הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת...

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן אור ירוק לנצירת אש ברצועת עזה בין שלבי העסקה לשחרור חטופים, ולא עדכן על כך מראש את קבינט המלחמה, כך דווח הבוקר (רביעי) בכאן רשת ב'.

על פי הדיווח, קטר היא שביקשה לנצור את האש בעזה במהלך ההתקדמות בין השלבים, כדי שבזמן המעבר משלב לשלב, המשא ומתן בין הצדדים יוכל להימשך.

עוד דווח כי המעבר בין השלבים יימשך כשבוע. ראש הממשלה אישר את הבקשה הקטרית בשיחה שקיים עם ראש המוסד דדי ברנע, בעת שהותו בפסגת ראשי המודיעין בפריז. על פי גורמים המעורים בפרטי הדיונים בקבינט, חברי קבינט המלחמה קיבלו עדכון על כך רק לאחר אישורו של נתניהו.





מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "ההנחייה של ראש הממשלה לראש המוסד היא קבועה - לשתף את כל חברי קבינט המלחמה ולקבל את התייחסותם".

חמאס הצהיר אמש כי העביר את תשובתו הרשמית בנוגע למתווה לעסקת חטופים - שבמרכזה העמיד את ה
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דיווח: בתמורה לשחרור הנשים החולים והמבוגרים - חמאס דורש את שחרורם של האסירים הבטחוניים הקטינים, הנשים ובני 50 ומעלה וחולים. בנוסף דורש: 1500 מרצחים שישוחררו בהם כאלה שנשפטו למאסרי עולם (עמיחי שטיין).
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
העיתון אל-אחבאר פרסם את טיוטת ההצעה שהגיש חמאס למתווכים לפיה ארגון הטרור דורש בראש ובראשונה עצירה מוחלטת של הפעילות הצבאית בעזה כולל האווירית.

החטופים שישוחררו בשלב הראשון יהיו נשים, ילדים, חולים ומבוגרים תמורת כל האסירים הביטחוניים הקטינים, הנשים ובני 50 ומעלה וחולים.

זאת בנוסף ל-1,500 אסירים ובתוכם 500 אסירים שמרצים מאסרי עולם או מאסרים ארוכים ועם דם על הידיים.

עוד דורש חמאס הגדלה של הסיוע לרצועה, לפחות 500 משאיות ביום ובתוך כך התחייבות להגדלת הציוד, המים והחשמל שמועברים לרצועה, חזרת הפליטים למקומותיהם והסרת כל מניעה ישראלית לגבי היוצאים והנכנסים מרפיח לעזה.

בנוסף, להסכם הם מצרים, קטר, טורקיה, רוסיה והאו"ם
 

מני דגני

משתמש מקצוען
דיווח ברויטרס על תשובת חמאס במשא ומתן: בשלב הראשון של 45 ימים יצאו כוחות צה"ל מהאזורים המיושבים ברצועה, בתמורה לשחרור חטופים ללא רקע צבאי. בחמאס דורשים מגעים לא ישירים עם ישראל לסיום הלחימה; בשלב השני ישוחררו כל החטופים הגברים בתמורה לשחרור אסירים פלסטינים ונסיגה מוחלטת של כוחות צה"ל מהרצועה. בשלב שלישי שיימשך 45 ימים נוספים ישוחררו גופות של חטופים.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
ההיסטוריון הצבאי, אדוארד נ' לוטוואק:
"הניצחון המתגבש של ישראל בעזה הוא דו-צדדי (כלומר, כפול): השמדה פיזית של האויב ומספר נמוך של נפגעים. מסתבר שחמאס טוב יותר בלהרוג לא חמושים, מאשר להילחם בחיילים מאומנים, ושהציוד מתוצרת ישראל באמת עובד.
איך המורל? V גבוה". (אריאל כהנא)
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
עמית סגל: בין דרישות חמאס: הפסקת עליית יהודים להר הבית. רבבות מבנים זמניים לרצועה. חזרת עזתים לצפון הרצועה. 500 משאיות ביום דלק וחשמל.

לא לכעוס עלי בבקשה... אני רק מצטט...
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
  • כוחות צה״ל פעלו הלילה במקביל בנור א שמס ובג׳נין שבחטיבת מנשה; נעצרו 21 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון
  • כוחות צה"ל במילואים, לוחמי דובדבן ומג״ב פעלו הלילה בהכוונת שב״כ במקביל במבצע לסיכול טרור בג'נין ובנור א-שמס שבחטיבת מנשה. במהלך המבצע, המחבלים השליכו מטענים וירו לעבר הכוחות שהגיבו בירי, כלי הנדסה חשפו צירים בהם הוטמנו מטענים במטרה לפגוע בכוחותינו ונעצרו שבעה מבוקשים. בקלקיליה שבחטיבת אפרים איתרו הכוחות מחסן בו כמות רבה של חומרים להכנת מטעני נפץ, החרימו אמצעי לחימה, השמידו שני מטענים ועצרו שני מבוקשים. בג׳בל מוואלח שבחטיבת עציון איתרו הלוחמים והחרימו אמצעי לחימה ובכפר בידו שבחטיבת בנימין אותרו אמצעי לחימה נוספים.
 

י"כ

משתמש מקצוען
דיווח בלבנון: התוכנית שהשליח האמריקני עמוס הוכשטיין צפוי להציע בנויה משני שלבים.
הראשון - נסיגת חיזבאללה וכוח רדואן אל מצפון לליטני.
השני - הפיכת רצועת הגבול, בעומק של 8-10 ק"מ, לאזור ביטחוני שבו יתפרסו עד 12 אלף חיילים של צבא לבנון לצד כוחות יוניפי"ל. לאחר מכן, תתאפשר חזרתם של הישראלים שפונו מיישובי הצפון. צוין כי "המפתח לתחילת הפתרון הוא הפסקת אש בעזה".:mad:
 

האופקימי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מקורות לסקיי ניוז מדווחים כי המתווך הקטארי התחייב בפני חמאס שישראל תסכים לשחרר בין 3,000 ל-5,000 אסירים במשך כל העיסקה שאת זהותם יבחר חמאס
עוד דווח כי המתווך הקטארי הציע לחמאס לסגת מהדרישה להפסקת אש כוללת
 

האופקימי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי נאם בביקורו ביד ושם: "חמאס הוא הנאציזם המודרני. אני קורא לשחרור החטופים. אנחנו בוחרים שירושלים תהיה המקום לשגרירות הארגנטינאית. זאת עיר של שלום"
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
ישראל ממשיכה לתכנן את המבצע הצבאי ברפיח, כך אמר גורם ישראלי לעיתון "וול סטריט ג'ורנל". העיר, הסמוכה לגבול המצרי בדרום הרצועה, סובלת מצפיפות רבה ולפי הערכות יש בה 1.3 מיליון פלסטינים, וגם זה נלקח בחשבון התכנון של המבצע.

גורמים ישראליים אמרו לעיתון כי לא יהיה ניתן לסיים את המלחמה מול החמאס ללא שתשתיות ההברחה שלו ברפיח - יפורקו. גורמים מצריים מסרו לעיתון כי ישראל עדכנה אותם שנותרו ברפיח לפחות 12 מנהרות לסיני. כזכור, מצרים העבירה מסרים לישראל שהיא מתנגדת לפעילות סמוך לגבול, וזאת מחשש שפליטים פלסטינים יחצו למצרים.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
סוכנות ביון ההגנה הכפופה למחלקת ההגנה של ארה"ב, מפרטת בדו"ח חדש את השימוש שנעשה בידי המורדים החות'ים בנשק. לפי הדו"ח, מאז שנת 2015, איראן סיפקה לחות'ים "ארסנל מגוון", של נשק הכולל טילים בליסטיים לטווח קצר ובינוני וטילי שיוט.

מניין הנפגעים האמריקנים בהתקפות המיליציות הפרו-איראניות בעיראק, בסוריה ובירדן מאז 18 באוקטובר - עומד על 146. מתוכם, שלושה נהרגו בפעולה, שניים נפצעו קשה מאוד, תשעה ספגו פציעות חמורות, ו-132 סובלים מפציעות לא חמורות", כך מסר דובר הפנטגון פיט נגוין.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה