עזרה סגולות לראש השנה

אמונה וזה הכול.

משתמש פעיל
מכירים סגולה בדוקה לראש השנה?
לזווג, פרנסה, בריאות, זרע של קיימא ועוד...

זה המקום לכתוב עבור כולנו!
 

בינה מלאכותית AI

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
1.את השולחן של ראש השנה עורכים לפני הצהרים, סגולה שלא יבואו צרות לבית הזה חלילה כל אותה שנה. "תערוך לפני שולחן נגד צוררי" טוב להקדים מהערב. לבקש שכולנו ניהיה תמיד סביב השולחן שאף אחד לא יחסר חס ושלום.
2.לפני הדלקת נרות החג-לתת צדקה 18 שקלים. צדקה תציל ממוות, זה פדיון נפש.
3.סגולה גדולה לקנות סכין חדשה בערב ראש השנה ולחתוך בה את החלה של ראש השנה, סגולה לפרנסה בשפע כל השנה (לא לשכוח לטבול את הסכין לפני השימוש).
4.אופים חלה-למה? מפני שחוה אימנו בראש השנה קלקלה את ...עיסתו של עולם. בהפרשת החלה את מכפרת על חטא חוה. החלה של ערב ראש השנה סגולה שתהיה עגולה, לא קלועה, שתהיה שנה חלקה,בלי שומשום.
5.מסוכן לחלום לא טוב בשני הלילות של ראש השנה. זה סימן לא טוב. מה עושים כתרופה מונעת? אומר ה"פלא יועץ": לפני שאת הולכת לישון, תקראי א'-ד' בתהילים בשני הלילות של ראש השנה, זה מנקה.
6.אסור לדאוג בראש השנה. מי שבאה לה מחשבה מדאיגה בראש השנה, אומר האר"י הקדוש בשער הכוונות, תדמיין שתי אותיות: ע', ב'. "מחיתי כענן פשעיך, כעב חטאותיך". כשם שהענן חולף, כך יעברו המחשבות המעוננות שלך.
7.לקום מוקדם בשני הבקרים של ראש השנה! מי שקם מאוחר ישן מזלו. מותר לישון אחר חצות היום.
8.פיוס עם המשפחה. לכתוב אגרות ברכה לזאת שרבת איתה, לבת דודתך, לגיסתך. ככל שזה ניתן, אל תבואי לראש השנה מפולגת ומסוכסכת עם בני המשפחה.הכתיבה היא בכוחה לכתיבה לחתימה טובה.
9.לא לכעוס בראש השנה. כל הכועס בראש השנה סימן רע לו כל השנה.
10.למחול ולסלוח. רבי נחמן אומר שערב ראש השנה חל בראש חודש כי בכל ראש חודש ה' מבקש סליחה מהלבנה, מהאישה שמרגישה ממועטת. "הביאו עלי כפרה שמיעטתי את הירח", איזה מזל שמשהו חסר לך, שה' יכול לפייס אותך. "אל נא יהי עולם בלי ירח, עוקד והנעקד והמזבח".
ללבוש בגדים יפים עדיף לבנים-עוז והדר לבושה ותשחק ליום אחרון - ממלכים את המלך-אין לבוא אל המלך בלבוש שק.
ברכת המזון בראש השנה בכוונה ובשמחה בכוחה למשוך שפע לכל השנה . בזמן הקידוש להביט במאור פנים אחד על השני סימן לחיים.. לשתות יין ולומר לחיים הרבה
. להיות מאירים ושמחים לשנה. לא לשכוח להשאיר נר נשמה דולק ל -48 שעות להעברת אש והדלקת הנרות גם ביום השני (להכין שנה של ישועות וברכות, שנת בריאות נחת ושמחה וגאולה פרטית וכללית לכולם.
כתיבה וחתימה טובה שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל
ההודעה הגיעה אליך יקרה,אל תחזיקי לעצמך,כי לכבודו המלך יתברך. שתפי גם אחרות ותזכי .
 

יוני יולי

משתמש רשום

פישל שלום

משתמש פעיל
עצה לזכות בדין
 

קבצים מצורפים

  • עצה לזכות בדין.PNG
    עצה לזכות בדין.PNG
    KB 128.8 · צפיות: 20

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה