הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי...

נופל וקם

משתמש מקצוען
פועלים ערבים במוקדים מסווגים: עובדי מטבח ותברואה בבסיסי חיל האוויר ומשפצים מוסך ל-F35

הדיווחים על ערבים המועסקים בבסיסי צה"ל, אפילו בבסיסים רגישים ביותר, ממשיכים להגיע בזה אחר זה למערכת הקול היהודי. כך לדוגמה, בבסיסי חיל האוויר עובדים ערבים המועסקים על ידי קבלנים שונים, בשיפוצים, בתברואה ולעיתים גם במטבח.

במקרה אחד הועסקו עובדים ערבים בבניית מוסך מסווג עבור מטוסי F35. במקרה אחר נטען כי ערבים שעבדו בבסיס תל נוף שכפלו לעצמם כרטיסי כניסה לבסיס שאפשרו להם להכניס אליו את מי שהם רוצים. בעבר גם נגנב מהבסיס מנוע של מטוס, ולא נמצא עד היום.

גם בעיר הבה"דים מועסקים ערבים ובדואים בתפקידים שונים, וגם בבסיס מג"ב במכמש. במקרה אחר דווח לנו על בסיס סודי שאליו הוקפץ כוח צבאי לצורך אבטחה, והלוחמים התבקשו להמתין בכניסה לבסיס כ-40 דקות עד שיקבלו אישור כניסה, ללא פלאפונים ותחת איפול מוחלט. לבסוף, כשנכנסו לבסיס, נדהמו החיילים לראות נהג אוטובוס ערבי יושב בתוך הבסיס וצופה על כל המתרחש בו.
 

נופל וקם

משתמש מקצוען
*דברי ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה, בטקס סיום קציני מודיעין:*

חלפו למעלה משלושה שבועות מאז אותה שבת שחורה, חג שמחת תורה, בשבעה באוקטובר, בה פתח חמאס במתקפת טרור רצחנית, אכזרית ונפשעת על מדינת ישראל.

אמ"ן תחת פיקודי כשל, ולא עמד במשימה החשובה ביותר שלו - מתן התרעה למלחמה. כעומד בראש הארגון, אני הוא הנושא באחריות העליונה לכך, כפי שהדגשתי החל מיומה הראשון של המלחמה.

אנחנו מתמודדים עם אויבים גם מצפון וממזרח, מקרוב ומרחוק. אנשי אמ"ן מכל המערכים - האיסוף, המחקר, המבצעים והמטה, בשטח, במכלולים ובבסיסים, שותפים מרכזיים במערכה, בהגנה ובהתקפה.

זו מלחמת אין ברירה. היא לא מלחמה קיומית. קיומה של מדינת ישראל לא מונח על הכף. אולם, זוהי מלחמה על אופן הקיום שלנו כאן. על השבילים והשדות, על חיי השגרה, על גני הילדים ועל בתי הספר ועל היכולת שלנו, של ילדינו ושל נכדינו, לחיות בארצנו בביטחון, בשלום ובחירות דורות קדימה.

ידעו כל אנשי אמ"ן שפועלים במסירות, לילות כימים, בכל הזירות והגבולות - הגיבוי שלי לכם הוא מלא ומוחלט. אני הגב שלכם, הישארו ממוקדים במשימה. אין לנו אמ"ן אחר ואין לנו צה"ל אחר.
 

נופל וקם

משתמש מקצוען
רועי קייס: על אף שהוזמנו, נציגים מהשגרירויות של מדינות ערב בישראל לא הגיעו לתדרוך של משרד החוץ, שבו הוצג סרטון הזוועות של חמאס. בתדרוך של שר החוץ ודובר צה"ל השתתפו יותר מ-70 שגרירים. מבין המדינות המוסלמיות שיש להן שגרירויות בישראל היחידה ששלחה נציד לתדרוך היא צ'אד.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בכיר חמאס, ראזי חמד: "נחזור על פעולות ה-7 לאוקטובר פעם אחר פעם עד שישראל תושמד".

ההסברה הכי טובה לישראל מגיעה ישירות מהצהרות בכירי חמאס. אין מנוס נקווה שחמאס תושמד אחרי הודעה כזו!!!
 

נופל וקם

משתמש מקצוען
*בדרך לסגירת הערוץ המסית בישראל ?*

מליאת הכנסת אישרה להעביר את הדיון בהצעה לסגירת ערוץ אל ג'זירה בישראל לידי ועדת חוץ וביטחון. שר התקשורת, שלמה קרעי, אמר בדיון כי ההחלטה על הפסקת שידורי הערוץ נמצאת בידו של שר הביטחון יואב גלנט. "מבחינתנו הצווים מוכנים להסרה מHot וYes, לסגירת משרדים, להחרמת ציוד שידור מכתבים, לשלילת תעודות עיתונאי למניעת שירותי תקשורת ואינטרנט ע"י חברות ישראליות, הכל מוכן. הדיון בצורך להגביל את השידורים נמצא בעיצומו".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

שרת הבריאות של הרש”פ: בית החולים הטורקי בעזה הושבת בשל התקיפות הישראליות אתמול ומפני שהסולר להפעלת הגנרטורים של בית החולים אזל. 70 חולים המאושפזים בבית החולים נמצאים בסכנת חיים. [אבו עלי]

 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
דובר משרד הבריאות בעזה, נמאס לנו לפנות לעולם. אנחנו פונים עכשיו לתושבי עזה, לכל מי שיש לו ליטר סולר אחד להביא אותו לבית החולים אלשיפא, כדי שלא נצא שעות אחר כך. ולהכריז על מאות חללים ופצועים. בית חולים לטיפול בחולי סרטן הוצא משירות עקב אוזל הדלק השמדה מול עם של בושה

[מתורגם]
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יוסי יהושוע: משיחות עם מפקדים בשטח שמנהלים את הלחימה עולה כי נכון לעכשיו, ה-D9 הוא מלך הקרב. המפעילים הלוחמים חטפו טילי נ"ט והמשיכו להילחם. צוותים סדירים והרבה מאוד מילואימניקים עסוקים בפתיחת הצירים, בבניית מגננים וחילוצים מורכבים תחת אש
 

נופל וקם

משתמש מקצוען
שגריר ישראל ברוסיה אומר לסוכנות הידיעות טאסס כי המלחמה לא פגעה בביקוש לעלות לישראל: "שגרירות ישראל ברוסיה ממשיכה לעבד את בקשותיהם של אזרחי רוסיה שמבקשים לעלות לישראל, מספרן לא פחת לאחר ההסלמה בנושא הפלסטיני".
 

נופל וקם

משתמש מקצוען
‏קורע לב. הצוואה של סמ״ר רועי דאוי ז״ל שנפל בקרבות בעזה ״אמא, אבא ניצני. אני אוהב אותכם.
אם למות רק ככה, מקווה ששיטחנו את עזה לפני שזה מגיע אליכם, אני לא מתחרט על כלום, היה לי את השירות עם הסוף הכי מתוק, יש לי לוחמים אריות זכות לפקד עליהם״⁦.⁩

לירן תמרי
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה