סריגה...הפעם בשתי מסרגות

  • פותח הנושא Ella
  • פורסם בתאריך

Ella

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
קרדיגן שסרגתי + תמונות מתהליך העבודה
 

שירו

משתמש סופר מקצוען
עריכה והפקת סרטים
מקסים!!!
איך את מחשבת את המידות?
 

Ella

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
עושים דוגמית של קנה מידה, לדוגא: מעלים 20 עינים וסורגים שתי שורות ובודקים בסרט מידה מה האורך, נניח יצא לך 10 ס"מ וההיקף הוא 50, אז את צריכה להעלות 100 עיניים (במקרה ואת עושה גב וקדמי בנפרד, אז כמובן מחלקים בשתים, ואם הקדמי הוא שתי חלקים אז גם את הקדמי מחלקים ב2) מקווה שהובנתי, במקרה של שאלות אשמח להסביר
 

שירו

משתמש סופר מקצוען
עריכה והפקת סרטים
אשמח לקבל הוראות לדוגמה- היא יפיפייה!
 

Ella

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
הדוגמא הזאת עובדת על 18 עיניים:
ורק על שורות של צד ימין,
שורות של צד שמאל סורגים שצאל לאורך כל השורה

שורה 1: 4 עינים ימיין, שתי עינים יחד - שמאל, שתי עינים ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, 5 עינים ימין, לגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים שמאל ביחד, עין אחת ימין.
שורה 3: 3 עיניים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, עין אחת ימין, לגלגל את החוט על המסרגה,שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 6 עינים - ימין.
שורה 5: 2 עיניים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, 3 עינים - ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 5 עינים - ימין.
שורה 7: עין אחת - ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, 5 עינים - ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 4 עינים - ימין.
שורה 9: 6 עינים - ימין., שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, עין אחת ימין, לגלגל את החוט על המסרגה,שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 3 עינים-ימין.
שורה 11: 5 עיניים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, 3 עינים - ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 2 עינים - ימין.
מכאן והלאה זה חוזר על עצמו.

כדי לסרוג את אותה דוגמא לכיוון הנגדי, שיראה כמו השתקפות במראה (בסוף השורה):
שורה 1: עין אחת - ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, 5 עינים - ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 4 עינים - ימין.
שורה 3: 6 עינים - ימין., שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, עין אחת ימין, לגלגל את החוט על המסרגה,שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 3 עינים-ימין.
שורה 5: 5 עיניים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, 3 עינים - ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 2 עינים - ימין.
שורה 7: 4 עינים ימיין, שתי עינים יחד - שמאל, שתי עינים ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, 5 עינים ימין, לגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים שמאל ביחד, עין אחת ימין.
שורה 9: 3 עיניים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, עין אחת ימין, לגלגל את החוט על המסרגה,שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 6 עינים - ימין.
שורה 11: 2 עיניים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, לגלגל את החוט על המסרגה, 3 עינים - ימין, לגלגל את החוט על המסרגה, שתי עינים ימין, שתי עינים יחד - שמאל, 5 עינים - ימין.

לגלגל את החוט על המסרגה - הכונה היא, להביא את החוט קדימה, כאילו סורגים שמאל, במקום לסרוג שמאל , סורגים ימין ונוצרת כמין עין באויר.

בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  24  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה