קורונה סגולה מדהימה לשמירה והצלה

כתית למאור

משתמש פעיל
אות בספר התורה הכללי!

מעשה שהיה
בימי הבעל שם טוב,בשנת ה’תקע”ד היה לא עלינו קטרוג גדול על העיר מז’יבוז’. אנשים נשים וטף חלו עקב מגפה שפרצה בעיר, והגיעו עד כדי גסיסה רחמנא ליצלן.
ותהי צעקה גדולה בעיר כי אין בית שאין ששם חולה אחד או שניים.במר נפשם פנו נציגי העיר אל הבעש”ט ויתחננו בפניו להרבות עבורם בתפילה. ענה מורנו הבעש”ט שאיננו יכול להושיעם ורק בידם להחליש או לבטל את רוע הגזרה.הבעש”ט הסביר להם את פירוש התפילה “ותהי לרצון תמיד עבודת ישראל עמך, כי עבודת ישראל עושה תמיד רצון להחליש את הגזרה ולבטלה ומהי עבודת ישראל זו שעומדת תמיד לפני השם יתברך לעשות רצון? אלו האותיות שבתורה, בהשתתפות כל תושבי העיר“.הנוכחים קבלו על עצמם לכתוב ספר תורה ע”י כל תושבי העיר ומורנו הבעש”ט ציווה לסופרו ר’ צבי הצדיק שיתחיל מיד בכתיבת ספר התורה, ועם הכתיבה החלו כל חולי העיר להרפא. לספר תורה זה קראו בשם ספר התורה בעל המופת.
 

כתית למאור

משתמש פעיל
מה הוא ספר התורה הכללי לאחדות ישראל?
%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%AA-%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-03.jpg

בשנת תשמ”ב הכריז הרבי מליובאוויטש על עריכת כתיבת ספר תורה כללי לכלל בני ישראל לשמירה והצלה, על פי הפסוק “בעת ההיא ימלט עמך כל הנמצא בספר”. באותה שנה הוקם הוועד לכתיבת ספר תורה, ולאחר שסיימו את הספר הראשון הוא הוכנס ברוב עם בל”ג בעומר במירון.
הוראת הרבי הייתה להמשיך לכתוב: “ובתנאי שלא יפסיק כל זמן שישנו יהודי אחד שאין לו אות בספר התורה”.
  • קניית אות בספר התורה הכללי נעשית על ידי תרומה סימלית כפי נדבת לבכם. בנוסף בהשתתפות של לאות תישלח אליכם תעודה מיוחדת.
  • גם מי שכבר קנה בעבר אות בספר תורה כלשהו זכאי לקנות אות בספר תורה מיוחד זה הנכתב לזכות כלל ישראל.
  • ניתן לקנות ולתרום מכספי מעשר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  42  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה