דרוש מידע סיפור הזוי והתנהלות מקוממת!

מצב
הנושא נעול.

הנורמלי

משתמש פעיל
מה עושים במקרה כזה? למי אפשר לפנות?
אשמח לתגובותיכם!
מעיון קל באתר משרד הבריאות במדור רפואת השן עולה כי רופא שינים פרטי לא צריך לקבל אישור ממשרד הבריאות אלא א"כ זה מרפאה משותפת שבבעלות כמה רופאים או שהיא שייכת לתאגיד - השאלה איזו מרפאה זו
ויש שם מקום לבדוק איזה מרפאות באישור משד הבריאות
 

משהקפלן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לא צריך צו חיפוש של המשטרה
העו"ד מגיש לבית המשפט תביעה עם הפרטים והשופט מבקש תגובה מהמרפאה שבתורה צריכה להביא את הנתונים (אין להם כמעט דרך להתחמק חוץ מלשרוף את ההרדרייב)ואם רואים שהלקוח צודק בית המשפט מחייב את המרפאה.
לא צריך לשרוף שום דבר. פשוט עושים DELETE לכמה שורות, ואף אחד לא יבקש וגם לא יקבל את ההרדיסק לשחזור.
 

יוק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לא צריך לשרוף שום דבר. פשוט עושים DELETE לכמה שורות, ואף אחד לא יבקש וגם לא יקבל את ההרדיסק לשחזור.
אי אפשר להעלים מן העולם תיעוד של ביקור במרפאה ולומר בבית המשפט בדיוק את זה לא תיעדתי
 

0551

משתמש מקצוען
נשמע רע ומקומם, הייתי שמח לשמוע את הצד השני

לשם המשחק בלבד, וללא כל רמיזה והאשמה כלפי פותח האשכול - בואו נחשוב על זוית אחרת, דמיונית שקרתה בארץ
רחוקה..

מרפאת שינניתי, צפון מזרח סיביר..
הרופא התורן סגר בחבטה של תסכול את הטלפון, מתי כבר יבינו מנהלי המחוז שכושר הקיבולת של המרפאה חצה מזמן את ה150% ואי אפשר להספיק את כל המשימות שיש לבצע, רק שורת הרווח מעניינת אותם שם בהנהלה, הם לא רואים מה הולך פה..

פציינט צעיר ואנרגטי נכנס לקבל טיפול, הרופא מזריק לו חומר הרדמה שדורש זמן ספיגה של כרבע שעה בהתאם לנתונים הספציפיים של הטיפול המדובר
היות ובחדר ההמתנה הלקוחות עומדים וממתינים - יצא הרופא לנצל את הזמן הזה כדי להתייעץ לגבי טיפולים שממתינים בהמשך
חלפה רבע השעה, והרופא התעכב 5 דקות נוספות בהתייעצות המדוברת שהסתעפה לדיון מעמיק יותר מהצפוי

לפתע הופיע הפציינט שקם מכסא הטיפול על דעת עצמו, והחל קורא בקול אל הרופא: 'הלו, לאיפה נעלמת'..?
הרופא שהיה מרוכז בהתייעצות לא ענה לו..
הפציינט הצעיר החל לעורר מהומה, צעק על המזכירה, הפריע לאחרים לקבל שירות עד שננזף ע"י כמה מבוגרים שהמתינו בתור, 'לאט לך, צעיר נלהב, לא כל דבר בחיים מסתדר כפי שהיינו רוצים'
לאחר מס' דקות נוספות סיים הרופא את הדיון וניגש אל הפציינט הזועם ואמר לו: אדוני, ניצלתי את הזמן כדי לקצר את משך ההמתנה של הפציינטים הבאים, לטובת כולם, בזמן הזה לא יכולתי לטפל בך בכל מקרה משום שיש להמתין לספיגת חומר ההרדמה באופן המיטבי, יכולתי לשבת לידך ולשתות קפה, מה זה היה עוזר לך? יכולתי גם ללכת לנוח רבע שעה.. העדפתי לנצל את הזמן כדי לקצר טיפול בפציינטים נוספים, נכון שהתעכבתי מס' דקות נוספות, תתכבד בבקשה ותתאזר בסבלנות, כולם פה רוצים לסיים הכי מהר שאפשר ואנחנו כורעים תחת העומס, צעקות ומהומות של צעיר בטוח בעצמו ובטוח שכל העולם לשירותו - לא יועילו כאן, אם אין לך הבנה למה שמתחולל פה - קבע לך תור אחר ותבוא עם מישהו מבוגר שיתן לך פרספקטיבה קצת יותר בוגרת על התנהלות במצבים כאלה.. אגב, קח נייר ותנגב את הפה, אתה לא מרגיש כנראה אבל נוזל לך רוק באזור ההרדמה.


ויצא הצעיר, זועם ורותח, ויחשוב היאך הוא נוקם את נקמתו, ויעלה פוסט נוקב, ויזדהו איתו אנשי העיר לאמר: רופא גרוע שבגרועים..


עד כאן סיפור מדומיין לחלוטין, ללא כל קשר לסיפור הנוכחי
רק אולי, אולי, יש דברים שנתונים לפרשנות ולחוויה אישית שלא בהכרח נראים כך מן הצד השני



לעצם החויה הלא נעימה ששיתפת - משתתף בצערך, זה לא נעים בכלל.
סתם מעניין אותי
אם זה היה קורה לך גם היית מסתכל מזווית כזאת?
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
סתם מעניין אותי
אם זה היה קורה לך גם היית מסתכל מזווית כזאת?

אם חלילה היה קורה לי שלמרות שחיכיתי בסבלנות ולא עוררתי מהומות ובכל זאת סירבו לטפל בי בטענה שאני חצוף וחסר סבלנות...
זה היה מאוד מוזר כי קצת קשה לנזוף בי על חוצפה בחדר המזכירות כאשר אני לא נמצא שם אלא ממתין בחדר הטיפולים..

אבל אם בכל זאת זה היה קורה - כן, הייתי כועס מאוד
 

מרחבית

משתמש מקצוען
פציינט צעיר ואנרגטי נכנס לקבל טיפול, הרופא מזריק לו חומר הרדמה שדורש זמן ספיגה של כרבע שעה בהתאם לנתונים הספציפיים של הטיפול המדובר
היות ובחדר ההמתנה הלקוחות עומדים וממתינים - יצא הרופא לנצל את הזמן הזה כדי להתייעץ לגבי טיפולים שממתינים בהמשך
חלפה רבע השעה, והרופא התעכב 5 דקות נוספות בהתייעצות המדוברת שהסתעפה לדיון מעמיק יותר מהצפוי

הסיפור לפי המתואר הוא מזעזע ולא תקין משום בחינה. גם אחרי הבאת 'הצד השני' הדמיוני.
הרדמה לשיניים פועלת תוך מספר דקות. אם לא, הרופאה צריכה להוסיף חומר.
ובכלל, היא צריכה לעקוב מה קורה עם הפציינט.
רופאה לא יכולה להשאיר פצייטית לבד 20 דקות על הכסא אחרי הרדמה! ואפילו בלי אסיסטנטית. ולא משנה כמה לקוחות ממתינים! זה חוסר אחריות רפואית, חוץ מזלזול בפצינט.
ואם לדוגמא היתה מגיבה לא טוב להרדמה?
יש לי ניסיון עם רופאי/ות שיניים לא מעטים, ומעולם לא קרה משהו דומה לזה.
ברגע שנתנה הרדמה, הטיפול התחיל, והרופאה חייבת להיות שם ולא להשאיר את הפציינטית לבד 20 דקות! ומי יודע כמה עוד זמן היתה משאירה אותה אם לא היתה קמה.
שלא לדבר על הזלזול, ההשפלה ועל ה'עונש' - לא לטפל בה באותו יום, אחרי שכבר קבלה זריקת הרדמה.
 
נערך לאחרונה ב:

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
וגם אם נניח הלקוחה התחצפה,
עדין. כבר עשו לה הרדמה,
והיא לא אמורה לחזור הביתה בלי טיפול!
שלרופאה תהיה סבלנות (וסובלנות) לשמוע גם דברי ביקורת.
מה זה נקרא שלקוחה 'התחצפה'? זה ביס כאן?
היא לא היכתה אותה אלא ביקשה ממנה לבוא לטפל,
והסבירה שהיא לא אמורה לטפל במטופלים אחרים על חשבון הזמן והתור שלה!
נשמע שהרופאה רודפת כבוד.
ברור שצריך להתלונן!
השאלה מי אחראי על המרפאה הזו
אם היא פרטית או בהסדר עם קופח.
נשמעת התנהלות הזויה שיש לתת עליה את הדין.
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
סתם סיפרתי סיפור דמיוני לפני השינה


לעצם המקרה - ברורררררר
אין ספק מה היה שם, לא צריך אפילו לשמוע את הצד השני, מה כבר יש לרופאה לומר.. חצופה שכמותה


(למה חשבתי שהדברים יתקבלו בפרספקטיבה נכונה...? לא יודע)...
 

מלי וינפלד

משתמש צעיר
בהסדר עם קופח.
היא בהסדר עם קופ"ח
וזה גם מה ששאלתי את הרופאה במהלך הדיון אם זה נהוג שמנותח לאחר שקיבל זריקת הרדמה, יושאר בחדר לבדו ללא השגחה
ואם זה חוקי ובטיחותי, מה היה קורה אם הייתי מגיבה לא טוב להרדמה ח"ו
תגובתה הייתה שאלך לקבוע לי תור ליום אחר ושהיא לא מעוניינת לטפל בי!!!!:mad:
 

בנברקית

משתמש מקצוען
סתם סיפרתי סיפור דמיוני לפני השינה


לעצם המקרה - ברורררררר
אין ספק מה היה שם, לא צריך אפילו לשמוע את הצד השני, מה כבר יש לרופאה לומר.. חצופה שכמותה


(למה חשבתי שהדברים יתקבלו בפרספקטיבה נכונה...? לא יודע)...
בלי קשר, תמיד טוב להתרגל ולהתאמן לחשוב חיובי ולדון לכף זכות, באמת!:) נזכרת בתכנית "בתיה":D
וכאן נעשה עוול, זה ממש כך נשמע.
 

אביל'ל

משתמש פעיל
נשמע רע ומקומם, הייתי שמח לשמוע את הצד השני

לשם המשחק בלבד, וללא כל רמיזה והאשמה כלפי פותח האשכול - בואו נחשוב על זוית אחרת, דמיונית שקרתה בארץ
רחוקה..

מרפאת שינניתי, צפון מזרח סיביר..
הרופא התורן סגר בחבטה של תסכול את הטלפון, מתי כבר יבינו מנהלי המחוז שכושר הקיבולת של המרפאה חצה מזמן את ה150% ואי אפשר להספיק את כל המשימות שיש לבצע, רק שורת הרווח מעניינת אותם שם בהנהלה, הם לא רואים מה הולך פה..

פציינט צעיר ואנרגטי נכנס לקבל טיפול, הרופא מזריק לו חומר הרדמה שדורש זמן ספיגה של כרבע שעה בהתאם לנתונים הספציפיים של הטיפול המדובר
היות ובחדר ההמתנה הלקוחות עומדים וממתינים - יצא הרופא לנצל את הזמן הזה כדי להתייעץ לגבי טיפולים שממתינים בהמשך
חלפה רבע השעה, והרופא התעכב 5 דקות נוספות בהתייעצות המדוברת שהסתעפה לדיון מעמיק יותר מהצפוי

לפתע הופיע הפציינט שקם מכסא הטיפול על דעת עצמו, והחל קורא בקול אל הרופא: 'הלו, לאיפה נעלמת'..?
הרופא שהיה מרוכז בהתייעצות לא ענה לו..
הפציינט הצעיר החל לעורר מהומה, צעק על המזכירה, הפריע לאחרים לקבל שירות עד שננזף ע"י כמה מבוגרים שהמתינו בתור, 'לאט לך, צעיר נלהב, לא כל דבר בחיים מסתדר כפי שהיינו רוצים'
לאחר מס' דקות נוספות סיים הרופא את הדיון וניגש אל הפציינט הזועם ואמר לו: אדוני, ניצלתי את הזמן כדי לקצר את משך ההמתנה של הפציינטים הבאים, לטובת כולם, בזמן הזה לא יכולתי לטפל בך בכל מקרה משום שיש להמתין לספיגת חומר ההרדמה באופן המיטבי, יכולתי לשבת לידך ולשתות קפה, מה זה היה עוזר לך? יכולתי גם ללכת לנוח רבע שעה.. העדפתי לנצל את הזמן כדי לקצר טיפול בפציינטים נוספים, נכון שהתעכבתי מס' דקות נוספות, תתכבד בבקשה ותתאזר בסבלנות, כולם פה רוצים לסיים הכי מהר שאפשר ואנחנו כורעים תחת העומס, צעקות ומהומות של צעיר בטוח בעצמו ובטוח שכל העולם לשירותו - לא יועילו כאן, אם אין לך הבנה למה שמתחולל פה - קבע לך תור אחר ותבוא עם מישהו מבוגר שיתן לך פרספקטיבה קצת יותר בוגרת על התנהלות במצבים כאלה.. אגב, קח נייר ותנגב את הפה, אתה לא מרגיש כנראה אבל נוזל לך רוק באזור ההרדמה.


ויצא הצעיר, זועם ורותח, ויחשוב היאך הוא נוקם את נקמתו, ויעלה פוסט נוקב, ויזדהו איתו אנשי העיר לאמר: רופא גרוע שבגרועים..


עד כאן סיפור מדומיין לחלוטין, ללא כל קשר לסיפור הנוכחי
רק אולי, אולי, יש דברים שנתונים לפרשנות ולחוויה אישית שלא בהכרח נראים כך מן הצד השני



לעצם החויה הלא נעימה ששיתפת - משתתף בצערך, זה לא נעים בכלל.
סתם סיפרתי סיפור דמיוני לפני השינה


לעצם המקרה - ברורררררר
אין ספק מה היה שם, לא צריך אפילו לשמוע את הצד השני, מה כבר יש לרופאה לומר.. חצופה שכמותה


(למה חשבתי שהדברים יתקבלו בפרספקטיבה נכונה...? לא יודע)...
מעניין למה כשהשני סובל מגיבים כ"כ בציניות, ומנסים ללמד זכות על הצד השני,
אותי למדו, ונראה שכך גם כולנו, שצריך לכאוב את כאבו של השני, וכ"ז שלא סופר שמו של הרופא,
אפי' אבק לשון הרע אין כאן, זה זלזול ביחסי אנוש,
ועוד לצחוק על דבריו? בציניות?
לא נתקלתי בדבר כזה..
בושה...
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
בלי קשר, תמיד טוב להתרגל ולהתאמן לחשוב חיובי ולדון לכף זכות, באמת!:) נזכרת בתכנית "בתיה":D
וכאן נעשה עוול, זה ממש כך נשמע.


נראה שהסרקאזם התפספס

לא נורא
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
מעניין למה כשהשני סובל מגיבים כ"כ בציניות, ומנסים ללמד זכות על הצד השני,
אותי למדו, ונראה שכך גם כולנו, שצריך לכאוב את כאבו של השני, וכ"ז שלא סופר שמו של הרופא,
אפי' אבק לשון הרע אין כאן, זה זלזול ביחסי אנוש,
ועוד לצחוק על דבריו? בציניות?
לא נתקלתי בדבר כזה..
בושה...

קראת את זה...?

לעצם החויה הלא נעימה ששיתפת - משתתף בצערך, זה לא נעים בכלל.
 

חפציבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תגובתה הייתה שאלך לקבוע לי תור ליום אחר ושהיא לא מעוניינת לטפל בי!!!!:mad:
אם היא לא מעוניינת לטפל בך טוב שאמרה את זה, וטוב שלא טיפלה בך.
לא הייתי רוצה לקבל שום טיפול מרופאה כזו במצב כזה. (למרות שהיתה כבר הרדמה)
רק חסר לך שהיא היתה נכנעת בסוף, נותנת לך להישאר ומטפלת בך בעצבים... בררררר...

אני לא הייתי חוזרת לשם יותר.

אולי הייתי שולחת מכתב עם תיאור מפורט במייל למנהל המרפאה וכל האחראיים
ורושמת להם שיש לך גם העתק לשליחה לעיתונים, במידה ולא תקבלי התנצלות הוגנת.
(לגבי תביעה, אפשר אולי להיעזר בעדי ראיה מהמטופלים שהיו שם, אבל לא הייתי מתחילה עם זה..)
 

אביל'ל

משתמש פעיל
קראת את זה...?
חבל להיתמם...
וחבל גם להגרר לדברים שאינם קשורים, ולירידות,
לא התכוונתי לרדת עליך, רציתי רק שתראה כיצד הדברים נראים לאדם מבחוץ...
לא כאן המקום ללמד זכות..
ולעצם הסיפור, הסיפור מזעזע, ולו הייתי במקומה של בעלת המעשה,
הייתי מפרסם את שמו של הרופא,
או בשביל שלא ילכו אליו יותר, ואו, אולי בשביל אנשים כמוך שיוכלו לשמוע את הצד השני ממקור ראשון;)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה