לאחר שעברנו לסינון הנפלא הנקרא נטפרי התקשרנו לאתרוג להתנתק מהם,
וחזר אלינו נציג משימור לקוחות (אתם יכולים לתאר לעצמכם שנמצאים שם נציגים מומחים לדבר, ולמדו לעמוק ולרוחב את כל הדרכים איך להשאיר את הלקוחות אצלהם, שזה כולל שימת לב שכל ה"חורים" שיש למתחרים שלהם...),
הוא שאל אותנו מדוע עזבנו אותם, ענינו לו שמצאנו חסימה אמיתית (ולא רק נקרא חסימה...), שחוסמת באמת תמונות בעייתיות (ולק רק מצהירה על כך...), הוא שאל מה שם החסימה, אמרנו לו נטפרי, והגיב שלא מכיר, אבל... הוסיף ואמר:
תנו לי לבדוק אתכם כמה דברים לראות שאכן החסימה יותר טובה, כי מסתבר לי שיש בה כמה וכמה חורים שאין אותם אצלינו...
אמרנו לו: נו נו, תנסה לבדוק ונראה,
ואז הוא אמר לנו תנסו לעשות כך, ניסינו ונחסם, תנסו כך ונחסם, ככה כמה וכמה פעמים (את הפועולות שאמר לעשות איני זוכר בדיוק כי איני מבין כלל בכל עניין התכנות, וגם בשעת מעשה לא הבנתי מה אני עושה).
לאחר שניסיונותיו עלו בתוהו הוא הגיב ואמר:
טוב מה אני יגיד לך, כל הכבוד לבנ"א שעשה את זה, אני לא מצליח למצוא בחסימה שום חור, זו באמת חסימה מצוינת.
אז אם יש לנטפרי הסכמה מנציג מובחר מרימון-אתרוג, אז מי עדיין יהסס?...
וחזר אלינו נציג משימור לקוחות (אתם יכולים לתאר לעצמכם שנמצאים שם נציגים מומחים לדבר, ולמדו לעמוק ולרוחב את כל הדרכים איך להשאיר את הלקוחות אצלהם, שזה כולל שימת לב שכל ה"חורים" שיש למתחרים שלהם...),
הוא שאל אותנו מדוע עזבנו אותם, ענינו לו שמצאנו חסימה אמיתית (ולא רק נקרא חסימה...), שחוסמת באמת תמונות בעייתיות (ולק רק מצהירה על כך...), הוא שאל מה שם החסימה, אמרנו לו נטפרי, והגיב שלא מכיר, אבל... הוסיף ואמר:
תנו לי לבדוק אתכם כמה דברים לראות שאכן החסימה יותר טובה, כי מסתבר לי שיש בה כמה וכמה חורים שאין אותם אצלינו...
אמרנו לו: נו נו, תנסה לבדוק ונראה,
ואז הוא אמר לנו תנסו לעשות כך, ניסינו ונחסם, תנסו כך ונחסם, ככה כמה וכמה פעמים (את הפועולות שאמר לעשות איני זוכר בדיוק כי איני מבין כלל בכל עניין התכנות, וגם בשעת מעשה לא הבנתי מה אני עושה).
לאחר שניסיונותיו עלו בתוהו הוא הגיב ואמר:
טוב מה אני יגיד לך, כל הכבוד לבנ"א שעשה את זה, אני לא מצליח למצוא בחסימה שום חור, זו באמת חסימה מצוינת.
אז אם יש לנטפרי הסכמה מנציג מובחר מרימון-אתרוג, אז מי עדיין יהסס?...