הצדק איתך. איירתי את מה שחשבתי שיתאים בהתאם לאיורים שבחוברת ולתוכנה. הילדים לומדים בחוברת בעיקר תוך כדי ביקורים אצל הסבא ומשיחה איתו. הוא אישר את הגירסה הנוכחית. לגבי המאזניים, אלה הפרטים שהוא רצה שאכניס אך השאיר את זה לשיקול דעתי. תודה רבהנכתב ע"י אלף;217692:האיורים שלך כרגיל מדהימים
מלאי חן וטעם טוב
משעשעים ופסטליים.
אבל לא עשית מה שהוא ביקש או שהוא שינה את בקשתו?
בסקיצה הילדים לומדים
ואצלך הם עומדים לאכול.
בבועה חסרים המאזניים.
לדעתי עדיף רקע חלק במקום מטבח. גם כך יש הרבה פרטים.
בהצלחה רבה
ותמשיך לעלות מיצירותיך.יש הרבה מה ללמוד מהן.
תודה רבה. יחד עם הכותרת מתבצעים תיקונים אחרונים (הוזזת דברים, שינויי צבע, הורדת פריטים וכו') ואז מתבצעת ההעמדה הסופית.נכתב ע"י זו אניאני;217697:היה מעניין ממש לראות!
והביצוע - כמו תמיד - מושלם!
רק שאלה- אם זה הסקיצה, אז מה זו כריכה גמורה?...
תודה רבה. זאת חוברת חדשה שעתידה בעז"ה לצאת בשבועות הקרובים.נכתב ע"י mina;217728:מקסים! אני פשוט אוהבת את הציורים שלך!!!
אני חושבת, שאת ביהמ"ק כדאי להדגיש יותר, לעטוף אותו בהילה או לגרום לו להיות יותר נוצץ ועילאי. זה נכון שהאיור הזה משדר את האוירה שתהיה בזמן ביהמ"ק - שלוה, מושלמת, טהורה וכו', אבל ביהמ"ק נמצא קצת מדי ברקע. במיוחד שמדובר בכריכה של החוברת.
דרך אגב, גם המחבר יודע לצייר לא רע...
אבל מה, זכור לי (לפי האשכול שרבקה פתחה שהחוברת הודפסה כבר מזמן?!
תודה רבה. לא מחייב, זה תלוי יותר במורכבות האיור.נכתב ע"י miri;217761:ציור יפה ומושקע בכל פינה,
האם ציור ויקטורי לא אורך הרבה יותר זמן?
תודה על הארותיך!
נכתב ע"י ברק09;218024:אחד האתגרים מבחינתי באיורים לחב"ד הוא שהרבי מאוד הקפיד שהאיורים לא יהיו מוגזמים משום בחינה והכל יהיה פחות או יותר בפרופורציות, מה שקצת מקשה על יצירת דמויות עם מאפיינים "איוריים" ברורים בסגנון אליו אני נוטה (ילדים עם ראש טיפה גדול יותר מהגוף, סבא שמן וכו').
עד כמה שידוע לי לא. אפשר לפנות לאחד החב"דניקים בפורום בבקשה שיעלה את המאמר של הרבי לגבי כללי האיור לילדים. זה מאמר מאוד מפורט על הצורה הנכונה לאייר לילדים בלי הגזמות קריקטוריות בכלל.נכתב ע"י א-ירושלמית;218037:חידוש חידשת לי, פעם ראשונה שאני שומעת על דבר כזה בכלל ובפרט. לפי זה- האם לא מציירים קריקטורות בחב"ד בכלל?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכט
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה: