חזק חזק !!!!!!!!!!!!!!!או למות איתו
'כאן': יישובים בהם קיימת תחלואה גבוהה בקורונה לא יכללו בתוכנית לפתיחתה של מערכת החינוך.
ידיעה משמעותית.... בני ברק???
המטפלות במעונות היו אמורות לחתום חל"ת.גם אני במקומן לא הייתי חוזרת לעבוד
עד להסדרת התשלום עבור החודש וחצי שנגזל מהן.
הן הפכו לשפחות חרופות של המדינה
לא צריך אתכן- לכו הביתה ללא כל פיצוי
צריך אתכן- תתחילו לעבוד עד כלות נשמה כולל סיכון חייכן.
ונראה לי שכל הורה ששולח למשפחתון ויש לו השפעה כלשהי על המערכת צריך לצעוק את צעקתן.
לא נראה לי שישלחו קב"ס למי שלא יגיע ללימודים.יש לי שאלה
כשתתחיל חזרה ללימודים, האם תהיה חובה לחזור?
השאלה שלי היא על ילדי בי"ס שיש להם מטלות לימודיות.
האם יהיו מבחנים, חובת נוכחות וכו' כמו בשגרה? או שלהורה מותר בחסות המצב להשאיר את הילד ללא מחויבות לימודית?
כן.גם ילדים למדו את זה?????????
האם ילדים בגיל 3 יודעים לשמור מרחק ואפילו גם ילדים בגיל 6 הם יודעים איך להזהר?
הרי ברגע הראשון של המפגש הם כבר אחד בתוך השני...
כן.
גם ילדים בגיל 3 למדו ברמה מסוימת.
מה שלפני חודשיים אף אחד לא ידע ולא העלה בדעתו,
היום ילדים יודעים, וידעו לאט לאט יותר ויותר..
זו המציאות, צריך ללמוד לחיות איתה.
לא יעזור להתעלם ממנה.
זה שינוי תרבותי שקורה לאט לאט.
ואגב בארצות מסוימות (נראה לי שדרום קוריאה למשל, ביניהן)
כבר קרו כאלה שינויים בעקבות מגיפות מקומיות שהתפרצו שם.
ילד בן שנתיים, בלי הגיינה מובנית, בלי מסיכה, עם צורך לחיבוק וידיים וכו'
בעלות המשפחתונים בסטטוס של לא שכירות ולא עצמאיותוהמטפלות במשפחתונים ברובן יש להן עסק עצמאי ויכלו לקבל פיצוי כמו כל בעלי העסקים במדינה.
מאיזה בי"ס זה??קיבלנו בווצטאפ 32 סעיפים להתנהלות בבית הספר :
אחה"צ טוב לכולם,
בעקבות ישיבת פיקוח שהסתיימה לפני מספר דק', אודות מתווה החזרה ללימודים המסתמן, ברצוני לעדכן במספר נקודות חשובות:
1. בהינתן האישור, יחזרו ללימודים כל תלמידי כיתות א-ג.
תלמידי ד-ו לא יחזרו עדיין בשלב זה.
2. במקביל לחזרתם של א-ג, יחזור לביה"ס *כל* צוות המורים, כולל צוות הכיתות הגבוהות!
3. כל כיתה תפוצל בצורה הטרוגנית, במטרה שיהיו בה לא יותר מ15 תלמידים.
כל קבוצה כזו תיקרא "קפסולה".
3. לכל מחנכת כיתה, יוצמד מורה עמית קבוע, שילמד את קפסולת הכיתה שלא נמצאת עם המחנכת בזמן נתון.
כלומר שלכל כיתה, יש שני אנשי צוות קבועים שמלווים אותם בחלוקה לקפסולות - מחנכת + מורה עמית.
4. בנוסף לכך, ניתן לשבץ מורים מקצועיים לשיעורים בכל קפסולה.
5. כל כיתה תלמד 25 שעות בשבוע.
יש לדאוג שכל תלמיד ישב לבד בשולחן. יש לדאוג למרחק של שני מטר - עד כמה שגודל הכיתה מאפשר זאת - בין תלמיד לתלמיד!
6. מחנכות הכיתות הגבוהות יוכלו אף הם להשתבץ בכיתות הלומדות על פי הצורך, וזאת לאחר שיבוצם של כל המורים המקצועיים.
7. בשאר הזמן יתבקשו מורי ד-ו לקיים את הלמידה מרחוק לתלמידיהם מביה"ס.
8. כל המורים חייבים לחזור לעבודה לביה"ס.
מורים בסיכון, יידרשו להביא אישור מרופא על כך שאסור להם לחזור לעבודה בביה"ס.
אישור מחלה רגיל אינו תופס לכך!!!
אישור מחלה תופס ליומיים שלושה או כל זמן שנדרש, במקרה של חולי, כמו בשגרה הרגילה.
10. תלמידים יצטרכו להביא אישור מההורים על כך שאין להם חום, והם אינן חולים, על פי הידוע להורים.
אישור זה יצטרך להתקבל מידי יום.
11. יש להכין קלסר לכל קפסולה, ולתייק כל יום את אישור הבריאות, שמתקבל מהילדים.
12. תלמיד שלא יגיע עם אישור שכזה, יתבקש ההורה להביאו לבית הספר במהירות האפשרית.
13. מומלץ להכין דפי אישור מודפסים מטעם ביה"ס הכוללים מקום לשם, תאריך, חתימת הורים ומקום לסימון שהילד אינו חולה.
אשלח בנפרד מסמך דוגמא.
14. על התלמידים להגיע עם מסיכות לביה"ס.
עטיית המסיכה תתבצע בכל השטחים הציבוריים של ביה"ס וכמובן בהגעה וביציאה.
במהלך השיעורים אין צורך לעטות את המסיכה על הפנים.
15. יש לשוחח עם התלמידים ולהרגילם לשטיפת ידיים סדירה בסבון כמו גם על שימוש באלכוג'ל.
16. כיתה פיזית של קפסולה תישאר קבועה ללא אפשרות החלפה.
17. יש לדאוג לחלוקת תאי שירותי בית הספר בצורה מסודרת לכל קפסולה, במטרה למנוע התקהלות בשירותים עד כמה שניתן.
תלמיד יוכל להשתמש רק בחדר השירותים שהוקצה לקפסולה שלו.
18. שימת הדגש בכיתות א-ב תהיה על השלמת תהליך רכישת הקריאה והכתיבה וביסוסו.
19. המערכת היומית, תצטרך לכלול גם פן רגשי, חברתי וערכי בנוסף לפן הלימודי.
19. מומלץ לבית הספר להצטייד במסיכות עודפות, באלכוג'ל ובסבונים בכדי לתת לילדים שישכחו את המסכות.
20. יש לדאוג להפסקות בזמנים שונים לשכבות השונות, ולהפרדה בשטחי ההפסקה בין הקפסולות שבשכבה.
21. יש למנוע עד כמה שניתן התקהלות תלמידים בזמן ההגעה ובזמן היציאה מביה"ס.
מומלץ להכין שטחי התכנסות להגעת התלמידים וליציאתם בכדי שלא כולם יגיעו ויצאו ביחד.
ניתן גם במקרה הצורך לקבוע שעות הגעה שונות במרווחים מסויימים, לשיקול דעתכם.
22. ההגעה לביה"ס היא באחריות ההורים וכן החזרה מביה"ס.
23. הורים ואנשים שאינם מצוות ביה"ס, אסורים בכניסה לביה"ס! הבאת התלמידים עד הכניסה בלבד.
24. מורים ישתבצו במערכת על פי היקף שעות העבודה שלהם.
ניתן להסתייע גם בשעות הפרטניות.
25. היום החופשי לכלל הצוות יהיה ביום שישי.
26. יש להכין מערכת שבועית מסודרת לכל קפסולה.
27. ברגע שהקפסולה תיקבע אין לשנותה לאחר שהתחילה לעבוד.
28. בשעת האוכל יש להימנע מהעברת אוכל אחד לשני.
כמו כן, יש להימנע מהעברת ציוד אחד לשני.
29. לא תתקיים יותר למידה מרחוק לתלמידים שלא יגיעו לביה"ס.
30. כל צוות המורים נכנס ללמד בכיתות, יועצת, סגנית וכו'.
31. שיעורי חינוך גופני יתקיימו בשטח פתוח או באולם הספורט.
אין צורך במסיכה במהלך השיעור עצמו.
32. תידרשו להוציא איגרת הסבר מפורטת להורים על כל ההנחיות, ברגע כמובן שיתקבל אישור לכך.
לכם המנהלים ניתנת בזאת הגמישות והאוטונומיה לבנות את המערכות ואת סדרי ביה"ס על פי הנהלים הללו, אך בהתאמה לצרכים הייחודיים של בית ספרכם.
זכרו, המרחב הלימודי של הקפסולה והרכבה, יישארו קבועים ללא שינוי.
שיהיה לכולנו בהצלחה רבה ובבריאות איתנה!
נשמע מהדברים שמישהו במשרד החינוך שכח מה זה ילדים בגילאי 6-9קיבלנו בווצטאפ 32 סעיפים להתנהלות בבית הספר :
אחה"צ טוב לכולם,
ע"פ התוכנית הם אמורים למלא את מקומם של מורים נוספים.למה לא?
המורים של כיתות ד'-י' פנויים .
ואני כותבת מידיעה, ולא מניחוש, שיש הרבה מהן שיש להן עסק עצמאי.בעלות המשפחתונים בסטטוס של לא שכירות ולא עצמאיות
ואני כותבת מידיעה ולא מניחוש.
מתרגלים..תקשיבו, זה עולם למידה אחר לגמרי.
32 סעיפי הלם.
הן עצמאיות בהגדרה אך לא עצמאיות בנהיול עסקיהן- הם מוכתבים ע"י משרד הכלכלה.בעלות המשפחתונים בסטטוס של לא שכירות ולא עצמאיות
ואני כותבת מידיעה ולא מניחוש.
קיבלנו בווצטאפ 32 סעיפים להתנהלות בבית הספר :
אחה"צ טוב לכולם,
בעקבות ישיבת פיקוח שהסתיימה לפני מספר דק', אודות מתווה החזרה ללימודים המסתמן, ברצוני לעדכן במספר נקודות חשובות:
1. בהינתן האישור, יחזרו ללימודים כל תלמידי כיתות א-ג.
תלמידי ד-ו לא יחזרו עדיין בשלב זה.
2. במקביל לחזרתם של א-ג, יחזור לביה"ס *כל* צוות המורים, כולל צוות הכיתות הגבוהות!
3. כל כיתה תפוצל בצורה הטרוגנית, במטרה שיהיו בה לא יותר מ15 תלמידים.
כל קבוצה כזו תיקרא "קפסולה".
3. לכל מחנכת כיתה, יוצמד מורה עמית קבוע, שילמד את קפסולת הכיתה שלא נמצאת עם המחנכת בזמן נתון.
כלומר שלכל כיתה, יש שני אנשי צוות קבועים שמלווים אותם בחלוקה לקפסולות - מחנכת + מורה עמית.
4. בנוסף לכך, ניתן לשבץ מורים מקצועיים לשיעורים בכל קפסולה.
5. כל כיתה תלמד 25 שעות בשבוע.
יש לדאוג שכל תלמיד ישב לבד בשולחן. יש לדאוג למרחק של שני מטר - עד כמה שגודל הכיתה מאפשר זאת - בין תלמיד לתלמיד!
6. מחנכות הכיתות הגבוהות יוכלו אף הם להשתבץ בכיתות הלומדות על פי הצורך, וזאת לאחר שיבוצם של כל המורים המקצועיים.
7. בשאר הזמן יתבקשו מורי ד-ו לקיים את הלמידה מרחוק לתלמידיהם מביה"ס.
8. כל המורים חייבים לחזור לעבודה לביה"ס.
מורים בסיכון, יידרשו להביא אישור מרופא על כך שאסור להם לחזור לעבודה בביה"ס.
אישור מחלה רגיל אינו תופס לכך!!!
אישור מחלה תופס ליומיים שלושה או כל זמן שנדרש, במקרה של חולי, כמו בשגרה הרגילה.
10. תלמידים יצטרכו להביא אישור מההורים על כך שאין להם חום, והם אינן חולים, על פי הידוע להורים.
אישור זה יצטרך להתקבל מידי יום.
11. יש להכין קלסר לכל קפסולה, ולתייק כל יום את אישור הבריאות, שמתקבל מהילדים.
12. תלמיד שלא יגיע עם אישור שכזה, יתבקש ההורה להביאו לבית הספר במהירות האפשרית.
13. מומלץ להכין דפי אישור מודפסים מטעם ביה"ס הכוללים מקום לשם, תאריך, חתימת הורים ומקום לסימון שהילד אינו חולה.
אשלח בנפרד מסמך דוגמא.
14. על התלמידים להגיע עם מסיכות לביה"ס.
עטיית המסיכה תתבצע בכל השטחים הציבוריים של ביה"ס וכמובן בהגעה וביציאה.
במהלך השיעורים אין צורך לעטות את המסיכה על הפנים.
15. יש לשוחח עם התלמידים ולהרגילם לשטיפת ידיים סדירה בסבון כמו גם על שימוש באלכוג'ל.
16. כיתה פיזית של קפסולה תישאר קבועה ללא אפשרות החלפה.
17. יש לדאוג לחלוקת תאי שירותי בית הספר בצורה מסודרת לכל קפסולה, במטרה למנוע התקהלות בשירותים עד כמה שניתן.
תלמיד יוכל להשתמש רק בחדר השירותים שהוקצה לקפסולה שלו.
18. שימת הדגש בכיתות א-ב תהיה על השלמת תהליך רכישת הקריאה והכתיבה וביסוסו.
19. המערכת היומית, תצטרך לכלול גם פן רגשי, חברתי וערכי בנוסף לפן הלימודי.
19. מומלץ לבית הספר להצטייד במסיכות עודפות, באלכוג'ל ובסבונים בכדי לתת לילדים שישכחו את המסכות.
20. יש לדאוג להפסקות בזמנים שונים לשכבות השונות, ולהפרדה בשטחי ההפסקה בין הקפסולות שבשכבה.
21. יש למנוע עד כמה שניתן התקהלות תלמידים בזמן ההגעה ובזמן היציאה מביה"ס.
מומלץ להכין שטחי התכנסות להגעת התלמידים וליציאתם בכדי שלא כולם יגיעו ויצאו ביחד.
ניתן גם במקרה הצורך לקבוע שעות הגעה שונות במרווחים מסויימים, לשיקול דעתכם.
22. ההגעה לביה"ס היא באחריות ההורים וכן החזרה מביה"ס.
23. הורים ואנשים שאינם מצוות ביה"ס, אסורים בכניסה לביה"ס! הבאת התלמידים עד הכניסה בלבד.
24. מורים ישתבצו במערכת על פי היקף שעות העבודה שלהם.
ניתן להסתייע גם בשעות הפרטניות.
25. היום החופשי לכלל הצוות יהיה ביום שישי.
26. יש להכין מערכת שבועית מסודרת לכל קפסולה.
27. ברגע שהקפסולה תיקבע אין לשנותה לאחר שהתחילה לעבוד.
28. בשעת האוכל יש להימנע מהעברת אוכל אחד לשני.
כמו כן, יש להימנע מהעברת ציוד אחד לשני.
29. לא תתקיים יותר למידה מרחוק לתלמידים שלא יגיעו לביה"ס.
30. כל צוות המורים נכנס ללמד בכיתות, יועצת, סגנית וכו'.
31. שיעורי חינוך גופני יתקיימו בשטח פתוח או באולם הספורט.
אין צורך במסיכה במהלך השיעור עצמו.
32. תידרשו להוציא איגרת הסבר מפורטת להורים על כל ההנחיות, ברגע כמובן שיתקבל אישור לכך.
לכם המנהלים ניתנת בזאת הגמישות והאוטונומיה לבנות את המערכות ואת סדרי ביה"ס על פי הנהלים הללו, אך בהתאמה לצרכים הייחודיים של בית ספרכם.
זכרו, המרחב הלימודי של הקפסולה והרכבה, יישארו קבועים ללא שינוי.
שיהיה לכולנו בהצלחה רבה ובבריאות איתנה!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכח
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל: