הבטחתי לעדכן...
אין ספק שתהליך הפיכת האתר שלנו לחנות אינטרנטית היה ארוך קשה ומתיש.
חברות האשראי מציבות אין סוף מכשולים בתהליך קבלת מספר סולק אינטרנטי,
מעבר ממחלקה למחלקה מכירות, ביטחון, תפעול כאשר לכל אגף דרישות אין סופיות משלו.
דרישה למילוי טפסים שלאדם מין הישוב אין את הכלים והידע להתמודד אתם.
דרישה לשינוים אין סופיים בתקנון האתר כולל מדיניות החזרת מוצרים וזיכויים.
דרישה לשרות לקוחות פעל וזמין כולל פרוט שעות הפעילות.
דרישה להבטחת האתר ברמה גבוהה ועוד ועוד... כאשר כל שינוי ולו הקל ביותר עובר תהליך ארוך של אישורים ובחינת כל התיק מחדש.
"צדיק אחד בסדום" הייתה חברת טרנזילה המקשרת בין חברות האשראי לחברת ש.ב.א שהייתה הגורם המקצועי, המסייע והתומך, שרות הלקוחות שלהם מעולה, זמין ונותן פתרון ושרות לבעיות כמעט באופן מידי.
למותר לציין את בוני האתר שעמלו לבצע את כל בקשות האבטחה, להטמיע את מערכת הסליקה של טרנזילה באתר ולעשות אין סוף נסיונות ובדיקות על מנת לוודא שכל המערכת פועלת כראוי.
סוף טוב, הכל טוב
מוזמנים להציץ ואולי גם לקנות...