הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז...

מקסימום!

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
  • אזעקות בגליל בעקבות חשד לחדירת כלי טיס עוין
  • בדקות האחרונות אזעקות בגליל בעקבות חשד לחדירת כלי טיס עוין. במקביל, דובר צה"ל מעדכן כי בהמשך להתרעות בצפון הארץ לפני זמן קצר, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה מלבנון. כוחות צה"ל תוקפים בירי לעבר שטח לבנון.
 

השמחה שבשמחה

משתמש מקצוען
דורון קדוש: ברקע התרחבות התמרון הקרקעי מזרחה: צה״ל קורא לתושבי השכונות המזרחיות בצפון רצועת עזה - שג׳עיה, דרג׳ תופאח, ג׳באליה - להתפנות מיד לדרום הרצועה כדי לשמור על ביטחונם. עד כה התפנות התושבים מהאזורים המזרחיים הייתה מעטה יחסית, בג׳באליה למשל רק כ-25% מהתושבים התפנו, והדבר עלול להקשות על הלחימה של צה״ל באזור.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
תיעוד מדהים מתוך עזה: קשישה פלשתינית נשכחה מאחור - רופא צה"ל לקח אותה תחת חסותו עד לפינויה





משפחתה הותירה אותה מאחור לאחר שלא הצליחה להתקדם • הרופא הצבאי גדליה פנדל וחבריו דאגו לה למזון, שמיכות וסיוע • "כשהתארגן עוד מסדרון הומניטרי איתרתי עגלה כדי להוביל אותה למקום שממנו היא תוכל לעלות עליה"

את נחלה בת ה-72 פגש הרופא הצה"לי גדליה פנדל בדרך לשכונת רימל בעזה. היא נשכחה מאחור על ידי בני משפחתה שעזבו במסדרון ההומניטרי לפני תחילת הקרבות, ומאז הוא וחבריו שתופסים את השטח דואגים לה למזון, שמיכות וסיוע.



"הם עזבו אותה מולנו כשהיא לא הצליחה להתקדם", מספר לי פנדל בשיחה מעזה. "במשך יומיים הבאנו לה שמיכות, מזרון ואוכל. ניסינו לשדך אותה לסהר האדום כדי שיפנה אותה לבית חולים - ללא הצלחה. אפילו דיברנו קצת. היא סיפרה לי שקוראים לה נחלה, אני סיפרתי ששמי גדליה (אללה הוא אכבר)", הוא משחזר.



"האנשים עברו לידה והתעלמו ממנה"



"כשהתארגן עוד מסדרון הומניטרי איתרתי את העגלה הזו שאת רואה בסרטון ורתמתי את עצמי אליה כדי להוביל אותה למקום שממנו היא תוכל לעלות עליה ולהצטרף לעוזבים. ראיתי את האנשים עוברים לידה כשהיא יושבת על הרצפה ומתעלמים ממנה אז הכרחנו אותם לקחת אותה איתם", הוא מתאר מציאות בלתי אפשרית ללוחם בשטח אזרח
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
מערכת הביטחון פנתה בימים האחרונים למשרד האוצר בבקשה להכיר בתושבים שפונו מבתיהם אך שלא עומדים בקריטריונים לפינוי שהגדירה המדינה, כמפונים, רטרואקטיבית עד 22 בנובמבר, ובדומה למפונים האחרים הם יקבלו פיצוי בסך 200 שקלים ליום עבור מבוגר ו-100 שקלים עבור ילד. בין הישובים נתיבות ואופקים מהם התפנו חרדים רבים.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ראש ממשלת קטאר - מי שמתווכת בין ישראל לחמאס במגעים לעסקת חטופים - אמר כי המאמצים לקדם עסקה שכזו נמשכים וכי כעת הוא בטוח יותר שניתן להגיע להסכם. "אנחנו קרובים להגיע להסכם", אמר מוחמד בן עבד א-רחמן בן ג'אסם א-ת'אני, שמכהן גם כשר החוץ הקטארי. לדבריו, נקודות המחלוקת במשא ומתן הן "פרקטיות ולוגיסטיות" והאתגרים שעומדים בפני עסקה "קטנים מאוד". א-ת'אני, שדיבר במסיבת עיתונאים בדוחה עם שר החוץ של האיחוד האירופי ג'ופ בורל, הוסיף: "ההתמקדות שלנו היא בשחרור אזרחים משני הצדדים בצורה בטוחה". כוונתו בכך היא לדרישה של חמאס לשחרר אסירים מהכלא בישראל בתמורה לשחרור חטופים.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הדובר הצבאי של החות'ים, נאמני איראן בתימן, מאיים הבוקר כי החות'ים יתקפו את הספינות בים האדום שעונות לקריטריונים הבאים: 1."נושאות את דגל הישות הציונית" 2. מופעלות על ידי חברות ישראליות. 3. נמצאות בבעלות ישראלית. הוא קורא למדינות העולם למשוך את אנשיהם העובדים על ספינות אלו, להתרחק מספינות אלו ולא להעמיס עליהן סחורה.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם

מצורפים שמות החללים:

- רס״ר (מיל׳) יקיר ביטון, (Yakir Biton) בן 34, מירושלים, לוחם בגדוד 8717, חטיבה 261, נפל אתמול (ש') בקרב בצפון רצועת עזה.

- רס״ם (מיל׳) רני טחן, (Rani Tahan) בן 40, משדה נחמיה, סמב״ץ בגדוד 8717, חטיבה 261, נפל אתמול (ש') בקרב בצפון רצועת עזה.

- רס״ן (מיל׳) חן יהלום, (Chen Yahalom) בן 35, מכפר אז״ר, קצין בגדוד 8159 של חיל התותחנים, נפל ב- 18.11.
 

דיווחים מפה ומשם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הלחימה בזייתון וסביבותיה קשה יותר בין היתר כי כוחותינו מכתרים את האזורים שנותרו מכל הכיוונים. לרוצחים אין לאן לברוח.
(עמית סגל)
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
משה פייגלין:
החטופים של היום, הם תוצאה ישירה של שחרור חטוף אחד - גלעד שליט - תמורת סינוואר ועוד 1026 כמותו. העיסקה של היום זה החטופים של מחר. זה או ניצחון או חטופים. ההחלטה בידכם.
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
שמעון סויסה, ראש מועצת חצור הגלילית, ב׳גל״צ׳: "יורט כטב"ם מעל חצור, אנחנו רואים עליית מדרגה יום אחרי יום מצד החזבאללה. לחצור אין תוכנית פינוי - מערכת הביטחון לא הבינה שכל היישובים צמודי הגדר כבר לא נמצאים, צריך לטפל ביישובים שהופכים להיות חזית".
 

מנסה להיות אני

משתמש מקצוען
מנהל קבוצה
כאן 11:

חיזבאללה נוטל אחריות על שלוש תקיפות שביצע היום בצהריים בגזרה המערבית: שתי תקיפות תקיפת מוצב צה"ל ליד זרעית (שעה 11:30 + שעה 12:00), תקיפת כוחות צה"ל ליד זרעית (11:30) . מוקדם יותר היום נטל הארגון אחריות על תקיפת כוחות צה"ל ליד זרעית ומוצב צה"ל ברכס רמים. - סה"כ 5 נטילות אחריות מאז הבוקר.
 

רינתי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה