בלי נדר בהמשך. עכשיו כל הילדים על הראש ואני ממעט אם בכלל להוציא את האורגן מהתיק שלו.אל תיהיה 'מרובע' ותפתח אשכול
בלי נדר בהמשך. עכשיו כל הילדים על הראש ואני ממעט אם בכלל להוציא את האורגן מהתיק שלו.אל תיהיה 'מרובע' ותפתח אשכול
ציפיתי לתגובה הזאת חח
המשפט הזה יותר ארוך..
אני כדרכי עוקף את הבעיה על ידי שאני מפעיל את ההקלטת MP3 הראשונה לא באמצעות הPLAY SONG אלא באמצעות כבל PL רגיל כמו מיקרופוןיש לי שאלה מקצועית בpa4.
לאחר שהקלטתי שיר בmp3 ועכשיו אני מדליק אותו בsong play ואני רוצה להקליט עליו שכבה נוספת, אז אם כשהקלטתי אותו ניגנתי אותו בסולם אחר ע"י טרנספוזיציה, אז עכשיו נוצר לי מצב בעייתי מאוד..
כי מצד אחד השיר מתנגן לי באיזה סולם שקשה לי מאוד לנגן עליו, אבל מאידך אם אני ישחק עכשיו עם הטרנספוזיציה זה יעלה לי את הסולם של השיר המתנגן... ואז יוצא שכמה שאני מזיז את הטון זה לא עוזר וכל הזמן המקלדת תהיה שונה מהשיר המתנגן.. (ולא תמיד הסולם המוקלט הוא סולם שאני יודע לנגן עליו).
השאלה אם יש אפשרות להגדיר שכשאני מזיז את הטונים במצב song play רק המקלדת תזוז בלי השיר המתנגן ?
@דוד מרדכי @netanel10 (כנראה שpa1000 אותה בעיה).. וכל המבינים בpa4 נשמח לפתרון, כי זה ממש תוקע.
תודה רבה.
אם לא תהיה תשובה אולי אאלץ לפתוח אשכול חדש בנושא..
בדיוק כמו תכנות מקצבים, רק שיש 16 ערוצים והכל מגיע כווריאציה אחת ארוכהתודה על הרעיון של הטרספ' בהקלטה, כי היה לי גם את הבעיה זאת, ובגלל זה למדתי עוד כמה סולמות
ועכשיו אתם חייבים ללמד אותי איך עובדים אם הסיקוונסר
בוא'נה אתה עצום.בדיוק כמו תכנות מקצבים, רק שיש 16 ערוצים והכל מגיע כווריאציה אחת ארוכה
ואי אפשר להפעיל מקצב ועל זה להקליט ערוצים?בדיוק כמו תכנות מקצבים, רק שיש 16 ערוצים והכל מגיע כווריאציה אחת ארוכה
אפשר. כמ"ש לעילואי אפשר להפעיל מקצב ועל זה להקליט ערוצים?
כן אבל כשאני מפעיל את המקצב האקורדים מתנגנים כרגיל ? או שאני אמור לנגן אותם בעצמי בערוץ נפרד ??בדיוק כמו תכנות מקצבים, רק שיש 16 ערוצים והכל מגיע כווריאציה אחת ארוכה
ניסיתי. לא נפתח כלום..תלחץ על שיפט ואז על הפיל יפתח לך אפשרויות
@יוסף יצחק פרקש אולי אתה בתור מתכנת דגול יודע ?שאלה: יש מעברים (fill) שכשאני לוחץ עליהם הם נותנים אפילו חצי - אם המקצב באמצע הפעימה, ויש כאלה שרק כשהמקצב גומר את הפעימה הם נותנים את כל המעבר מהתחלה עד הסוף (מקווה שאני מספיק ברור..)
השאלה אם מישהו יודע איך מגדירים את המעבר שיהיה כזה או כזה ??
@דוד מרדכי @netanel10 @- דוד - וכו'
שאלה: יש מעברים (fill) שכשאני לוחץ עליהם הם נותנים אפילו חצי - אם המקצב באמצע הפעימה, ויש כאלה שרק כשהמקצב גומר את הפעימה הם נותנים את כל המעבר מהתחלה עד הסוף (מקווה שאני מספיק ברור..)
השאלה אם מישהו יודע איך מגדירים את המעבר שיהיה כזה או כזה ??
@דוד מרדכי @netanel10 @- דוד - וכו'
לא ידוע לי שיש הגדרה כזו שמשנה בין מעבר למעבר.@יוסף יצחק פרקש אולי אתה בתור מתכנת דגול יודע ?
כי יש לי הרגשה שצריך להגדיר את זה בעריכת הגדרות של המקצב כשבונים אותו..
הפכתי פעם את הקרביים של התכנות בשביל למצוא כיצד משנים את זה ולא מצאתי.שאלה: יש מעברים (fill) שכשאני לוחץ עליהם הם נותנים אפילו חצי - אם המקצב באמצע הפעימה, ויש כאלה שרק כשהמקצב גומר את הפעימה הם נותנים את כל המעבר מהתחלה עד הסוף (מקווה שאני מספיק ברור..)
השאלה אם מישהו יודע איך מגדירים את המעבר שיהיה כזה או כזה ??
@דוד מרדכי @netanel10 @- דוד - וכו'
מתי, איפהתלחץ על שיפט ואז על הפיל יפתח לך אפשרויות
לא נכוןלגבי ה fill ... באינטרו (intro) ובסיומים (ending) זה מתחיל מההתחלה וב fill זה נכנס לאמצע התיבה שאתה נמצא
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: