הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הצוואה של רס"ל מי"ל בן זוסמן הי"ד
עלם חמודות בן 22 מירושלים:
"אני כותב לכם את ההודעה הזו בדרך לבסיס. אם אתם קוראים את זה כנראה שקרה לי משהו. כמו שאתם מכירים אותי, כנראה אין מאושר ממני כרגע. לא סתם הייתי ממש לקראת הגשמת החלום שלי בקרוב. אני שמח ומודה על הזכות שתהיה לי להגן על הארץ היפה שלנו ועל עם ישראל.

גם אם יקרה לי משהו, אני לא מרשה לכם לשקוע בעצב. הייתה לי הזכות להגשים את החלום והייעוד שלי ותהיו בטוחים שאני מסתכל עליכם מלמעלה ומחייך חיוך ענק. כנראה שאשב ליד סבא ונשלים קצת פערים, כל אחד יספר על החוויות שלו ומה השתנה בין מלחמה למלחמה. אולי גם נדבר קצת פוליטיקה, נשאל אותו מה דעתו.

אם חס וחלילה אתם יושבים שבעה, תהפכו אותה לשבוע של חברים, משפחה וכיף. שיהיה אוכל, בשרי כמובן, בירות, שתייה מתוקה, גרעינים, תה וכמובן כמובן עוגיות של אמא. תעשו צחוקים, תשמעו סיפורים, תפגשו את כל שאר החברים שלי שעוד לא ראיתם. וואלה? מקנא בכם. הייתי רוצה לשבת שם לראות את כולם.

עוד נקודה חשובה מאוד מאוד. אם חלילה אפול בשבי, חי או מת. אני לא מוכן שחייל או אזרח אחד יפגעו בגלל איזו עסקה לשחרורי. אני לא מרשה לכם לא לנהל קמפיין או מאבק או משהו כזה. לא מוכן שישוחררו מחבלים תמורתי. בשום דרך, צורה או עסקה. אל תפרו את המילים שלי בבקשה.

אני אגיד את זה שוב, יצאתי מהבית בלי שבכלל זומנתי למילואים. אני מלא גאווה ותחושת שליחות ותמיד אמרתי שאם אצטרך למות הלוואי וזה יהיה בהגנה על אחרים ועל המדינה. ירושלים, הפקדתי שומרים, שיום יגיע ואהיה אחד מהם"
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
מתוך כתבה ב JDN
חמאס ספג נזק קשה לשדרת הפיקוד. לפי הצבא, כ-7,000 מחבלים נהרגו, וכמחצית ממפקדי הגדודים והפלוגות של ארגון הטרור חוסלו. סימני השבירה באים לידי ביטוי בפקודות שלא מבוצעות – אובדן שליטה על חלקים ברצועה, בייחוד בצפון. בצבא סבורים שהם מתקרבים לשבירת חמאס: ח'אן יונס נקרעה לגזרים.
בשלב הבא של המלחמה – צה״ל מעוניין ליצור רצף פעולות התקפיות מהאוויר ומהקרקע כדי לשמר את השליטה המבצעית בשטח ואת חופש הפעולה וליצור תנאים להחזרת התושבים ליישובי העוטף. בצה״ל מעריכים כי לחמאס נותרו מאות רקטות לטווחים בינוניים וארוכים. הסיבות לירידה בהיקף הרקטות – תקיפות צה״ל, כיבוש השטח והירי שלהן.
בצה״ל כבר מתכננים את שנת 2024 ומבהירים כי יהיה מדובר בשנה רציפה של לחימה: כל גדודי המילואים יידרשו לחודש לפחות של לחימה באחת הגזרות במהלך 2024, הגדודים הסדירים יילחמו ולא יתאמנו, ⁠בכל הגבולות, ובעיקר בגבול הצפון ובשטח הרצועה, יידרש הרבה יותר סד״כ ותימשך לחימה באופן רציף.

מחר צפויים לאישור 10,000 יח"ד באופקים. ועוד 2,000 בקרית שמונה. כאילו אין מלחמה. מתן חודרוב.

בלבנון הכריזו על השבתת מערכת החינוך בכל המדינה, לאות הזדהות עם העם הפלסטיני והמלחמה בעזה.​
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
דיווח בעיתון אל-אח'באר הלבנוני: החות'ים מנעו מספינת מטען ששטה לכיוון ישראל להגיע ליעדה. הספינה לא נענתה לאזהרות החות'ים ובעקבות זאת הם כפו עליה לשוב למקום ממנו הגיעה.
 

----------

משתמש מקצוען
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ערכו היום (ראשון) ביקור תנחומים אצל משפחתו של אל"מ אסף חממי ז"ל, מפקד החטיבה הדרומית בעזה שנפל ב-7 באוקטובר. בביקורו אמר נתניהו למשפחה: "אנו דואבים ונפעמים יחד עם משפחתכם הנפלאה על הקרבתו וגבורתו של אסף הנשגב, גיבור ישראל ומופת לעמו. נזכור אותו לעד, ותמיד נספר את סיפורו כנר לדורות הבאים".
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען

מקורות סורים המזוהים עם האופוזיציה הסורית: אחד מיעדי התקיפה התקיפה בדמשק היתה חווה חקלאית הנמצאת בשליטת המיליציות האיראניות בכפר בחדליה מדרום לאזור א-סיידה זינב.​

משרד ההגנה הסורי מאשים רשמית את ישראל בתקיפה אווירית לפני כשעה על מספר מטרות באזור דמשק. ע”פ משרד ההגנה הסורי לא היו האבידות בנפש ונגרם נזק לרכוש בלבד.​

אבו עלי אקספרס
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, נפגשה היום (א׳) בקריית גת עם התצפיתנית אורי מגידיש שחולצה משבי חמאס על ידי כוחותינו.

הגברת נתניהו חיבקה בחום וחיזקה בהתרגשות את אורי ואת כל בני המשפחה שהשתתפו במפגש.

אורי סיפרה לגברת נתניהו כי מצבה הבריאותי והנפשי מצויינים, שהיא זוכה לליווי צמוד מהמדינה, ושהיא שואפת כבר לחזור לצבא ולשירות מלא.

אורי אמרה כי גם בכל תקופת השבי שלה, היא אמרה כי ״לא אתן לאף אחד לנצח אותי. גם כשהייתי שם, לא פחדתי מהם״.

הגברת שרה נתניהו אמרה לאורי ובני משפחתה, כי היא מחזקת ומחבקת אותם, ונפעמת מהחוזקות והעוצמות של אורי הנפלאה.

הגברת נתניהו אמרה לאורי:

״ביום של השחרור שלך, בעלי אמר לי שהוא מקווה לבשורות טובות ושכל החטופים, כל החיילים והחיילות שלנו, הם הילדים שלי. השחרור ההירואי שלך בפעולה צבאית נועזת הוא קרן אור לכל עם ישראל בתוך ימים של אפלה. אני כל כך שמחה לראות אותך כאן בבית שלך, כולנו אוהבים אותך וגאים בך״.

אורי ומשפחתה הודו לגברת נתניהו על הביקור וביקשו למסור דרכה חיזוק והערכה עמוקה לה ולראש הממשלה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם של האופוזיציה: התקיפה כוונה לאתרים באזור א-סידה זינב ולנמל התעופה הבין-לאומי של דמשק, שבהם יש מפקדות צבאיות ומחסני אמל"ח של חיזבאללה והמיליציות הפרו-איראניות (ספיר ליפקין).
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם של האופוזיציה: התקיפה כוונה לאתרים באזור א-סידה זינב ולנמל התעופה הבין-לאומי של דמשק, שבהם יש מפקדות צבאיות ומחסני אמל"ח של חיזבאללה והמיליציות הפרו-איראניות (ספיר ליפקין).
האופוזיציה הסורית מדווחת על מספר רב של הרוגים בתקיפה הישראלית.
 

לוי יצחק.

משתמש מקצוען
תקיפות עוצמתיות של חיל האוויר סביב בית החולים חללי אל-אקצא בדיר אל-בלאח, מרכז רצועת עזה.
בנוסף התקיפות בחאן יונס נמשכות.
כמו כן העזתיים מדווחים על חילופי אש כבדים בין כוחות צהל למחבלי החמאס ברפיח.
 

לוי יצחק.

משתמש מקצוען
מוטי קסטל: ישיבת הקבינט הסתיימה לאחר למעלה מ4 שעות. שרי הקבינט הביעו התנגדות גורפת להכנסת פועלים פלסטינים לישראל. לנוכח ההתנגדות העזה - רה"מ הסיר את ההצעה כרגע. סוכם כי יבחנו פתרונות שונים בדגש על הבאת עובדים זרים למשק.
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק כו

א לְדָוִד שָׁפְטֵנִי יְהוָה כִּי אֲנִי בְּתֻמִּי הָלַכְתִּי וּבַיהוָה בָּטַחְתִּי לֹא אֶמְעָד:ב בְּחָנֵנִי יְהוָה וְנַסֵּנִי (צרופה) צָרְפָה כִלְיוֹתַי וְלִבִּי:ג כִּי חַסְדְּךָ לְנֶגֶד עֵינָי וְהִתְהַלַּכְתִּי בַּאֲמִתֶּךָ:ד לֹא יָשַׁבְתִּי עִם מְתֵי שָׁוְא וְעִם נַעֲלָמִים לֹא אָבוֹא:ה שָׂנֵאתִי קְהַל מְרֵעִים וְעִם רְשָׁעִים לֹא אֵשֵׁב:ו אֶרְחַץ בְּנִקָּיוֹן כַּפָּי וַאֲסֹבְבָה אֶת מִזְבַּחֲךָ יְהוָה:ז לַשְׁמִעַ בְּקוֹל תּוֹדָה וּלְסַפֵּר כָּל נִפְלְאוֹתֶיךָ:ח יְהוָה אָהַבְתִּי מְעוֹן בֵּיתֶךָ וּמְקוֹם מִשְׁכַּן כְּבוֹדֶךָ:ט אַל תֶּאֱסֹף עִם חַטָּאִים נַפְשִׁי וְעִם אַנְשֵׁי דָמִים חַיָּי:י אֲשֶׁר בִּידֵיהֶם זִמָּה וִימִינָם מָלְאָה שֹּׁחַד:יא וַאֲנִי בְּתֻמִּי אֵלֵךְ פְּדֵנִי וְחָנֵּנִי:יב רַגְלִי עָמְדָה בְמִישׁוֹר בְּמַקְהֵלִים אֲבָרֵךְ יְהוָה:
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הותרו לפרסום שמם של חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתם

מצורפים שמות החללים:

- רס״ם (מיל׳) גדעון אילני (Gideon Ilani), בן 35, מעשהאל, לוחם בגדוד 2855, עוצבת ׳חוד החנית׳ (55), נפל בקרב ברצועת עזה.

- רס״ם (מיל׳) איתי פרי (Etay Perry), בן 36, ממודיעין, קשר פלוגתי בגדוד 8111, חטיבה 5, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

- רס״ן (מיל׳) אביתר כהן (Eviatar Cohen), בן 42, מכפר סבא, קצין הדרכה בגדוד 8111, חטיבה 5, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אזעקות אצלנו- מעלות תרשיחא-
6 יירוטים ויכול להיות שהיו עוד...
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה