התייעצות סקר שביעות רצון ממטפלים רגשיים!!!‏

מהו התרשמותכם מתהליך הטיפול אצל מטפל רגשי?

  • נעזרתי, והיה שווה כל פרוטה

    הצבעות: 81 64.8%
  • לא נעזרתי, וחבל על כל פרוטה

    הצבעות: 31 24.8%
  • המטפל עובד על המטופלים, והוא גזלן ועשקן

    הצבעות: 19 15.2%

  • סה"כ מצביעים
    125

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
בעקבות הדיונים באשכול הסמוך, חשבתי - מתוך התעניינות בלבד - להעלות סקר על מדת שביעות הרצון של הציבור ממטפלים רגשיים למיניהם, במדה ונזקקתם לשירותם במהלך החיים.

נא לענות רק אם אתם כלי ראשון בלבד של המטופל. כלומר, אתם בעצמכם או אחד מילדיכם (או שליוויתם באופן אישי מישהו אחר במשך ימי הטיפול), לא מה ששמעתם מחבר\ידיד\קרוב משפחה וכדו'.

הבהרה:
ההבדל בין תשובה 2 לתשובה 3 זה אם יש לכם 'טענות' כלפי המטפל. כשמספר 2 מבטא רק התסכול האישי שלכם שזה לא הצליח, אבל אין לכם טענות כלפי המטפל, ומספר 3 מבטא שיש לכם בטן מלאה כלפי המטפל שלא עשה מלאכתו נאמנה \ שאינו יודע את המקצוע \ שמרח לכם את הזמן וכדו'.

אפשרתי את ההצבעה לשני הצבעות, כך שאם עברתם כמה טיפולים, ויש לכם התרשמויות סותרות, תוכלו לבטא את זה בשתי אפשרויות.

נא לענות כפי התרשמותכם והרגשתכם, גם אם יש לכם ספק באמיתית הצבעה שלכם. לא הולכים להתיר 'עגונה' ע"פ הצבעתכם, ואף אחד לא מכיר לא אותכם ולא את המטפל עליו אתם מצביעים.

הסקר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אבל מתייחס לכולם, בין מצד המטפל ובין מצד המטופל.
 

שינדלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
תעשה שלא יראו מי מצביע.
זה יעודד את כמויות ההצבעה.
אנשים אוהבים סקרים אנונימיים,
בודאי ובודאי בנושא הזה
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
תעשה שלא יראו מי מצביע.
זה יעודד את כמויות ההצבעה.
אנשים אוהבים סקרים אנונימיים,
בודאי ובודאי בנושא הזה
נכון, הרגע שיניתי. לא ידעתי מקודם איך מגדירים את זה.
 

בינגו משחקים

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
"גזלן ועשקן" הייתי מחליפה ב-"חובבן ולא מקצוען".
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
בעקבות הדיונים באשכול הסמוך, חשבתי - מתוך התעניינות בלבד - להעלות סקר על מדת שביעות הרצון של הציבור ממטפלים רגשיים למיניהם, במדה ונזקקתם לשירותם במהלך החיים.

נא לענות רק אם אתם כלי ראשון בלבד של המטופל. כלומר, אתם בעצמכם או אחד מילדיכם (או שליוויתם באופן אישי מישהו אחר במשך ימי הטיפול), לא מה ששמעתם מחבר\ידיד\קרוב משפחה וכדו'.

הבהרה:
ההבדל בין תשובה 2 לתשובה 3 זה אם יש לכם 'טענות' כלפי המטפל. כשמספר 2 מבטא רק התסכול האישי שלכם שזה לא הצליח, אבל אין לכם טענות כלפי המטפל, ומספר 3 מבטא שיש לכם בטן מלאה כלפי המטפל שלא עשה מלאכתו נאמנה \ שאינו יודע את המקצוע \ שמרח לכם את הזמן וכדו'.

אפשרתי את ההצבעה לשני הצבעות, כך שאם עברתם כמה טיפולים, ויש לכם התרשמויות סותרות, תוכלו לבטא את זה בשתי אפשרויות.

נא לענות כפי התרשמותכם והרגשתכם, גם אם יש לכם ספק באמיתית הצבעה שלכם. לא הולכים להתיר 'עגונה' ע"פ הצבעתכם, ואף אחד לא מכיר לא אותכם ולא את המטפל עליו אתם מצביעים.

הסקר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אבל מתייחס לכולם, בין מצד המטפל ובין מצד המטופל.
בדרך כלל החויה של בן אדם מטיפול היא לא כל כך חד משמעית.
זה לא 'שווה כל פרוטה' או 'חבל על כל פרוטה'.
חסר אופציות מרוככות.
סוג 'מרוצה מאד / די מרוצה / לא מרוצה / לא מרוצה בכלל', משהו כזה.
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
האם הסקר בודק את כל סוגי הטיפולים הרגשיים למיניהם, כולל מוח אחד, טיפול דינמי ע"י פסיכולוג, טיפול במוזיקה ע"י מטפל עם תואר שני, ו- c.b.t ע"י מתלמד במכון x , הכל יחד?
בודק כל סוג טיפול, אבל לא ביחד... חוץ עם בכולם התשובה אחת.
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
בדרך כלל החויה של בן אדם מטיפול היא לא כל כך חד משמעית.
זה לא 'שווה כל פרוטה' או 'חבל על כל פרוטה'.
חסר אופציות מרוככות.
סוג 'מרוצה מאד / די מרוצה / לא מרוצה / לא מרוצה בכלל', משהו כזה.
הדגש של הסקר זה לא על עצם הטיפול, אלא על - אם האדם מרגיש שכספו קיבל תמורה.
ולכן כ"כ משנה אם נעזר הרבה או מעט. אם מרגיש שהיה שווה הכסף ביחס להתוצאה שיבחר אופציה ראשונה, אם מרגיש שלא היה שווה הכסף ביחס לטיפול שקיבל אז שיבחר אופציה 2.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
@שיקול דעת יש לי הערה על אפשרות ב'
אדם שלא נעזר, איך יידע שחבל על כל פרוטה ?
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

999

משתמש מקצוען
בעקבות הדיונים באשכול הסמוך, חשבתי - מתוך התעניינות בלבד - להעלות סקר על מדת שביעות הרצון של הציבור ממטפלים רגשיים למיניהם, במדה ונזקקתם לשירותם במהלך החיים.

נא לענות רק אם אתם כלי ראשון בלבד של המטופל. כלומר, אתם בעצמכם או אחד מילדיכם (או שליוויתם באופן אישי מישהו אחר במשך ימי הטיפול), לא מה ששמעתם מחבר\ידיד\קרוב משפחה וכדו'.

הבהרה:
ההבדל בין תשובה 2 לתשובה 3 זה אם יש לכם 'טענות' כלפי המטפל. כשמספר 2 מבטא רק התסכול האישי שלכם שזה לא הצליח, אבל אין לכם טענות כלפי המטפל, ומספר 3 מבטא שיש לכם בטן מלאה כלפי המטפל שלא עשה מלאכתו נאמנה \ שאינו יודע את המקצוע \ שמרח לכם את הזמן וכדו'.

אפשרתי את ההצבעה לשני הצבעות, כך שאם עברתם כמה טיפולים, ויש לכם התרשמויות סותרות, תוכלו לבטא את זה בשתי אפשרויות.

נא לענות כפי התרשמותכם והרגשתכם, גם אם יש לכם ספק באמיתית הצבעה שלכם. לא הולכים להתיר 'עגונה' ע"פ הצבעתכם, ואף אחד לא מכיר לא אותכם ולא את המטפל עליו אתם מצביעים.

הסקר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אבל מתייחס לכולם, בין מצד המטפל ובין מצד המטופל.
למה אין אפשרות לבחור משהו אמצעי: עזר חלקי. או: עזר אבל הטיפול מידיי ארוך ויקר.
גם באפשרות האחרונה כדאי לכתוב בצורה יותר מתאימה כמו: "לא מקצועי" או "לא הגון"
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
@שיקול דעת יש לי הערה על אפשרות ב'
אדם שלא נעזר, איך יידע שחבל על כל פרוטה ?
הסקר בא גם כדי לבדוק הלכי רוח בציבור.
תוכל למצוא אנשים רבים שמעולם לא נעזרו בטיפול רגשי, ומעולם לא פגשו מטפל כזה מקרוב, אך יודעים לצעוק בקול גדול כי חבל על כל פרוטה....
הנה למשל בין מצביעי הסקר עצמו ונכון לשעה זו, ישנם 11 כאלו ב'פרוג'....

(בסופו של דבר יתכן והטיפוסים הללו, (ובעיקר קרוביהם..) הם אלו שהיו הכי מוצאים תועלת בטיפול כזה...)
 
נערך לאחרונה ב:

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מפתיע אותי לגמרי לגלות כמה אנשים כותבים שהם נעזרו בטיפול רגשי! ועוד מצהירים על כך שהוא היה שווה כל פרוטה...
ידעתי שיש המון, אבל לפי תוצאות הסקר נכון לעכשיו מדובר על קרוב ל80 אחוז מהציבור (!!!) זה מטורף!

וזה רעיון מקסים לפרנסה טובה....
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מפתיע אותי לגמרי לגלות כמה אנשים כותבים שהם נעזרו בטיפול רגשי! ועוד מצהירים על כך שהוא היה שווה כל פרוטה...
כנראה זה מפתיע בגלל שהרבה יותר קל להצהיר על טיפול שכשל, וכמובן שהמטפל אשם (ואני המושלם...)
מסתבר, שיותר קשה לשתף ולספר:
"הלכתי לטיפול, ומה אומר לך, היה מדהים, השתניתי, כל ששקל היה שווה!!!"
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כנראה זה מפתיע בגלל שהרבה יותר קל להצהיר על טיפול שכשל, וכמובן שהמטפל אשם (ואני המושלם...)
מסתבר, שיותר קשה לשתף ולספר:
"הלכתי לטיפול, ומה אומר לך, היה מדהים, השתניתי, כל ששקל היה שווה!!!"
חחח
מאידך, יש אנשים רבים שיהיה להם קשה להצהיר על צעד לא נכון שהם עשו.
אחרי שהם החליטו ללכת למטפל, זה חייב להיות הצעד החכם, המוצדק, והמומלץ ביותר!
ולכן גם אם הטיפול לא היה מספיק טוב, ולא באמת עזר להם, לא הם יהיו אלו שיודו בזה...

וחוץ מזה, כאן מדובר בסקר אנונימי לגמרי.
מה נותן הרגשה טובה יותר מלהצהיר ברורות 'הלכתי לטיפול ונהייתי בן אדם מושלם'!!
הרי אף אחד לא יוכל להכחיש את זה....
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
למה אין אפשרות לבחור משהו אמצעי: עזר חלקי. או: עזר אבל הטיפול מידיי ארוך ויקר.
גם באפשרות האחרונה כדאי לכתוב בצורה יותר מתאימה כמו: "לא מקצועי" או "לא הגון"
עניתי כבר למעלה. הדגש בסקר הוא לבדוק כמה אנשים חושבים ומרגישים שהם קבלו 'מוצר' מספק ביחס לכסף שלהם. כלומר אם אם נעזרתם חלקית, אבל מרגישים שהיה שווה את המחיר, תצבעו 1, ואם נעזרתם חלקית אבל מרגיש שלא קבלתם תמורה אמיתית לכסף הרב ששפכתם בטיפול, אז תצבעו 2.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה