כללי עימוד באינדיזיין

jo cohen

משתמש רשום
אני מעמד ספר קודש באינדיזיין. בספר יש לי פסוקים באמצע, ולמטה ובצדדים פרושים,
השאלה היא איך אני מקשר בין הפסוק לפרושים- כדי שאם יש לי בעמוד עד פסוק ד' גם בפרושים יהיה לי רק עד פסוק ד' ולא ימשיך לי לפס' ה'- אפילו אם יש לו מקום בתיבה??

חשבתי על אפשרות לעשות את זה דרך ה- footnote, אבל שם אני יודע על אפשרות לקשר רק למקום אחד ואני צריך כמה פרושים, וגם הוא ממקם לי את ההערה אוטומטית בתחתית העמוד.
 

ישראל א

משתמש רשום
אין לך הרבה ברירות, ממש בשביל כך נוצרה תוכנת תג (+ רב טקסט).
 

יוגב ברדה

משתמש פעיל
עימוד ספרים
יש משהו של HARBS, כאן
http://in-tools.com/products/plugins/autoflow-pro/

אבל בלי לזלזל, זה לא כמו תג, ממש לא, למי שכבר עבד, עובד ויעבוד, זה עוזר אבל כל הקטע של קישורים ועוד ועוד, פשוט לא דינמי, קל, מהיר ולא כבד! כמו בתג!
העבודה שעשה HARBS היא מעולה, אבל למשתמשי אינדיזיין שאין להם תג, למי שיש תג - לא מוותר, ומי שיודע לעשות שימוש נכון בשתי התוכנות - הוא על הסוס...
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
כפי שאמרו לך - יש פתרון של הרבס, אבל הדרך הקלה והנוחה היא בתג...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה