עזרה בהתקנת תוכנה

שרוליק

משתמש צעיר
אם יש לי במחשב, אינדיזיין באנגלית. אין לי אפשרות להתקין אינדיזין בעברית? כשאני מנסה הוא כותב לי שיש כבר את התוכנה וכו'. ואני לא יכול להסיר את התוכנה באנגלית, כי זה כל החבילה של אדובי סי אס 2. יש עיצה להוסיף את התוכהנ בעברית בלי להסיר את מה שיש לי?
 

קודינובר

משתמש צעיר
עימוד ספרים
נראה לי שאתה יכול להעתיק את זה לתקיה של האנדיזיין באנגלית ואז הוא ישאל אותך אם להחליף את הקבצים תאשר ואז אוטומאטית הוא יחליף את הקבצים של האנגלית בעברית וחוץ מזה הכל ישאר אותו הדבר
אבל אתה רק צריך לבדוק שזה אותה הגירסא כי אחרת הכל ישתבש
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אי אפשר
 

bris

משתמש סופר מקצוען
הצלחתי להתקין גם אנגלית וגם עברית של CS3 בסדר הזה - CS3 אנגלי מסטר קולקשיין ואחכ דיזיין סטנדרט או פרימיום של עברית.
אבל ב CS3 צריך להגיד תודה כשזה בכלל עובד ולא לנסות לשחק יותר מדי אח"כ לפעמים אף אחד לא יוכל כבר לעזור לך.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אם אתה לוקח סיכונים, אולי אפשר לנסות לפגום קובץ מערכת של האיןדיזיין, וכשהוא יבקש לרפא את התוכנה תתן לו את הגירסת של העברית, אם לא יעבוד תתן לו בחזרה של האנגלית, בלי אחריות!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה