קורונה סיכוי לחזרה ללימודים, מחר דיון.

מנגנת

משתמש מקצוען
יש לי שאלה
כשתתחיל חזרה ללימודים, האם תהיה חובה לחזור?
השאלה שלי היא על ילדי בי"ס שיש להם מטלות לימודיות.
האם יהיו מבחנים, חובת נוכחות וכו' כמו בשגרה? או שלהורה מותר בחסות המצב להשאיר את הילד ללא מחויבות לימודית?
 

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תשמעו אותי זה די מפחיד החזרה לשגרה...
בדיוק ראיתי במייל של עידכונים של חדשות את הדבר הזה:

"אטילה שומפלבי: ‏לא רופא, לא מדען, לא מומחה לקורונה. אבל אני מפחד פחד מוות מהחזרה של הילדים הקטנים למסגרות. מרגיש לי מוקדם, לא מבוסס, בעיקר ניסויי. ילד בן שנתיים, בלי הגיינה מובנית, בלי מסיכה, עם צורך לחיבוק וידיים וכו' - לא מרגיש לי בטוח לחזור עדיין."

אני מזדהה עם כל מילה.
 

קצרה

משתמש מקצוען
'כאן': יישובים בהם קיימת תחלואה גבוהה בקורונה לא יכללו בתוכנית לפתיחתה של מערכת החינוך.

ידיעה משמעותית.... בני ברק???

מכאן האזהרה לכל היוצאים מהר לגאולה ורבי עקיבא לקניות-
רוצים חזרה לשגרה וללימודים ?? תתאפקו עוד שבוע - שבועיים תנו לגרף התחלואה בעיר שלכם לרדת עוד מעט.

במיוחד לכלות שרצות לקנות נדוניה :) אם תחכינה עוד קצת עם הקניות - אתן מגדילות את הסיכוי לחתונה פחות מצומצמת....
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
גם אני במקומן לא הייתי חוזרת לעבוד
עד להסדרת התשלום עבור החודש וחצי שנגזל מהן.

הן הפכו לשפחות חרופות של המדינה
לא צריך אתכן- לכו הביתה ללא כל פיצוי
צריך אתכן- תתחילו לעבוד עד כלות נשמה כולל סיכון חייכן.

ונראה לי שכל הורה ששולח למשפחתון ויש לו השפעה כלשהי על המערכת צריך לצעוק את צעקתן.
המטפלות במעונות היו אמורות לחתום חל"ת.
והמטפלות במשפחתונים ברובן יש להן עסק עצמאי ויכלו לקבל פיצוי כמו כל בעלי העסקים במדינה.
לא מבינה למה הן שונות מכל השכירים והעצמאים (חוץ מעובדי מערכת החינוך..)
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
יש לי שאלה
כשתתחיל חזרה ללימודים, האם תהיה חובה לחזור?
השאלה שלי היא על ילדי בי"ס שיש להם מטלות לימודיות.
האם יהיו מבחנים, חובת נוכחות וכו' כמו בשגרה? או שלהורה מותר בחסות המצב להשאיר את הילד ללא מחויבות לימודית?
לא נראה לי שישלחו קב"ס למי שלא יגיע ללימודים.
מקסימום אם כן, תמיד תוכלו לומר שהילד בבידוד;):cool::rolleyes:
 

אחת מהעולם הגדול...

משתמש מקצוען
אחה"צ טוב לכולם,

בעקבות ישיבת פיקוח שהסתיימה לפני מספר דק', אודות מתווה החזרה ללימודים המסתמן, ברצוני לעדכן במספר נקודות חשובות:

1. בהינתן האישור, יחזרו ללימודים כל תלמידי כיתות א-ג.
תלמידי ד-ו לא יחזרו עדיין בשלב זה.

2. במקביל לחזרתם של א-ג, יחזור לביה"ס *כל* צוות המורים, כולל צוות הכיתות הגבוהות!

3. כל כיתה תפוצל בצורה הטרוגנית, במטרה שיהיו בה לא יותר מ15 תלמידים.
כל קבוצה כזו תיקרא "קפסולה".

3. לכל מחנכת כיתה, יוצמד מורה עמית קבוע, שילמד את קפסולת הכיתה שלא נמצאת עם המחנכת בזמן נתון.
כלומר שלכל כיתה, יש שני אנשי צוות קבועים שמלווים אותם בחלוקה לקפסולות - מחנכת + מורה עמית.

4. בנוסף לכך, ניתן לשבץ מורים מקצועיים לשיעורים בכל קפסולה.

5. כל כיתה תלמד 25 שעות בשבוע.

יש לדאוג שכל תלמיד ישב לבד בשולחן. יש לדאוג למרחק של שני מטר - עד כמה שגודל הכיתה מאפשר זאת - בין תלמיד לתלמיד!

6. מחנכות הכיתות הגבוהות יוכלו אף הם להשתבץ בכיתות הלומדות על פי הצורך, וזאת לאחר שיבוצם של כל המורים המקצועיים.

7. בשאר הזמן יתבקשו מורי ד-ו לקיים את הלמידה מרחוק לתלמידיהם מביה"ס.

8. כל המורים חייבים לחזור לעבודה לביה"ס.

מורים בסיכון, יידרשו להביא אישור מרופא על כך שאסור להם לחזור לעבודה בביה"ס.

אישור מחלה רגיל אינו תופס לכך!!!

אישור מחלה תופס ליומיים שלושה או כל זמן שנדרש, במקרה של חולי, כמו בשגרה הרגילה.

10. תלמידים יצטרכו להביא אישור מההורים על כך שאין להם חום, והם אינן חולים, על פי הידוע להורים.

אישור זה יצטרך להתקבל מידי יום.

11. יש להכין קלסר לכל קפסולה, ולתייק כל יום את אישור הבריאות, שמתקבל מהילדים.

12. תלמיד שלא יגיע עם אישור שכזה, יתבקש ההורה להביאו לבית הספר במהירות האפשרית.

13. מומלץ להכין דפי אישור מודפסים מטעם ביה"ס הכוללים מקום לשם, תאריך, חתימת הורים ומקום לסימון שהילד אינו חולה.

אשלח בנפרד מסמך דוגמא.

14. על התלמידים להגיע עם מסיכות לביה"ס.

עטיית המסיכה תתבצע בכל השטחים הציבוריים של ביה"ס וכמובן בהגעה וביציאה.

במהלך השיעורים אין צורך לעטות את המסיכה על הפנים.

15. יש לשוחח עם התלמידים ולהרגילם לשטיפת ידיים סדירה בסבון כמו גם על שימוש באלכוג'ל.

16. כיתה פיזית של קפסולה תישאר קבועה ללא אפשרות החלפה.

17. יש לדאוג לחלוקת תאי שירותי בית הספר בצורה מסודרת לכל קפסולה, במטרה למנוע התקהלות בשירותים עד כמה שניתן.

תלמיד יוכל להשתמש רק בחדר השירותים שהוקצה לקפסולה שלו.

18. שימת הדגש בכיתות א-ב תהיה על השלמת תהליך רכישת הקריאה והכתיבה וביסוסו.

19. המערכת היומית, תצטרך לכלול גם פן רגשי, חברתי וערכי בנוסף לפן הלימודי.

19. מומלץ לבית הספר להצטייד במסיכות עודפות, באלכוג'ל ובסבונים בכדי לתת לילדים שישכחו את המסכות.

20. יש לדאוג להפסקות בזמנים שונים לשכבות השונות, ולהפרדה בשטחי ההפסקה בין הקפסולות שבשכבה.

21. יש למנוע עד כמה שניתן התקהלות תלמידים בזמן ההגעה ובזמן היציאה מביה"ס.

מומלץ להכין שטחי התכנסות להגעת התלמידים וליציאתם בכדי שלא כולם יגיעו ויצאו ביחד.

ניתן גם במקרה הצורך לקבוע שעות הגעה שונות במרווחים מסויימים, לשיקול דעתכם.

22. ההגעה לביה"ס היא באחריות ההורים וכן החזרה מביה"ס.

23. הורים ואנשים שאינם מצוות ביה"ס, אסורים בכניסה לביה"ס! הבאת התלמידים עד הכניסה בלבד.

24. מורים ישתבצו במערכת על פי היקף שעות העבודה שלהם.
ניתן להסתייע גם בשעות הפרטניות.

25. היום החופשי לכלל הצוות יהיה ביום שישי.

26. יש להכין מערכת שבועית מסודרת לכל קפסולה.

27. ברגע שהקפסולה תיקבע אין לשנותה לאחר שהתחילה לעבוד.

28. בשעת האוכל יש להימנע מהעברת אוכל אחד לשני.

כמו כן, יש להימנע מהעברת ציוד אחד לשני.

29. לא תתקיים יותר למידה מרחוק לתלמידים שלא יגיעו לביה"ס.

30. כל צוות המורים נכנס ללמד בכיתות, יועצת, סגנית וכו'.

31. שיעורי חינוך גופני יתקיימו בשטח פתוח או באולם הספורט.
אין צורך במסיכה במהלך השיעור עצמו.

32. תידרשו להוציא איגרת הסבר מפורטת להורים על כל ההנחיות, ברגע כמובן שיתקבל אישור לכך.

לכם המנהלים ניתנת בזאת הגמישות והאוטונומיה לבנות את המערכות ואת סדרי ביה"ס על פי הנהלים הללו, אך בהתאמה לצרכים הייחודיים של בית ספרכם.

זכרו, המרחב הלימודי של הקפסולה והרכבה, יישארו קבועים ללא שינוי.


שיהיה לכולנו בהצלחה רבה ובבריאות איתנה!
 
נערך לאחרונה ב:

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
גם ילדים למדו את זה?????????
האם ילדים בגיל 3 יודעים לשמור מרחק ואפילו גם ילדים בגיל 6 הם יודעים איך להזהר?
הרי ברגע הראשון של המפגש הם כבר אחד בתוך השני...
כן.
גם ילדים בגיל 3 למדו ברמה מסוימת.
מה שלפני חודשיים אף אחד לא ידע ולא העלה בדעתו,
היום ילדים יודעים, וידעו לאט לאט יותר ויותר..
זו המציאות, צריך ללמוד לחיות איתה.
לא יעזור להתעלם ממנה.
זה שינוי תרבותי שקורה לאט לאט.
ואגב בארצות מסוימות (נראה לי שדרום קוריאה למשל, ביניהן)
כבר קרו כאלה שינויים בעקבות מגיפות מקומיות שהתפרצו שם.
 

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כן.
גם ילדים בגיל 3 למדו ברמה מסוימת.
מה שלפני חודשיים אף אחד לא ידע ולא העלה בדעתו,
היום ילדים יודעים, וידעו לאט לאט יותר ויותר..
זו המציאות, צריך ללמוד לחיות איתה.
לא יעזור להתעלם ממנה.
זה שינוי תרבותי שקורה לאט לאט.
ואגב בארצות מסוימות (נראה לי שדרום קוריאה למשל, ביניהן)
כבר קרו כאלה שינויים בעקבות מגיפות מקומיות שהתפרצו שם.

ילד בן שנתיים, בלי הגיינה מובנית, בלי מסיכה, עם צורך לחיבוק וידיים וכו'
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
והמטפלות במשפחתונים ברובן יש להן עסק עצמאי ויכלו לקבל פיצוי כמו כל בעלי העסקים במדינה.
בעלות המשפחתונים בסטטוס של לא שכירות ולא עצמאיות
ואני כותבת מידיעה ולא מניחוש.
 

teacher

משתמש מקצוען
קיבלנו בווצטאפ 32 סעיפים להתנהלות בבית הספר :
אחה"צ טוב לכולם,

בעקבות ישיבת פיקוח שהסתיימה לפני מספר דק', אודות מתווה החזרה ללימודים המסתמן, ברצוני לעדכן במספר נקודות חשובות:

1. בהינתן האישור, יחזרו ללימודים כל תלמידי כיתות א-ג.
תלמידי ד-ו לא יחזרו עדיין בשלב זה.

2. במקביל לחזרתם של א-ג, יחזור לביה"ס *כל* צוות המורים, כולל צוות הכיתות הגבוהות!

3. כל כיתה תפוצל בצורה הטרוגנית, במטרה שיהיו בה לא יותר מ15 תלמידים.
כל קבוצה כזו תיקרא "קפסולה".

3. לכל מחנכת כיתה, יוצמד מורה עמית קבוע, שילמד את קפסולת הכיתה שלא נמצאת עם המחנכת בזמן נתון.
כלומר שלכל כיתה, יש שני אנשי צוות קבועים שמלווים אותם בחלוקה לקפסולות - מחנכת + מורה עמית.

4. בנוסף לכך, ניתן לשבץ מורים מקצועיים לשיעורים בכל קפסולה.

5. כל כיתה תלמד 25 שעות בשבוע.

יש לדאוג שכל תלמיד ישב לבד בשולחן. יש לדאוג למרחק של שני מטר - עד כמה שגודל הכיתה מאפשר זאת - בין תלמיד לתלמיד!

6. מחנכות הכיתות הגבוהות יוכלו אף הם להשתבץ בכיתות הלומדות על פי הצורך, וזאת לאחר שיבוצם של כל המורים המקצועיים.

7. בשאר הזמן יתבקשו מורי ד-ו לקיים את הלמידה מרחוק לתלמידיהם מביה"ס.

8. כל המורים חייבים לחזור לעבודה לביה"ס.

מורים בסיכון, יידרשו להביא אישור מרופא על כך שאסור להם לחזור לעבודה בביה"ס.

אישור מחלה רגיל אינו תופס לכך!!!

אישור מחלה תופס ליומיים שלושה או כל זמן שנדרש, במקרה של חולי, כמו בשגרה הרגילה.

10. תלמידים יצטרכו להביא אישור מההורים על כך שאין להם חום, והם אינן חולים, על פי הידוע להורים.

אישור זה יצטרך להתקבל מידי יום.

11. יש להכין קלסר לכל קפסולה, ולתייק כל יום את אישור הבריאות, שמתקבל מהילדים.

12. תלמיד שלא יגיע עם אישור שכזה, יתבקש ההורה להביאו לבית הספר במהירות האפשרית.

13. מומלץ להכין דפי אישור מודפסים מטעם ביה"ס הכוללים מקום לשם, תאריך, חתימת הורים ומקום לסימון שהילד אינו חולה.

אשלח בנפרד מסמך דוגמא.

14. על התלמידים להגיע עם מסיכות לביה"ס.

עטיית המסיכה תתבצע בכל השטחים הציבוריים של ביה"ס וכמובן בהגעה וביציאה.

במהלך השיעורים אין צורך לעטות את המסיכה על הפנים.

15. יש לשוחח עם התלמידים ולהרגילם לשטיפת ידיים סדירה בסבון כמו גם על שימוש באלכוג'ל.

16. כיתה פיזית של קפסולה תישאר קבועה ללא אפשרות החלפה.

17. יש לדאוג לחלוקת תאי שירותי בית הספר בצורה מסודרת לכל קפסולה, במטרה למנוע התקהלות בשירותים עד כמה שניתן.

תלמיד יוכל להשתמש רק בחדר השירותים שהוקצה לקפסולה שלו.

18. שימת הדגש בכיתות א-ב תהיה על השלמת תהליך רכישת הקריאה והכתיבה וביסוסו.

19. המערכת היומית, תצטרך לכלול גם פן רגשי, חברתי וערכי בנוסף לפן הלימודי.

19. מומלץ לבית הספר להצטייד במסיכות עודפות, באלכוג'ל ובסבונים בכדי לתת לילדים שישכחו את המסכות.

20. יש לדאוג להפסקות בזמנים שונים לשכבות השונות, ולהפרדה בשטחי ההפסקה בין הקפסולות שבשכבה.

21. יש למנוע עד כמה שניתן התקהלות תלמידים בזמן ההגעה ובזמן היציאה מביה"ס.

מומלץ להכין שטחי התכנסות להגעת התלמידים וליציאתם בכדי שלא כולם יגיעו ויצאו ביחד.

ניתן גם במקרה הצורך לקבוע שעות הגעה שונות במרווחים מסויימים, לשיקול דעתכם.

22. ההגעה לביה"ס היא באחריות ההורים וכן החזרה מביה"ס.

23. הורים ואנשים שאינם מצוות ביה"ס, אסורים בכניסה לביה"ס! הבאת התלמידים עד הכניסה בלבד.

24. מורים ישתבצו במערכת על פי היקף שעות העבודה שלהם.
ניתן להסתייע גם בשעות הפרטניות.

25. היום החופשי לכלל הצוות יהיה ביום שישי.

26. יש להכין מערכת שבועית מסודרת לכל קפסולה.

27. ברגע שהקפסולה תיקבע אין לשנותה לאחר שהתחילה לעבוד.

28. בשעת האוכל יש להימנע מהעברת אוכל אחד לשני.

כמו כן, יש להימנע מהעברת ציוד אחד לשני.

29. לא תתקיים יותר למידה מרחוק לתלמידים שלא יגיעו לביה"ס.

30. כל צוות המורים נכנס ללמד בכיתות, יועצת, סגנית וכו'.

31. שיעורי חינוך גופני יתקיימו בשטח פתוח או באולם הספורט.
אין צורך במסיכה במהלך השיעור עצמו.

32. תידרשו להוציא איגרת הסבר מפורטת להורים על כל ההנחיות, ברגע כמובן שיתקבל אישור לכך.

לכם המנהלים ניתנת בזאת הגמישות והאוטונומיה לבנות את המערכות ואת סדרי ביה"ס על פי הנהלים הללו, אך בהתאמה לצרכים הייחודיים של בית ספרכם.

זכרו, המרחב הלימודי של הקפסולה והרכבה, יישארו קבועים ללא שינוי.


שיהיה לכולנו בהצלחה רבה ובבריאות איתנה!
מאיזה בי"ס זה??
מי ניסח?
מי קרא?
מי יישם?????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים

arv

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
כל תושבי מדינת ישראל הופכים ביום א' הקרוב לשפני ניסיון!!!
מנסים לראות מה תהיה תוצאת החזרה לשגרה
תוכנית בנט:
בנט הציג לראש הממשלה מודל מתמטי, שגובש על בסיס שיחותיו עם מומחים מישראל ומן העולם. עיקר המודל: בעוד יש כיום כמעט 2,000 יחידות הנשמות פנויות, ישנם רק כ-110 חולים מונשמים בפועל.
הדבר המאפשר גידול של כמעט 2,000% (מעל 4 הכפלות, פי 2 כל אחת) במספר החולים המונשמים מבלי להקריס את מערכת הבריאות. עכ"ל.
כמו"'כ הוא אומר לתקשורת: "נראה עליה במספר החולים קשה והמונשמים, אבל מערכת הבריאות יכולה להכיל את זה."

הוא 'שכח' להוסיף את הנתון הנוסף שאמורים לראות בו עליה - מות -, כן, כן, רוב המונשמים יורדים מסטטיסטיקת החולים קשה והמונשמים לטובת מספר המתים. במילים אחרות "אנחנו מוכנים להרוג כמה וכמה אנשים, העיקר שיוכלו לקנות ולבלות.
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
חבל שלא הסרטתי קודם את הקטנה שלי, בת פחות משנתיים.
ראתה אותי מחטאת ידיים, "אמא, גם אני ידיים!"
ילדים לומדים מהר.
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בעלות המשפחתונים בסטטוס של לא שכירות ולא עצמאיות
ואני כותבת מידיעה ולא מניחוש.
ואני כותבת מידיעה, ולא מניחוש, שיש הרבה מהן שיש להן עסק עצמאי.
זה נכון שלא כולן.
 

mum

משתמש מקצוען
בעלות המשפחתונים בסטטוס של לא שכירות ולא עצמאיות
ואני כותבת מידיעה ולא מניחוש.
הן עצמאיות בהגדרה אך לא עצמאיות בנהיול עסקיהן- הם מוכתבים ע"י משרד הכלכלה.
הן קיבלו פיצוי כמו שאר העצמאים.
אבל אני מכירה כאלו שהפיצוי לא שיקף עת ההפסד כי ב2018 המשפחתון נפתח לקראת סוף שנה רק וגם אז היו רק 3 ילדים- קיבלה פחות מ2000 ש"ח...
 

אוהבת אמנות

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
קיבלנו בווצטאפ 32 סעיפים להתנהלות בבית הספר :
אחה"צ טוב לכולם,

בעקבות ישיבת פיקוח שהסתיימה לפני מספר דק', אודות מתווה החזרה ללימודים המסתמן, ברצוני לעדכן במספר נקודות חשובות:

1. בהינתן האישור, יחזרו ללימודים כל תלמידי כיתות א-ג.
תלמידי ד-ו לא יחזרו עדיין בשלב זה.

2. במקביל לחזרתם של א-ג, יחזור לביה"ס *כל* צוות המורים, כולל צוות הכיתות הגבוהות!

3. כל כיתה תפוצל בצורה הטרוגנית, במטרה שיהיו בה לא יותר מ15 תלמידים.
כל קבוצה כזו תיקרא "קפסולה".

3. לכל מחנכת כיתה, יוצמד מורה עמית קבוע, שילמד את קפסולת הכיתה שלא נמצאת עם המחנכת בזמן נתון.
כלומר שלכל כיתה, יש שני אנשי צוות קבועים שמלווים אותם בחלוקה לקפסולות - מחנכת + מורה עמית.

4. בנוסף לכך, ניתן לשבץ מורים מקצועיים לשיעורים בכל קפסולה.

5. כל כיתה תלמד 25 שעות בשבוע.

יש לדאוג שכל תלמיד ישב לבד בשולחן. יש לדאוג למרחק של שני מטר - עד כמה שגודל הכיתה מאפשר זאת - בין תלמיד לתלמיד!

6. מחנכות הכיתות הגבוהות יוכלו אף הם להשתבץ בכיתות הלומדות על פי הצורך, וזאת לאחר שיבוצם של כל המורים המקצועיים.

7. בשאר הזמן יתבקשו מורי ד-ו לקיים את הלמידה מרחוק לתלמידיהם מביה"ס.

8. כל המורים חייבים לחזור לעבודה לביה"ס.

מורים בסיכון, יידרשו להביא אישור מרופא על כך שאסור להם לחזור לעבודה בביה"ס.

אישור מחלה רגיל אינו תופס לכך!!!

אישור מחלה תופס ליומיים שלושה או כל זמן שנדרש, במקרה של חולי, כמו בשגרה הרגילה.

10. תלמידים יצטרכו להביא אישור מההורים על כך שאין להם חום, והם אינן חולים, על פי הידוע להורים.

אישור זה יצטרך להתקבל מידי יום.

11. יש להכין קלסר לכל קפסולה, ולתייק כל יום את אישור הבריאות, שמתקבל מהילדים.

12. תלמיד שלא יגיע עם אישור שכזה, יתבקש ההורה להביאו לבית הספר במהירות האפשרית.

13. מומלץ להכין דפי אישור מודפסים מטעם ביה"ס הכוללים מקום לשם, תאריך, חתימת הורים ומקום לסימון שהילד אינו חולה.

אשלח בנפרד מסמך דוגמא.

14. על התלמידים להגיע עם מסיכות לביה"ס.

עטיית המסיכה תתבצע בכל השטחים הציבוריים של ביה"ס וכמובן בהגעה וביציאה.

במהלך השיעורים אין צורך לעטות את המסיכה על הפנים.

15. יש לשוחח עם התלמידים ולהרגילם לשטיפת ידיים סדירה בסבון כמו גם על שימוש באלכוג'ל.

16. כיתה פיזית של קפסולה תישאר קבועה ללא אפשרות החלפה.

17. יש לדאוג לחלוקת תאי שירותי בית הספר בצורה מסודרת לכל קפסולה, במטרה למנוע התקהלות בשירותים עד כמה שניתן.

תלמיד יוכל להשתמש רק בחדר השירותים שהוקצה לקפסולה שלו.

18. שימת הדגש בכיתות א-ב תהיה על השלמת תהליך רכישת הקריאה והכתיבה וביסוסו.

19. המערכת היומית, תצטרך לכלול גם פן רגשי, חברתי וערכי בנוסף לפן הלימודי.

19. מומלץ לבית הספר להצטייד במסיכות עודפות, באלכוג'ל ובסבונים בכדי לתת לילדים שישכחו את המסכות.

20. יש לדאוג להפסקות בזמנים שונים לשכבות השונות, ולהפרדה בשטחי ההפסקה בין הקפסולות שבשכבה.

21. יש למנוע עד כמה שניתן התקהלות תלמידים בזמן ההגעה ובזמן היציאה מביה"ס.

מומלץ להכין שטחי התכנסות להגעת התלמידים וליציאתם בכדי שלא כולם יגיעו ויצאו ביחד.

ניתן גם במקרה הצורך לקבוע שעות הגעה שונות במרווחים מסויימים, לשיקול דעתכם.

22. ההגעה לביה"ס היא באחריות ההורים וכן החזרה מביה"ס.

23. הורים ואנשים שאינם מצוות ביה"ס, אסורים בכניסה לביה"ס! הבאת התלמידים עד הכניסה בלבד.

24. מורים ישתבצו במערכת על פי היקף שעות העבודה שלהם.
ניתן להסתייע גם בשעות הפרטניות.

25. היום החופשי לכלל הצוות יהיה ביום שישי.

26. יש להכין מערכת שבועית מסודרת לכל קפסולה.

27. ברגע שהקפסולה תיקבע אין לשנותה לאחר שהתחילה לעבוד.

28. בשעת האוכל יש להימנע מהעברת אוכל אחד לשני.

כמו כן, יש להימנע מהעברת ציוד אחד לשני.

29. לא תתקיים יותר למידה מרחוק לתלמידים שלא יגיעו לביה"ס.

30. כל צוות המורים נכנס ללמד בכיתות, יועצת, סגנית וכו'.

31. שיעורי חינוך גופני יתקיימו בשטח פתוח או באולם הספורט.
אין צורך במסיכה במהלך השיעור עצמו.

32. תידרשו להוציא איגרת הסבר מפורטת להורים על כל ההנחיות, ברגע כמובן שיתקבל אישור לכך.

לכם המנהלים ניתנת בזאת הגמישות והאוטונומיה לבנות את המערכות ואת סדרי ביה"ס על פי הנהלים הללו, אך בהתאמה לצרכים הייחודיים של בית ספרכם.

זכרו, המרחב הלימודי של הקפסולה והרכבה, יישארו קבועים ללא שינוי.


שיהיה לכולנו בהצלחה רבה ובבריאות איתנה!

אני כמחנכת כיתת חנ"מ, מיישמת את רוב רובם של הסעיפים, אמנם בקפסולות של 3-3, כבר שלושה ימים!
וזה קשה מאד!!!
לא מובן לי איך יתמודדו עם שירותים, כשל כך הרבה ילדים יהיו בביה"ס....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה