כללי סיעור מוחות: מה מושך אתכם בבעל מקצוע?

אסתר10

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י עדן;1226166:
לקוחות באים בעקבות תיק עבודות, הם לא בודקים דברים מעבר.
בהמשך השירות, הזמינות והאמינות יקבעו אם תייצרי לקוחות קבועים.

הסקר מדבר על בחירת איש מקצוע לא על לקוחות...
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י עדן;1226166:
לקוחות באים בעקבות תיק עבודות, הם לא בודקים דברים מעבר.
בהמשך השירות, הזמינות והאמינות יקבעו אם תייצרי לקוחות קבועים.
גם תיק עבודות מוגש בהתאם לשפת המותג. בעברית: את כל התהליך של מיתוג, הנחלת ערך, ותרגום לצבעים וצורות- מלבישים גם על תיק העבודות.
כמובן שעד שיהיה לי מיתוג מסודר, אשלח תיק עבודות אסתטי וזהו. אבל השאלה שלי היא איזה ערך בסוף יגרום לבחור בי מבין המתחרות שלי, ששוות לי בערכן.
 

po

משתמש רשום
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שקדיה;1226140:
PO ברור שתיק עבודות וכו'
אבל בתכל'ס אני לא יבוא פעם שניה למישהו שאין לו שירות וזמינות
אנחנו עובדים עם הרבה בעלי מקצוע
ומוכנים לשלם תוספות יוקר עבור השירות והזמינות

הדגשתי ששירות זה א' ב'
אבל מי שלא נותן תוצאה טובה, לא תבואי אליו גם בפעם הראשונה
אפילו אם הוא יסכים לעבוד בשלוש לפנות בוקר ב15 ₪ לשעה
 

po

משתמש רשום
עיצוב גרפי
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1226172:
גם תיק עבודות מוגש בהתאם לשפת המותג. בעברית: את כל התהליך של מיתוג, הנחלת ערך, ותרגום לצבעים וצורות- מלבישים גם על תיק העבודות.
כמובן שעד שיהיה לי מיתוג מסודר, אשלח תיק עבודות אסתטי וזהו. אבל השאלה שלי היא איזה ערך בסוף יגרום לבחור בי מבין המתחרות שלי, ששוות לי בערכן.

הסגנון האישי שלך
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הערך שיגרום ללקוחות לבוא אליך, הוא ערך פנימי. משהו בך- שמאפשר לך בידול בין כל המתחרים.
בסגנון העבודה, בתהליך העבודה, בתמחור, באישיות וכד' אבל לא משהו חיצוני.
כי אם את לא טיפוס שמתאים לו לתת שירות גם ב-2 בלילה, לא תוכלי להבטיח את זה גם אם תגלי שזה חשוב ללקוחות.

את, לפי היכולות והתנאים שלך, לפי הכישורים והמעלות- תקבעי את סגנון הלקוחות שיעבדו איתך.

נ.ב. כמעט כל עסק צועק אמינות שירות אדיבות... זה כבר לא יכול להיות ערך מוסף על פני מתחרים...
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הי, לללי, שכחת את "איכות", "יוקרה", וכו'
יש ערכים שכולם משתמשים בהם, וזה בעצם מוציא מהם את העוקץ, הם מאבדים את האפקטיביות השיווקית שלהם.
כלומר, יכול להיות שבאמת יש לך שרות מדהים ויוצא דופן (חננוש)
אבל עד שהלקוח לא התנסה בזה הוא לא ידע את זה.
הוא לא יגיד "אה, כתוב פה שרות מעולה, אני הולך על זה"
כי יש עוד מליון וחצי עסקים שמנפנפים בשרות מעולה (חלקם בצדק וחלקם לא אבל זה לא נושא הדיון - הדיון הוא על הדבר האחד שיגרום ללקוח להרים טלפון ולהתקשר\להזמין)

ולדעתי - דאבל וכל מי שמתעניינת -
כמו שכתבתי קודם
הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת הא לבנות לעצמך שם טוב, שמבוסס על ערכים מותאמים אישית לך ולמה שמייחד אותך.
אין פה תשובה אחת.
כל עסק הוא משהו אחר. כל בעל עסק הוא משהו אחר.
כדי למצוא את הבידול שלך ולבסס עליו תדמית עסקית נכונה צריך קצת יותר מדיון בפורום :)
את יכולה לשלוח לי מייל ואפרט לך יותר
770ariel
שטרודל
gmail.com
 

moshiko00

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מנסיון אישי כמו שאמרו פה - שם טוב.
כמובן לא שם טוב של מקצוען אלא שם טוב שהלקוח מרגיש בידיים טובות אפי' שהוא יודע שיש אחרים מקצוענים יותר או זולים יותר, עדיין הוא ימשך אליך.

מה שקידם אותי (בעיני עצמי בכ"א) ונתן לי מוטיבציה ובטחון להמשיך היו ההערות שהייתי שומע: "אני בא כי נוח לעבוד איתך", "איתך, יותר נעים לעבוד" או "שמעתי עליך דברים טובים" וכו'. הלקוחות בעצמם היו מעבירים את ההערות האלו הלאה.
בהתחלה על זה שמתי את הדגש כי זה מה שייחד אותי פה. ה"מקצוענות" והנסיון באו עם הזמן.

וכמובן לא לשכוח שצריך להוציא תוצר מספק...
 

atara m

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אמינות,
אמינות,
אמינות,
ומקצועיות!!!!!!!!!!!!!!
 

חנוש-

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
נכתב ע"י לללי;1226323:
נ.ב. כמעט כל עסק צועק אמינות שירות אדיבות... זה כבר לא יכול להיות ערך מוסף על פני מתחרים...
העניין הוא שלא צריך לצעוק את זה, אלא פשוט לתת ללקוח להרגיש, לחוש ולעמוד מאחורי מילים אלו למי שכן "צועק" אותן.
נכתב ע"י ariels;1226359:
אבל עד שהלקוח לא התנסה בזה הוא לא ידע את זה.
הוא לא יגיד "אה, כתוב פה שרות מעולה, אני הולך על זה"
כי יש עוד מליון וחצי עסקים שמנפנפים בשרות מעולה (חלקם בצדק וחלקם לא אבל זה לא נושא הדיון - הדיון הוא על הדבר האחד שיגרום ללקוח להרים טלפון ולהתקשר\להזמין)
בניית השם הטוב, מתחיל מאיפה.
פה בדיוק שואלת דאבל והשאר.... אחרי שיבואו מספר הלקוחות הראשונים הן כבר יצליחו לעשות את השם הטוב...
השאלה איך מתחילים איתו...? איך גורמים ללקוחות הראשונים כן להגיע, על מנת שאת הבידול שיש לי הם יעבירו הלאה.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י חננוש;1226576:
השאלה איך מתחילים איתו...? איך גורמים ללקוחות הראשונים כן להגיע, על מנת שאת הבידול שיש לי הם יעבירו הלאה.

התשובה שלי בהמשך למה שציטטת

נכתב ע"י ariels;1226359:
ולדעתי - דאבל וכל מי שמתעניינת -
כמו שכתבתי קודם
הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת הא לבנות לעצמך שם טוב, שמבוסס על ערכים מותאמים אישית לך ולמה שמייחד אותך.
אין פה תשובה אחת.
כל עסק הוא משהו אחר. כל בעל עסק הוא משהו אחר.
כדי למצוא את הבידול שלך ולבסס עליו תדמית עסקית נכונה צריך קצת יותר מדיון בפורום :)
את יכולה לשלוח לי מייל ואפרט לך יותר
770ariel
שטרודל
gmail.com
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש רק מישהו אחד שיכול לדאוג לפרנסה שלך.
תפילות, תפילות ושו"פ תפילות.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה