הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד...

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ח"כ טלי גוטליב: משפחות החטופים שמתודרכות ע״י רונן צור הרע והמסית נגד הממשלה תוך שימוש ציני בכם ובכאבכם.
בכל הכבוד אין לכם זכות לבזות את קבינט המלחמה שעושה לילות כימים להנהיג את המלחמה ולהוביל להשבת כל החטופים. במקום שתבזו את חמאס אתם משחקים לידי אוייבינו ששמחים בהחלשת חוסנינו. זו לא הדרך!
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
׳גל״צ׳: למרות המטחים האחרונים שליוו אותנו היום והפגיעה הישירה בבי״ס בתל אביב - הנחיות פקע״ר נותרו ללא שינוי: הגבלות על הלימודים אך ורק באיזור מערב לכיש ויישובי קו העימות. המשמעות: במרבית אזורי הארץ לא חובה לקיים לימודים סמוך למרחבים מוגנים עד יום חמישי
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
טל גלבוע, שאחיינה גיא נחטף בידי החמאס לברדוגו וסטלה קורין-ליבר: "יצאו משפחות חטופים מהמפגש עם הקבינט ואמרו שהן יותר לא מגיעות, שהברבריות שהייתה שם כלפי קבינט המלחמה זה משהו שהם לא יכולים לקבל. אם יש כבר פגישה עם קבינט המלחמה צריך לשמוע ולקבל תשובות. אבל הם לא נותנים הזדמנות, לא נתנו לראש הממשלה לדבר. זה חד משמעית פוליטי. יצאה משם אמא שאמרה למטה המשפחות 'אני הולכת לפוצץ את זה בתקשורת, אתם מתדרכים אנשים לצעוק בפגישות'. הם הגיעו עם דפי מסרים אחרי שהיו 3 פגישות עם רונן צור היום"
ברדוגו: "מה זה מפלגה? מה זה רונן צור מתדרך?"
גלבוע: "אחותי אמרה לי שהיו היום 3 פגישות עם רונן צור כדי 'למקסם' את הפגישה, אבל לשבת ולצרוח 'הופקרנו' זה לא למקסם את הפגישה. אחותי ובעלה הם אנשים לא פוליטיים שרק רוצים את גיא בבית. הם בסך הכל רצו שיקשיבו להם. עומדת אמא ואומרת 'אני סומכת עליכם' ומקבלת צרחות משאר המשפחות. זה פשוט לא אמיתי, הכאב של מישהו שווה יותר?? למה אליהו ליבמן צריך לחטוף צרחות כשהוא רוצה לדבר, הוא לא אבא של חטוף?"
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
  • סער מתנגד להחזרת פועלים פלסטינים מיו״ש לעבודה בישראל
  • השר גדעון סער מתנגד להצעה שהועלתה: ‏״החזרת פועלים פלסטינים מיו״ש לעבודה בישראל - שגויה ומסוכנת. זה ציבור שטוף הסתה ושנאה"
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
17 נהגי אוטובוסים בטורונטו קנדה שנשכרו להסיע יהודים לעצרת פרו-ישראלית, סרבו להגיע לנקודת האיסוף. הפדרציה היהודית הודיעה כי תתבע את החברה הנמצאת בבעלות מוסלמי. החברה קיבלה את התשלום מראש, ועדיין לא שלחה את האוטובוסים.
 

----------

משתמש מקצוען
דוברת הבית הלבן חזרה על כך שחמאס אשם בחידוש הלחימה: "ישראל ביקשה רשימה של הנשים המוחזקות כבנות ערובה; היא לא מתכוונת לוותר עליהן. חמאס סירב לספק את הרשימה הזו - כך ההפוגה ההומניטרית נפסקה"
 

----------

משתמש מקצוען
צביקה מור, אביו של איתן שנחטף לעזה, למימרן ב'קול חי: "החזית העיקרית הייתה בתוך המשפחות. יש משפחות שהשתלטו על ניהול האירוע. הם משתיקים קולות אחרים והיום זה הגיע עד כדי הרמת ידיים ממש. היה צריך לערב את המאבטחים".

עוד אמר צביקה מור למימרן ב'קול חי': "יש אמירה באוויר כבר חודשיים שלא עושים מספיק עבור החטופים. אני לא מקבל את זה. גם מי שלא מאמין לנתניהו יכול לסמוך על גנץ ואייזנקוט. הסיבה לאי חזרת החטופים היא שאנחנו פועלים מול תתי אדם ורק לחץ צבאי ישיב לנו את החטופים. אם זה היה תלוי בי לא הייתי מסכים שהקבינט ייפגש עם המשפחות. ניהול המלחמה צריך להיעשות בשיקול קר וענייני ולא בבכי של משפחות".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יואב זיתון מדווח:

‏רס"ן אור, מפקד חפ"ק מח"ט גבעתי, שנפצע אנוש, מספר לי: "אבטחתי עם חצי גוף בחוץ את הנמ"ר, באמצע הלילה בג'באליה. לפתע הבזק אש אדיר הגיע אלי ומעיל רוח הופעל. הגנתי מיד על פני עם ידיי, ו-60 רסיסים חדרו לגופי דרך בית השחי. הטחול נקרע, הריאות נוקבו. נפלתי לתא הלוחמים. איבדתי דם רב. הרופא בשטח ופרמדיקית 669 העניקו לי מהר מנות דם אמיתי, לראשונה בשדה הקרב. אחרי 3 ימים כמורדם בביה"ח הרופאים הוציאו לי 10 רסיסים ואמרו לי שמנות הדם שקיבלתי, דקות מהפציעה, הצילו את חיי"
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
הקלטות קשות מפורסמות בערוצי החדשות מפגישת משפחות החטופים עם קבינט המלחמה.
המשפחות מטיחות דברים קשים ברה"מ, ולא נותנות לו כמעט לדבר.
נתניהו ניסה להעביר את המסר שעסקת כולם כנגד כולם לא היתה כלל על הפרק בשום שלב.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  22  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה