אתגר נספח לאתגר #4 - דמיוני שימושי

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
אתגר מצוין!!! נפעיל קצת את גלגלי המוח ונחשוב על משהו..

אגב תגידו לאחד המנהלים שינעצו את האשכול הזה
את האתגר שאני פתחתי, @קלרינט נעץ...
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ככחתי בדעתי הרבה לפני שהעזתי להגיב את מה שאני הולכת לכתוב.
ובכ"ז בסוף החלטתי לעשות זאת.

האתגר המוצע כאן,
כקודמו משפשף את הקראטביות.
אולי.
אך לא. משפשף את יכולותינו כמעצבים ברמה גבוהה.
יש לנו הרבה מה ללמוד ולהשתתף בחלק העיצובי הבסיסי לפני שניגשים לחלק הקראיטבי.
מודעה קראיטיבית שמבוצעת לא טוב.
גרועה בהרבה
ממודעה פחות קראטיבית שמבוצעת מושלם.


לכן הצעתי היא:
שבמקום שהאתגר הנוכחי יהיה: לחשוב על מוצר חדשני ומעניין - אתגר יצרתי אך לא עיצובי כלל.
האתגר יהיה: לעצב מודעה קראיטיבית ומושכת למוצר מעניין.

כך שהפן העיצובי לא ילך לאיבוד! (או יעלם כמעט לחלוטין :( )

כלומר גם אם האתגר הוא קראטיבי, לתת כחלק מהקטרינים שלו - את הפן העיצובי ולא להתעלם ממנו, כי שום קריאטיב לא שווה בלעדיו!.

מה שקורה באתגרים מהסוג הזה (כפי קרה בקודמו) -
כשמנסים לעשות משחקי עיצוב "מתוחכמים מידי" תוך השקעה בקראטיב בלבד -
לרוב מפספסים את כל כללי העיצוב הנכונים!
(וצל"ש ל @אביגוש - בין המוצרים הכמעט יחידים שהיה מושלם לא רק ברמת הרעיון אלא גם ברמת הביצוע והעיצוב {גם העיצוב של @קווי מתאר הצטיין בכך})

אתגרים כאלה יתאימו לפרום פרסום אולי אבל אם ברצוננו לשמור על רמת הפורום כפורום שמעלה את רמתנו המקצועית
כדאי מאד - לחשוב על אתגרים שישפשפו גם ובעיקר מבחינה עיצובית.

באתגר הבא הייתי אפילו ממליצה לחשוב על אתגר עיצובי נטו,
לדוגמא: עיצוב מוכתב בריף, עיצוב אבסרקטי בקומפזציה נכונה, טיפוגרפיה, שילובי צבע להעברת תחושה ומסר וכדו.
אלו אתגרים שמהווים תרגילים בסיסיים בלמודי עיצוב ברמה גבוהה -
שיביאו לשפשוף של הפן הכי בסיסי בתחום שלנו, שבלעדיו - קראטיב הכי מבריק - לא שווה דבר!
 

אביגוש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אוקי. מסכימה איתך ולכן האתגר יהיה כך:
הרעיון ישאר שצריך ליצור מוצר דמיוני ממוצר קיים אבל חובה יהיה ליצור אותו בתור מודעת פרסום למוצר,
שהמודעה תשכנע אותי לקנות את המוצר הנ"ל
 

פופקורן- עיצוב מקפיץ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
ככחתי בדעתי הרבה לפני שהעזתי להגיב את מה שאני הולכת לכתוב.
ובכ"ז בסוף החלטתי לעשות זאת.

האתגר המוצע כאן,
כקודמו משפשף את הקראטביות.
אולי.
אך לא. משפשף את יכולותינו כמעצבים ברמה גבוהה.
יש לנו הרבה מה ללמוד ולהשתתף בחלק העיצובי הבסיסי לפני שניגשים לחלק הקראיטבי.
מודעה קראיטיבית שמבוצעת לא טוב.
גרועה בהרבה
ממודעה פחות קראטיבית שמבוצעת מושלם.


לכן הצעתי היא:
שבמקום שהאתגר הנוכחי יהיה: לחשוב על מוצר חדשני ומעניין - אתגר יצרתי אך לא עיצובי כלל.
האתגר יהיה: לעצב מודעה קראיטיבית ומושכת למוצר מעניין.

כך שהפן העיצובי לא ילך לאיבוד! (או יעלם כמעט לחלוטין :( )

כלומר גם אם האתגר הוא קראטיבי, לתת כחלק מהקטרינים שלו - את הפן העיצובי ולא להתעלם ממנו, כי שום קריאטיב לא שווה בלעדיו!.

מה שקורה באתגרים מהסוג הזה (כפי קרה בקודמו) -
כשמנסים לעשות משחקי עיצוב "מתוחכמים מידי" תוך השקעה בקראטיב בלבד -
לרוב מפספסים את כל כללי העיצוב הנכונים!
(וצל"ש ל @אביגוש - בין המוצרים הכמעט יחידים שהיה מושלם לא רק ברמת הרעיון אלא גם ברמת הביצוע והעיצוב {גם העיצוב של @קווי מתאר הצטיין בכך})

אתגרים כאלה יתאימו לפרום פרסום אולי אבל אם ברצוננו לשמור על רמת הפורום כפורום שמעלה את רמתנו המקצועית
כדאי מאד - לחשוב על אתגרים שישפשפו גם ובעיקר מבחינה עיצובית.

באתגר הבא הייתי אפילו ממליצה לחשוב על אתגר עיצובי נטו,
לדוגמא: עיצוב מוכתב בריף, עיצוב אבסרקטי בקומפזציה נכונה, טיפוגרפיה, שילובי צבע להעברת תחושה ומסר וכדו.
אלו אתגרים שמהווים תרגילים בסיסיים בלמודי עיצוב ברמה גבוהה -
שיביאו לשפשוף של הפן הכי בסיסי בתחום שלנו, שבלעדיו - קראטיב הכי מבריק - לא שווה דבר!

ואני חשבתי שהרעיון הוא בעיצוב המוצר ולכן בכוונה לא עיצבתי פרסומת, כי אז הפרסומת מושכת את העין ולא המוצר.
אבל טוב שהארת...
נחשוב על משו..
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ואני חשבתי שהרעיון הוא בעיצוב המוצר ולכן בכוונה לא עיצבתי פרסומת, כי אז הפרסומת מושכת את העין ולא המוצר.
אבל טוב שהארת...
נחשוב על משו..
אכן הרעיון באתגר הקודם היה עיצוב אריזת מוצר.
גם בעיצוב אריזת מוצר - יש הרבה מקום לשפשוף עיצובי, מעבר לקראיטיב
וההבדל הוא בגישה - במה משקיעים.
האם אנחנו לוקחים את האתגר למקום נטו קראייטיבי וזונחים את הההשקעה בעיצוב?
לזה יקרא "אתגר חשיבה על רעיון מקורי"
או שאנחנו "מעצבים אריזת מוצר" וזה כולל את כל המשתמע מכך - אריזה מעוצבת ואסטטית.

(הדוגמא של @קווי מתאר באתר הקודם ממחישה זאת - היא "עיצבה אריזת מוצר" ולא רק: "חשבה על רעיון מקורי למוצר" - והפן העיצובי התבטא אפילו שלא צרפה פרסום למוצר כלל)


(בשונה מהאתגר הנוכחי שבמתכונתו הראשונית לא מדבר על עיצוב אריזה - ולכן הוצעה הפרסומת כפתרון.)

בהצלחה לכולנו!
 

גם אני לא

משתמש מקצוען
איפה אתגר כיפי זה הולך להיות!!!
העלתי עבודה. מקווה שזה מספק. השתדלתי לעשות כמו ש @לנדא אמרה - לתת גם מודעה מעבר לעיצוב סתם
 

גם אני לא

משתמש מקצוען
אכן הרעיון באתגר הקודם היה עיצוב אריזת מוצר.
גם בעיצוב אריזת מוצר - יש הרבה מקום לשפשוף עיצובי, מעבר לקראיטיב
וההבדל הוא בגישה - במה משקיעים.
האם אנחנו לוקחים את האתגר למקום נטו קראייטיבי וזונחים את הההשקעה בעיצוב?
לזה יקרא "אתגר חשיבה על רעיון מקורי"
או שאנחנו "מעצבים אריזת מוצר" וזה כולל את כל המשתמע מכך - אריזה מעוצבת ואסטטית.

(הדוגמא של @קווי מתאר באתר הקודם ממחישה זאת - היא "עיצבה אריזת מוצר" ולא רק: "חשבה על רעיון מקורי למוצר" - והפן העיצובי התבטא אפילו שלא צרפה פרסום למוצר כלל)


(בשונה מהאתגר הנוכחי שבמתכונתו הראשונית לא מדבר על עיצוב אריזה - ולכן הוצעה הפרסומת כפתרון.)

בהצלחה לכולנו!

אגב גם יוצר האתגר הניק @נקודת מחשבה עצמו עשה אריזה מוצלחת בפן העיצובי שלה וכן הניק @bbh200
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יש לי שאלה:
בתור משתמשת די חדשה בפורום הזה,
על כמה עבודות מותר לי לעשות לייקים?
על כל מה שמוצא חן בעיניי
או רק ממש על הבודדים הנבחרים?
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
טוב.. זה ממש נכון אני אפילו שמתי לב לזה תוך כדי שעבדתי על האתגר הקודם...
הרעיון כעת הוא מואוד יפה אבל הוא אכן רעיון יותר קריאטיבי.
באתגר הקודם הרגשתי שהרעיון היותר מקורי הוא הגורם להצלחה ולא העיצוב
כי הייתי חייבת להצמד לעיצוב המכוער והמיושן של "סנט מוריץ" (שחלאס נמאס לראות את התנור המיושן הזה ברקע של הגרדיאנט ירוק...)
(אגב, מצטערת זה נעשה בלחץ מטורף והטקסט הועבר רק כדי להבהיר על מה משמש המוצר ולא כמטרת מודעה. ממש לא חשבתי שכך אני אמורה לפרסם אותו בחוצות, כן?)
בקיצור.. ההוספה לגבי המודעה שתהא מושכת היא אכן יותר משייכת אותנו לתחום.
רק ש... צריך לפנות לזה המון זמן...
ב"ה מקווה להספיק לעלות.
תודה על האתגרים והאקשן :)
 

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
יש לי שאלה:
בתור משתמשת די חדשה בפורום הזה,
על כמה עבודות מותר לי לעשות לייקים?
על כל מה שמוצא חן בעיניי
או רק ממש על הבודדים הנבחרים?

את יכולה לעשות לייק על כל עבודה שמוצאת חן בענייך.

טוב.. זה ממש נכון אני אפילו שמתי לב לזה תוך כדי שעבדתי על האתגר הקודם...
הרעיון כעת הוא מואוד יפה אבל הוא אכן רעיון יותר קריאטיבי.
באתגר הקודם הרגשתי שהרעיון היותר מקורי הוא הגורם להצלחה ולא העיצוב
כי הייתי חייבת להצמד לעיצוב המכוער והמיושן של "סנט מוריץ" (שחלאס נמאס לראות את התנור המיושן הזה ברקע של הגרדיאנט ירוק...)
(אגב, מצטערת זה נעשה בלחץ מטורף והטקסט הועבר רק כדי להבהיר על מה משמש המוצר ולא כמטרת מודעה. ממש לא חשבתי שכך אני אמורה לפרסם אותו בחוצות, כן?)
בקיצור.. ההוספה לגבי המודעה שתהא מושכת היא אכן יותר משייכת אותנו לתחום.
רק ש... צריך לפנות לזה המון זמן...
ב"ה מקווה להספיק לעלות.
תודה על האתגרים והאקשן :)

לא היית חייבת להיצמד דווקא לעיצוב הישן של סנט מטריץ, היית יכולה לעשות לו עיצוב שונה (כמו שאני למשל עשיתי אריזה חדשה שכלל לא קיימת אבל הבינו את הרעיון..)
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
את יכולה לעשות לייק על כל עבודה שמוצאת חן בענייך.



לא היית חייבת להיצמד דווקא לעיצוב הישן של סנט מטריץ, היית יכולה לעשות לו עיצוב שונה (כמו שאני למשל עשיתי אריזה חדשה שכלל לא קיימת אבל הבינו את הרעיון..)
אוקיי.. אז לא הבנתי ככה. חבל :(
 

Miriam schwartz

יוצרת באהבה חווית תמונה
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
@אביגוש הייתי מציעה שהפעם לא תלכי לפי לייקים אלא לפי מה שהכי מושקע ויפה ומושך את העין.
כי זה לא כזה טוב כי כל אחד יכול סתם ל'חרבש' לייק וזה לא פייר לשאר האנשים שעשו משהו מאד יפה.
אבל בכל אופן יש לי הצעה שאם את לא מצליחה לבחור את ההכי יפה אפשר לפתוח עוד אשכול ושם לשאול רק מי שמבין בגרפיקה ובעיצוב מה לדעתו הוא הכי אוהב, (כלומר לעשות הצבעה) ואז לספור קולות.
 

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
אני לא רואה כלום! בהתחלה לא ראיתי כלום במודעה שלך אבל עכשיו תיקנתי וראיתי בתגובה שלי שכתוב צפה בקובץ מצורף אז אני משאירה את המודעה הזאת, שאם יש משהו שלא רואה בתגובה שלך שיראה בתגובה שלי
אתם עדיין לא רואים? עוד מישהו לא הצליח לראות את ההודעה?
 

אביגוש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
@אביגוש הייתי מציעה שהפעם לא תלכי לפי לייקים אלא לפי מה שהכי מושקע ויפה ומושך את העין.
כי זה לא כזה טוב כי כל אחד יכול סתם ל'חרבש' לייק וזה לא פייר לשאר האנשים שעשו משהו מאד יפה.
אבל בכל אופן יש לי הצעה שאם את לא מצליחה לבחור את ההכי יפה אפשר לפתוח עוד אשכול ושם לשאול רק מי שמבין בגרפיקה ובעיצוב מה לדעתו הוא הכי אוהב, (כלומר לעשות הצבעה) ואז לספור קולות.
זה רעיון. אבל מצד שני לייק לא מחרבשים. מציאות שיש כאלה שיותר אוהבים ויש כאלה שפחות כמו בכל אתגר ברור שכולם עושים דברים יפים, אבל לשם זה בדיוק יש את הלייקים - לראות מה אנשים אחרים חושבים על העבודות שלנו
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
זה רעיון. אבל מצד שני לייק לא מחרבשים. מציאות שיש כאלה שיותר אוהבים ויש כאלה שפחות כמו בכל אתגר ברור שכולם עושים דברים יפים, אבל לשם זה בדיוק יש את הלייקים - לראות מה אנשים אחרים חושבים על העבודות שלנו
לייקים זה ממש לא פונקציה למדידת עבודה
בעיקר בשל העובדה שמימד הזמן מסלף אותם.
כלומר: עבודה שהועלתה בין האחרונות באופן טבעי תקבל הרבה הרבה פחות לייקם מזו שהועלתה ראשונה,
גם אם האחרונה מדהימה והראשונה הרבה פחות... זה תהליך טבעי.
(ואפשר לראות בברור באתגר הקודם את מיקום העבודות ביחס לליקים עליהם)

ולכן זה קצת לא הוגן לשפוט לפיהם את איכות העבודה :(
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לייקים זה ממש לא פונקציה למדידת עבודה
בעיקר בשל העובדה שמימד הזמן מסלף אותם.
כלומר: עבודה שהועלתה בין האחרונות באופן טבעי תקבל הרבה הרבה פחות לייקם מזו שהועלתה ראשונה,
גם אם האחרונה מדהימה והראשונה הרבה פחות... זה תהליך טבעי.
(ואפשר לראות בברור באתגר הקודם את מיקום העבודות ביחס לליקים עליהם)

ולכן זה קצת לא הוגן לשפוט לפיהם את איכות העבודה
לייק.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה