הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד...

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
מתוך: India Today

בישראל מעריכים הבוקר (רביעי) כי איראן עומדת מאחורי פיצוץ מטען החבלה ליד שגרירות ישראל בניו דלהי אתמול – שנחקר כפיגוע – כך מדווח הכתב המדיני איתמר אייכנר ב'ידיעות אחרונות'.
על פי הדיווח, במקום אותר מכתב שהמען שלו היה שגריר ישראל בהודו נאור גילאון, ובו הוזכרה פעילות ישראל בעזה. במכתב הוזכרה גם המילה "נקמה". על המכתב, שהיה עטוף בדגל ישראל, היה חתום ארגון לא מוכר, בשם "התנגדות סיר אללה".
כלי תקשורת בהודו דיווחו הבוקר כי המשטרה בבירה ניו דלהי זיהתה שני חשודים בצילומי האבטחה באזור שבו אירע אתמול הפיצוץ. על פי הדיווחים המשטרה מנתחת כעת את הצילומים ומנסה לשחזר את מסלולם של החשודים כחלק ממצוד שפתחה אחריהם.
גורמים במערכת אכיפת החוק המקומית אמרו לכלי תקשורת בהודו כי "השניים נראים מסתובבים באזור בצילומי האבטחה. אנחנו מנסים לעלות על זהותם ולהבין מה הם עשו באזור בזמן שקיבלנו את הדיווח. הדברים יתבהרו רק אחרי שהם יתושאלו".
 

מנוחי פרידמן

משתמש חדש
מנוי פרימיום
הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם


- רס״ל (מיל׳) אסף פנחס טובול (Asaf Pinhas Tubul), בן 22, מקריית מוצקין, לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

- סרן (מיל׳) נריה זיסק (Neriya Zisk), בן 24, ממשואות יצחק, מפל״ג שריון בגדוד 52, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה.

- רס״ן דביר דוד פימה (Dvir David fima), בן 32, מכפר יונה, סגן מפקד גדוד 198, עוצבת ׳בני-אור׳ (460), נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
כוחות הביטחון ביצעו הלילה פשיטות ומעצרים בכמה מוקדים ברחבי יהודה ושומרון, בין היתר בחברון, בית לחם, רמאללה, ג׳נין, טולכרם ומזרח ירושלים. לפחות מחבל אחד נהרג וכמה נוספים נפצעו בתקריות שונות עם הכוחות ופונו לבתי חולים.
 

naftali r

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
יוסי יהושוע: בדומה למכשול שנבנה בגבול עם עזה, מגבשים במערכת הביטחון תוכנית לבניית קיר תת־קרקעי ברפיח - "ציר ההברחות" שדרכו מעביר חמאס אמצעי לחימה לעזה, גלנט בפגישתו עם אוסטין, הציע שהמצרים יקחו חלק ביישום התוכנית ושארה"ב תשתתף במימונה.
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוחמד פארח, עובד הניקיון ממזרח י-ם שנעצר לאחר שתועד שופך מים על ארון חשמל בדירה חדשה, טען בחקירות ש"רק רצה לנקות". לפארח עבר פלילי בתחום הרכוש. המשטרה ניסתה לייחס לו גם מניע לאומני, אך לא הציגה ראיות. מסתמן שלא יוגש נגדו כתב אישום, הסיבה: הנזק לא משמעותי.
כאן 11
 

גונן

משתמש מקצוען

עיתונאים לבנוניים טוענים כי מטרת התקיפה עליה קיבלו אמש אחריות המיליציות השיעיות בעיראק היתה מנחת פיק הנמצא מעט דרומית ליישוב אליעד ומשמש ע”פ פרסומים בגוגל לניסויים של חברת אלביט.​

 

גונן

משתמש מקצוען

הפלסטינים מדווחים על כ 30 הרוגים כתוצאה מתקיפה שבוצעה אתמול על מתחם מגורי משפחות ח’יר א-דין, ח’ליף ואלכרד בבית לאהיא בצפון הרצועה.​

בין ההרוגים גם שני עיתונאים מזוהי חמאס (מערוץ אלאקצא ורשת קדס).
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
צה"ל יירט כטב"ם באזור עכו והקריות (איתי בלומנטל)
דובר צה"ל:

בהמשך להתרעות במרחב הקריות, זוהה כלי טיס בלתי מאוייש שחצה משטח לבנון לשטח מדינת ישראל ויורט על ידי לוחמי הגנה אווירית.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

הסמג"ד זינק על הבור הממולכד ונהרג – שלושה לוחמים ניצלו​

סמג"ד 198 בעוצבת בני אור, רב סרן דביר פימה נהרג במהלך הלחימה בעזה, לאחר שקפץ על בור ממולכד שזיהה – במעשהו ההירואי הציל את חייהם של שלושה מלוחמיו.

הבוקר הותר לפרסום שמו של רב-סרן דביר פימה (32) הי"ד, מכפר יונה, סמג"ד 198 בעוצבת בני אור (460), שנפל אתמול (רביעי) בקרב במרכז רצועת עזה. באירוע נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 7107 של חטיבת הנח״ל.
ההודעה הלקונית על עוד שם שהותר לפרסום, לא מספרת את סיפור הגבורה ומסירות הנפש של הסמג"ד, שהעדיף להיהרג, כדי להציל את חיי חייליו. בני המשפחה מספרים כי בצה"ל סיפרו להם שדביר נהרג בעת שזיהה בור ממולכד. הוא זינק על הבור, נשכב עליו ובכך הציל את חייהם של שלושה לוחמים שהיו עימו.
בתוך כך, הבוקר נחשף תיעוד מהמפגש האחרון של דביר עם אביו, מפגש שהתרחש לפני כעשרה ימים. בתיעוד ניתן לראות את ההתרגשות הרבה של האב, שעכשיו נאלץ לקבור את בנו בכורו.
דניאלה פימה, אימו של דביר, סיפרה: "גידלתי שישה בנים לתפארת עם ישראל. בימים האלה שלושה מהם ובעלי היו בצבא. דביר הוא הבן הבכור שלי. הפעם האחרונה שדיברתי איתו הייתה ביום שלישי האחרון, יום לפני האסון והוא שלח לי תמונות שלו מעזה".
"כשהגיעו שלושת החיילים המבשרים אליי הביתה, חרב עליי עולמי. מיד שאלתי אותם 'מה קרה לדביר?'. הייתה לי תחושת בטן לא טובה כי הוא סיפר שיש שם לחימה קשה, והיה ברור לי שהם באו לספר שקרה משהו. מפרק אותי לחשוב על זה שהראל התינוק יגדל יתום. דביר כל כך אהב את הראל שקשה אפילו להסביר כמה היה קשור אליו". הוסיפה.
האב שמעון קיבל את ההודעה על האסון המשפחתי, כשהיה בבסיס אורים ואחד מילדיו התקשר לבשר לו את בשורת האיוב. "הוא אמר שקרה אסון, וכשהגעתי הביתה אמרו לי את הבשורה המרה", סיפר. "זו הייתה נסיעה שכולה גיהינום מהדרום עד הבית בבית שאן, כדי לשמוע שאיבדתי את הבן הבכור שלי" צוטט בווינט.
מתוך המחדש
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

דיווח: ישראל משתמשת בפצצות המאוחסנות במחסני נשק אמריקאים סודיים​

מדיווח של הגרדיאן עולה כי ישראל עושה שימוש "בסבירות גבוהה" בפצצות השייכות לארה"ב, מתוך מחסני נשק סודיים בישראל השייכים לצבא האמריקאי | גורמים אמריקאים אישרו את הפרטים לעיתון הבריטי

(כיכר השבת)
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

משרד הבריאות הפלסטיני בעזה מעדכן את מספרי הנפגעים הפלסטינים ברצועה מתחילת המלחמה:

21,320 הרוגים 55,603 פצועים

ע”פ נתונים רשמיים של חמאס ישנם גם 7000 נעדרים, כך שיותר מ 3.5% מאוכלוסיית הרצועה נכללת במניין ההרוגים, הפצועים או הנעדרים בעקבות המלחמה. [א"ע]

 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  22  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה