• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

נצחיות התורה - קמפיין גיוס המונים

משה פפירוב

מלחין ויוצר מוזיקה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
נצחיות התורה
המפעל הקדוש 'נצחיות התורה', פועל גדולות ונצורות לרומם קרנה של תורה, להגדילה ולהאדירה, בשכונת 'חפציבה' בבית שמש ואף מחוצה לה; ופועל בצורות שונות כדי לוודא שהתורה שלנו - אכן נצחית היא - בכל עת וזמן, בכל מקום ולכל אחד!...
מידי תקופת 'בין הזמנים', לא פחות ממאה ושבעים (!) בחורים, צעירים ובוגרים, אברכי כולל ותלמידי חכמים ותיקים, מתושבי השכונה ואף מחוצה לה - יושבים והוגים בתורה כמעט מסביב לשעון, כל אחד ב'מה שלבו חפץ'; ויחדיו הם יוצרים שאון עוצמתי של קול תורה.
לאחרונה הושק גם המיזם החשוב "תכנית היעדים", שזוכה להצלחה כבירה: התכנית מדרבנת את בחורי הישיבות להציב לעצמם אתגרים ויעדים רוחניים, הן בהספק הלימודים והן בשעות המוקדשות ללימוד התורה. כל משתתף מגדיר לעצמו יעדים אישיים, לפי בחירתו; ומדי יום ביומו, מעדכן במערכת טלפונית על השלמת ביצוע המשימות, מה שמתורגם לנקודות; וההישג האישי שלו מופיע על גבי לוח המודעות של הקמפיין שבכניסה לביהמ''ד, וקנאת סופרים תרבה חכמה. כך כל אחד מרגיש בחוש את האחריות הציבורית, כאשר השלמת היעד האישי שלו הוא חלק ממשהו גדול ועצום...
גם הילדים היקרים, תינוקות של בית רבן, זוכים לפעילות יקרה וחשובה, כאשר ילדי השכונה מתרכזים יחד מידי יום שישי לחבורת 'שיר השירים', עם הרצאות מרתקות ומעשירות, לצד לימוד 'אבות ובנים' בחגים ובמועדים.
ועוד חזון למועד להרחיב את הפעילות, לחזק ולבסס, לפרוץ לתחומים נוספים; הכל - במטרה לקיים את נצחיות התורה, לכל אחד, בכל זמן, בכל מקום.
דווקא העובדה שבשגרה היומיומית זוכים אנו, בדורנו, להיות מוגנים ושמורים בתוך 'תיבת נח'; דווקא החממה שעוטפת אותנו ביום-יום, הופכת אותנו לפגיעים ורגישים יותר בצאתנו מהיכל התורה. שכבות ההגנה שאנו עוטים על עצמנו, ההרחקות הרבות מכל סכנה אפשרית, הן מצויינות; אבל עם היציאה החוצה - כל סדק צר ב'תיבת נח' עלול להתרחב, ה'פתח כחודו של מחט' מאיים ומסכן אותנו מאוד במים שוצפים וקוצפים!
בזכות 'נצחיות התורה', גם כשהמסגרת הישיבתית אינה פעילה - ה'תיבת נח' ממשיכה ללוות את הבנים, לשמור ולהגן ולמנוע בעיות שאחר כך יעלה הון תועפות לתקן, אם בכלל יהא זה אפשרי…
אנו מבקשים מכל מי שיכול לתרום הוראת קבע של לפחות 20 ש"ח לחודש (מעשרות) למשך 36 חודשים)
קישור לתרומה: https://metchy.com/netzchiut_hatora/4
תזכו למצוות
וזכות התורה תעמוד לכם לעד
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  32  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה