרתיות עם עזרת הנשים. הראשים של הגבר והאישה חייבים להיות בדיוק באותו גודל (ומה תעשי עם המטפחת של האישה? תצטרכי למצוא פתרון). באופן כללי יש משהו מאוד מעודן באייקונים שלך (שלא לומר נשי) ואני אוהבת את זה – הצלחת להכניס זווית ייחודית משלך לתוך האייקונים.

ALBUM – עבודה מרשימה מאוד, אחת העבודות שנהניתי מהן במיוחד. השימוש המתוחכם שלך בגשטאלט יצר תוצאה מאוד מוצלחת לטעמי. כך שבגדול – עשית זאת. מה שתצטרכי להשקיע בו זה הפרטים הקטנים. הסדרתיות אצלך עדיין לא מושלמת, וראיתי ששמת לב לכך בעצמך, אני בטוחה שתמצאי פתרון הולם. הקריאות לא 100%, בפרט באייקון של הסטטוסקופ – אם לא הייתי יודעת מה ההקשר לא הייתי מצליחה לזהות (זה נראה קצת כמו מוצץ).

פינטל – כאמור העבודה המרשימה ביותר שהועלתה כאן. ביצוע מדוייק, פיתוח שפה מורכבת אך כזו שעובדת היטב גם בקטן. שימוש נבון מאוד בגשטאלטים. המחשת כיצד הסדרה עובדת יפה בנגטיב ובפוזיטיב. יישר כוח! עכשיו רק נותר לראות את המשך הסדרה, אל תרד ברמה...

חבר של פינטל – הספק מרשים ביותר והשקעה מרובה, כל הכבוד! חלק מהאייקונים מוצלחים יותר וחלק פחות. אלה הפחות מוצלחים הם האייקונים שיורדים לרזולוציות גבוהות מדי של פירוט, והופכים בכך לאיורים במקום לאייקונים סימבוליים (בפרט האייקון העליון הראשון מימין, ובשורה שמתחתיו שני האמצעיים). האייקונים המוצלחים במיוחד הם אלו עם הצורניות החזקה והמינימליסטית: העליון הראשון משמאל, זה שמתחתיו, הגביע והכיור. לא כל האייקונים קריאים מספיק ומעבירים שדר ברור מספיק. זכור שהאייקון אמור לתפקד ללא טקסט לצידו.


רחלים – אהבתי את הניסיון ליצור נושא מרכזי שהוא אנשים, ועליהם להלביש בכל פעם את הנושא המשתנה של האייקון. מה שאת צריכה לעשות כעת הוא לקחת את מה שעשית ולפשט הן ברמת הפרטים והן ברמת הצורניות, עד שהאיורים החמודים יהפכו להיות אייקונים. שימי לב שאת עושה שימוש בקווים דקים מדי שמאבדים קריאות בהקטנה. האחות שלך, לענ"ד, לא זקוקה למגן דוד על הכובע. רמז למדים (כיס, צווארון – לא בהכרח ביחד ולא בצורה מפורטת מדי) יוכלו להשלים את הזיהוי. השרשרת שעל צווארו של הרופא כרגע לא תורמת. אם זה סטטוסקופ אנחנו צריכים לראות נתח יותר משמעותי ממנו – לאו דווקא על גוף הרופא.

חנה פכמן – מבין 3 האייקונים שהגשת אני יכולה להתייחס רק לשניים מכיוון שהימני (US) לא נחשב בעיניי. שימוש באותיות באייקון ייעשה אך ורק במקרים שאין שום דרך ויזואלית מופשטת מספיק כדי לבטא את המונח, אבל כאן זה בהחלט לא המקרה. לא חסרות דרכים לבטא בצורה חזותית אולטרסאונד, ואני בטוחה שתצליחי לחשוב עליהן. את שני האייקונים האחרים אני מאוד אוהבת. תני לי לנחש שאת מאיירת? יש לך קו איורי מאוד בוטח, ושמצליח עדיין להישאר מופשט מספיק ולהישאר בגזרת האייקון. עדיין אני חושבת שאת יכולה לפשט מעט יותר. וליצור קצת יותר אחידות בקווים, למרות שבחרת בקו זורם – שזו בחירה לגיטימית לגמרי, שלא תביני לא נכון.

רוניוני – ייש"כ על ההספק המרשים! האמת היא שמראש ביקשתי להתחיל רק עם 3 כדי שהצורך לשנות ולתקן לא יהיה מעיק מדי על גבי סדרה של 10... אני אוהבת את הבחירה במוטיב העיגול שממשיך מאייקון לאייקון ויוצר סדרתיות. בחלק מהמקומות זה עובד טוב יותר ובחלק פחות. אני אוהבת את האייקון של בית המרקחת, של העיניים ושל השיניים. כמה מהאייקונים האחרים לא מספיק קריאים לי – האייקון העליון מזכיר מוניטור אבל זה לא נכלל בין המונחים שביקשתי. האייקון השני מלמעלה לגמרי לא ברור לי. בכל האייקונים את צריכה לשים לב ליחס שבין הרקע לבין האייקון עצמו, כמה מהאייקונים קרובים מדי לקצוות.

DEBY – העבודה שלך מאוד ראשונית ביחס לאחרות. חלק משמעותי מהסדנא הוא לימוד מעבודות של אחרים ואני מקווה שאכן תעשי זאת ותלמדי מכך. אהבתי בעבודה שלך את הניסיון לבטא את המונחים בקו רציף (למעט התפילין) זה כיוון מעניין שיכול לעבוד אבל צריך עוד עבודה רבה. לא ברור לי הצורך לשתול עיגול בתוך ריבוע ברקע, זה מסיט את תשומת הלב מהאייקון עצמו, זה עמוס ומיותר לגמרי. תורידי את זה, תישארי רק עם הריבוע השחור (את יכולה לתת לו קצוות מעוגלים מעט) ותמשיכי עם הכיוון של "לחצוב" את האייקון מתוכו בקו אחד רציף. תמצאי דרך לעשות זאת גם עם התפילין ועם יתר האייקונים. תשתמשי בקווים הרבה יותר עבים. מבחינת קריאות, שני האייקונים התחתונים לא ברורים מספיק, נפלת כאן למלכודת של אובר מינימליזם ואיבדת את הקריאות. שימי לב שקריאות היא קריטריון ראשון במעלה. בהצלחה ואני מקווה שלא נפגעת חלילה, זו לגמרי ביקורת בונה.

Noch100 – מייד במבט ראשון אהבתי את האייקונים, כמו אצל חיוך גם הם מעלים חיוך ובהחלט אני יכולה לראות אותם בשימוש בפרוספקט מזמין לציבור הכללי להגיע לבית הכנסת ולמצוא בו מקום פתוח ומקבל. מה שאת צריכה לעשות הוא לפשט את האייקונים יותר ולהשתמש בצורניות קצת יותר חזקה וברורה וקצת פחות איורית (וכל זה – מבלי לאבד את ה"אישיות" הקלילה שלהם, שהיא מצויינת!). תיזהרי משימוש בקווים דקים ובפרטים קטנים מדי, שהם אלה שיוצרים את תחושת ה"פיקסול" בסגירה (זה לא פיקסול אלא טשטוש שנובע מאי היצמדות לרשת הפיקסלים – ככל שהפרטים קטנים ודקים יותר כך קשה להם יותר להיצמד לרשת הפיקסלים). כמו ששמת לב האייקונים הקטנים ביותר איבדו קריאות לחלוטין, וזה כחלק מאותה בעיה שהזכרתי קודם. נסי לוותר על מה שלא הכרחי (המספרים למשל), לעבות את הקווים ולפשט אותם.

ORT

סדרת בית הכנסת:
עבודה יפה מאוד באופן כללי, כמובן שיש עוד מה לשפר. עשית שימוש נכון בצורניות חזקה וברורה. הבחירה בלבן על גבי כחול טובה ונכונה ביחד עם הצורניות, יצרת סוג של תמרורים לבית כנסת (אני אומרת את זה כדבר חיובי) וזו בחירה מאוד מעניינת וייחודית. האייקונים של הסידור ושל התינוק מוצלחים במיוחד. מה שאת צריכה לעשות כעת זה – לנקות... יש לך יותר מדי פרטים וזה גורע מהקריאות ומהאסתטיקה בגדלים כ"כ קטנים. התפילין לא ברמה אחידה עם שאר האייקונים והן זקוקות לשיפור – אני בטוחה שתצליחי להגיע אליו.
והערה חשובה שאני חושבת שכדאי שכולם יקראו וילמדו ממנה – משום מה כולכם הבנתם שהאייקונים בכל הגדלים חייבים להיות זהים, ולא כך! בהחלט יש מקום ליצור וריאציות שונות לאותו אייקון בהתאם לגודל. למשל, הבחירה ליצור אייקון נגטיבי על גבי רקע כחול עובדת נפלא בגודל הגדול, בגודל הבינוני היא גם בסדר, ובקטן היא הולכת לאיבוד לחלוטין... בהחלט יש מקום לשקול בגודל הקטן לעבוד עם אייקונים פוזיטיביים ללא רקע.

סדרת המרכז הרפואי:
עבודה מוצלחת בגדול, יש עוד מה לשפר ברמת הסדרתיות. שניה אייקונים התחתונים מדברים בשפה מאוד קלילה והומוריסטית, שלא קיימת ביתר האייקונים. האולטרסאונד לא מספיק קריא, בהתחלה חשבתי שזו מערכת כריזה... בנוסף, אותה הערה בדיוק לגבי הגודל הקטן ביותר.

חלומי – אוי, כמה צחקתי מהאייקונים שלך (קבלי זאת כמחמאה, נדיר שאייקונים מעוררים תגובה רגשית). זה לגמרי בית הכנסת במערב הפרוע! אני תוהה אם התכוונת לזה... גם אם לא, הצלחת ליצור אייקונים שובבים וייחודיים, ובנושא כמו בית כנסת זה ממש לא מובן מאליו. הגבאי (?) לא מספיק קריא, יש שם כמה פרטים שלא לגמרי ברורים לי. אני חושבת שיעשה מאוד טוב לסדרה הזאת לצאת מהנגטיב ולעבוד לפוזיטיב.

צא – ראשית כל אין מה להתבייש, כל אחד מתחיל מההתחלה וזו הדרך היחידה להתקדם. אני חושבת שיהיה לך נכון יותר לעבוד בפוזיטיב (ללא רקע) ולא בנגטיב. כך האייקונים יוכלו להיות גדולים וברורים הרבה יותר. בדומה להערותיי לאחרים, נסי לפשט את הצורות לכדי צורות בסיסיות ו"חזקות" יותר. אל תשתמשי בקווים דקיקים (כמו בסידור) שנעלמים בהקטנה.

פוינט ק גת – סדרה משעשעת וחמודה (ומאוד "סדרתית", הישג שלא כולם הצליחו להגיע אליו). אני אוהבת מאוד את העובדה שבכל האייקונים שלך יש שתי "דמויות" שמנהלות מערכת יחסים ביניהם, אפילו באייקון של טיפת חלב "זיווגת" לתינוק את המזרק. זה רעיון מוצלח מאוד. העבודה העיקרית שתצטרכי לעשות היא בהפשטה וניקוי של פרטים מיותרים (הגם שהם חמודים) ובעבודה עם צורניות ברורה וחזקה יותר. בנוסף, את לא זקוקה למסגרת החוסמת, וזה גם יאפשר לך להגדיל את האייקון בתוך הפורמט. אני רואה שלא התמודדת עם העברת האייקונים לפוטושופ בגדלים שביקשתי, ברגע שתעשי זאת תגלי שהמון פרטים הולכים לאיבוד, וזה מבחן מאוד חשוב לקריאות האייקון. בהצלחה!

Amirot – אם הייתי צריכה לסמן את היוצא דופן בסדרה, הייתי מסמנת את התינוק... הוא מאוד שונה מהשניים שמעליו, פתאום יש שימוש בגשטאלט ובפרטים קטנטנים (חצאי העיגול מסביב ל"כובע"). זה מיותר לטעמי וגם פוגם בסדרתיות, הלכת בשני האייקונים העליונים על צורניות חזקה, פשוטה וברורה וזה עובד מצויין, תמשיכי בקו הזה.

מרגנית – עבודה ייחודית, הן בבחירת הצורה לרקע (זה נורא מעניין, אני בדיוק מעצבת אתר שלם עם הצורניות הזאת) והן בהחלטה להוציא את האייקון מתוך הרקע. באסתטיקה קיבלת 100. יש מה לשפר הן בסדרתיות והן בקריאות. האייקון האמצעי לא סדרתי עם השניים האחרים והוא בעיקר לא קריא – לא לגמרי הבנתי מה הולך שם, אני רואה תינוק על משקל וזה כנראה "טיפת חלב", אבל מהו העיגול מתחת למשקל? זה מיותר ופוגם בקריאות (בפרט בגודל הקטן). שימי לב גם שבשני האייקונים האחרים בחרת לבטא את המונח באמצעות אלמנט אחד גדול וברור ובטיפת חלב פתאום ירדת לפרטים... אני בטוחה שתוכלי למצוא רעיון לבטא 'טיפת חלב' באופן שיהיה סדרתי לרעיון שהתחלת איתו בשני האחרים. בסה"כ עבודה שנהניתי ממנה מאוד, ייש"כ!

שער – עבודה יפה ואיכותית בסה"כ, המלכודת שנפלת בה היא פירוט יתר שמאבד קריאות בצורה משמעותית בגדלים הקטנים. יש לך צורניות חזקה מאוד, תישעני עליה, אין צורך בכל כך הרבה פרטים. בסידור זה עוד עובד טוב (זו גם תשובה לשאלתך איזה מהסידורים הכי מוצלח), בכיור פחות ובתינוק זה לחלוטין לא עובד. הייתי רוצה לראות את הסדרה הזאת בפוזיטיב ובלי הצללות שמסיטות את הדגש מהעיקר.


----


חברים, יישר כוח! נהניתי מאוד מהנסיונות שלכם, גם אלה שפחות הצליחו.
אני מקווה שההערות עזרו לכם וקידמו אתכם ושתצליחו להשתמש בהן כביקורת בונה ולהביא תוצאות מוצלחות להגשה הסופית בעוד שבוע בדיוק (יום שני הבא).
מי שלא הספיק להעלות עבודות לביקורת באשכול הזה ועוד מעוניין לעשות זאת, אפשר להעלות עד מחר בערב ואני אשתדל מאוד להתייחס.

פרטים לגבי ההגשה הסופית:

בהגשה הסופית אבקש מכם להגיש את האייקונים בתוך "מרחב אמיתי".
ניתן לבחור באחת משתי אפשרויות:
1. הדמיית האייקונים במיקום פיזי (למשל על דלתות, או על חפצים שונים מתוך עולם התוכן שבחרתם).
2. שימוש באייקונים בדף בית של אתר (למרכז רפואי או לבית כנסת). השימוש באייקונים יהיה ב-3 מיקומים:
א. 5-6 מתוכם כחלק מהתפריט הראשי של האתר, בגודל 48X48.
ב. כל 10 האייקונים כחלק מאזור ניווט מורחב בדף הראשי, בגודל 72X72.
ג. כל 0 האייקונים בFOOTER (החלק התחתון של הדף) בגודל 24X24.

אני יודעת שאפשרות 2 מורכבת יותר לביצוע אבל אני מאוד אעריך את מי שיבחר בה.
בהצלחה!
 

album

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
תודה רבה רבה נעמה על כל ההשקעה!!!
תצליחי!
 

פינטל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
תודה

נעמה
תודה רבה על ההשקעה המרובה
ו..
תודה על המחמאות :)
 

רחלים

חומרי הוראה מדהימים, לבית, לגן ולכיתה ttps://www.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
תודה רבה, נעמה.
רק קצת מסובך ללמוד מכל אחד כי ההערות לא ביחד עם התמונות וצריך לחפש מה עשה כל אחד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה