בקשת תפילה עדכון: בד"ה הרב רפאל בניה נבנצאל בנו של הפוסק הגאון רבי אביגדור נבנצאל שיבדלחט"א הלך לעולמו לאחר שחלה בנגיף הקורונה

לאה 22

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
קראתי שבשעות הבוקר המצב הדרדר ובני המשפחה הקרובים נקראו לשהות לצד מיטתו.
אנא הרבו תפילה
ר רפאל בניה בן שפרה
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
הבנתי שיש התדרדרות?!
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
התפללו: אברך שחלה בקורונה במצב קריטי


בגיל 57, וללא כל מחלות רקע, נדבק אברך - אב לתשעה ילדים - בנגיף הקורונה, כאשר לפי מכריו הוא הקפיד על הכללים, ונדבק כנראה כאשר היה בבית כנסת בו רבים מזלזלים (חרדים)
כיכר השבת
התפללו: הרב בניה נבנצל, בנו של הגאון רבי אביגדור נבנצל, במצב קריטי, לאחר הידרדרות במצבו כחולה קורונה.
ל'כיכר השבת' נודע, כי בשעות האחרונות (שלישי) נקראו בני משפחתו של האברך בן ה-57 לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כדי לשהות בקרבתו בזמן קשה שכזה.
החולה, ר"מ בישיבת 'חיי משה' וראש אחד הכוללים ברשת 'צילו של היכל', הינו חסיד טאלנא-אשדוד, אך התפלל דרך קבע בבית הכנסת הקרוב לביתו, 'הר צבי', שבירושלים.
מכר המשפחה מספר, בשיחה עם 'כיכר השבת', בתסכול רב, כי עד לפני ארבעה שבועות "ר' בניה היה בריא כמו שור, וללא שום מחלות רקע. הוא הקפיד מאוד על כל הנחיות הזהירות, אבל נדבק כנראה בבית כנסת - שרק אליו הוא יצא - בו רוב המתפללים לא מקפידים".
"כשהמקום היה עמוס באנשים, הוא יצא להתפלל בחוץ - מראה חריג בין באי בית הכנסת, רובם 'צאלמערס' ו'פרושים' שמזלזלים בהוראות", הוא מוסיף.
בשבוע הראשון לחוליו של הרב נבנצל, הוא סבל מחום גבוה ושהה בבית, אך לפני שלושה שבועות, כאשר החלו התקפים של קוצר נשימה, הוא הובהל לבית החולים הדסה עין כרם, שם הורדם והונשם תוך זמן קצר.
הבוקר אבחנו אצלו הרופאים דרדור נשימתי משמעותי, ואשתו ותשעת ילדיו כאמור הוזעקו להיות בקרבת מחלקת הקורונה של בית החולים.
שמו לתפילה, לאחר הוספת שם בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי: רפאל בניה בן שפרה, לרפואה שלמה, בתוך שאר חולי ישראל.
----------------
 
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה