למי שמכיר את הדמויות המילים מיותרות.
ולמי שלא מכיר, הסיפור מידי ארוך... יותר מאלף מילים!
אולי רק קצת הרגשה אישית,
בבית הזה ראיתי שאפשר להיות צדיקים וגם סבלניים.
קדושים וגם מבינים.
יראים וגם נעימים.
יש אנשים שרודפים אחרי המצלמה.
ויש אנשים שרודפים אחרי הצלם.
ויש צדיקים שרודפים רק אחרי אהבת האדם.
וקצת סוציולגיה ירושלמית למי שלא טעם.....
במאה שערים מכנים את הירושלמים שחיו בה מתחילת המאה הקודמת
ולא הגיעו באמצע המאה, לפני המלחמה העולמית ואחריה
בשם "סברס" מקביל לצבר הישראלי רק שבעוד הצבר הישראלי קצד דוקר,
הסברס הירושלמי זה יהודי עם ניצוץ בעינייים והרבה שמחה בלב.
גוטפרב, חשין, דייטש, אייזן .......
אפשר להבחין בהם בקלות מאד, למרות הבגדים הדומים
צריך להביט בפנים ובעיקר בעיינים
ולראות האם יש בהם איזה מבט קצת חזק שנשאר מהאווירה שחיו בה בארופה
או שנושב בפניהם וקורן מעיניהם הוד קדומים שקיבלו בירושלים העתיקה והישנה.
ירושלים של מעלה.
כתיבה וחתימה טובה.
ברוך יערי.
צפה בקובץ המצורף 24129
צפה בקובץ המצורף 24130
צפה בקובץ המצורף 24131
צפה בקובץ המצורף 24132
ולמי שלא מכיר, הסיפור מידי ארוך... יותר מאלף מילים!
אולי רק קצת הרגשה אישית,
בבית הזה ראיתי שאפשר להיות צדיקים וגם סבלניים.
קדושים וגם מבינים.
יראים וגם נעימים.
יש אנשים שרודפים אחרי המצלמה.
ויש אנשים שרודפים אחרי הצלם.
ויש צדיקים שרודפים רק אחרי אהבת האדם.
וקצת סוציולגיה ירושלמית למי שלא טעם.....
במאה שערים מכנים את הירושלמים שחיו בה מתחילת המאה הקודמת
ולא הגיעו באמצע המאה, לפני המלחמה העולמית ואחריה
בשם "סברס" מקביל לצבר הישראלי רק שבעוד הצבר הישראלי קצד דוקר,
הסברס הירושלמי זה יהודי עם ניצוץ בעינייים והרבה שמחה בלב.
גוטפרב, חשין, דייטש, אייזן .......
אפשר להבחין בהם בקלות מאד, למרות הבגדים הדומים
צריך להביט בפנים ובעיקר בעיינים
ולראות האם יש בהם איזה מבט קצת חזק שנשאר מהאווירה שחיו בה בארופה
או שנושב בפניהם וקורן מעיניהם הוד קדומים שקיבלו בירושלים העתיקה והישנה.
ירושלים של מעלה.
כתיבה וחתימה טובה.
ברוך יערי.
צפה בקובץ המצורף 24129
צפה בקובץ המצורף 24130
צפה בקובץ המצורף 24131
צפה בקובץ המצורף 24132