דיון נספח לאתגר - בימים ההם בזמן הזה

לוצ'י

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
1676148643686.png

:LOL:להשראה
 

המלמד מבני ברק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כעת בקריאה מהירה הבנתי שבלחץ של הבוקר שמתי קטע עם מספר שגיאות כתיב. אז שלא תאמרו שטעיתי, הנה השגיאות ותיקונן.
"למה לא" השיב גדוס ובאגביות שאל "אדוני, חסר כח עבודה בכרם? וכי אין לאדוני עבדים ושפחות מיהודה?"
"כי תחום ההעסקה שלי איננו עבודה בכרם" השיב גד בלב הולם "אלא ניהול משקי בית. תרצה שאהיה אחראי על המכלאות, אדוני?"
מכאן הייתה הדרך קצרה לבירור
רק נדמה לי או שזאת אבן עתיקה
אך נתחשב בכם ונזמין אתכם כאשר הבית ייחשף כולו ותוכלו לערוך כאן את נשף הכלולות שלכם

עמכם הסליחה
 

היהלומן

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
@המלמד מבני ברק הסיפור שלך מיוחד!

אגב, לא הצלחתי להבין עד הסוף את דמותו של ?
בתחילה נראה שהוא מבני יהודה השומר את התורה ומצוותיה, אך אחר כך אתה כותב שהוא כמעט והתפתה להתחתן עם בת אל נכר.

במיוחד הקטע הבא צרם לי
אקטיביוס קיבל בתודה כוס יין וכיבד את גד לשבת לידו.
גד שתה אף הוא מן היין ושמע אודות השידוך הנפלא.
ומה עם יין נסך?
 

המלמד מבני ברק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צודק.
אכן, הדמות של גד עברה שינוי במשך הסיפור. בתחילה הוא הגיע כיהודי ירא שמיים שניסה לחפש את אשתו, אחרי האבל הגדול שלו הוא החליט לזנוח את דתו.
 

ליליאן

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
@משולש ברמודה - הסיפור שלך מדהים! גם העלילה וגם הכתיבה.
אהבתי במיוחד שנתת את הספויילר כבר בהתחלה, ובעצם לא כתבת בסוף מה היה סופו של הגיבור אלא בהתחלה...

מה שהיא אמרה!
הייתי בטוחה שחסרים פרקים מהסוף.
 

משולש ברמודה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
@משולש ברמודה - הסיפור שלך מדהים! גם העלילה וגם הכתיבה.
אהבתי במיוחד שנתת את הספויילר כבר בהתחלה, ובעצם לא כתבת בסוף מה היה סופו של הגיבור אלא בהתחלה...
תודה!
הייתי בטוחה שחסרים פרקים מהסוף.
הפריע לך ואז הבנת את הסוף או שמרגיש שחסר משהו בסיום?
 

בובה בובה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

משולש ברמודה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
כי הדגש הוא לא על הסוף, הוא על ההתחלה
על הגורמים, על התהליך
הדגש היה על התהליך אבל גם על הסוף.
מקריאה נוספת הייתי עורכת קצת יותר את הסיום כדי שירגישו את ההתלבטות שלו האם להתעכב עם יוליוס ואת ההחלטה שלו להישאר עוד קצת כי מה כבר יקרה.
הרגיש נגמר באמצע/חתכו את הסוף/מחקו/צנזרו....
לכן התלבטתי מאד האם לשים את הפרק הראשון כפרק אחרון כדי לתת סיום סופי יותר. החלטתי כן להשאיר אותו בהתחלה כדי להדגיש שאת הסוף רק הקורא יודע, לא הגיבור שמת מיד אחר כך...
מעניין אותי לדעת אם זה המסר שהעבר ואם לא איך אפשר לשפר את זה.
 

משולש ברמודה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
כאילו, אקדח במערכה יורה במערכה האחרונה.
שם אקדח במחלקה הראשונה.
הו לא חוזר בשום מערכה.
למה לשים אותו?
לא בטוחה שהבנתי, אבל אם את מתכוונת שהחלק הראשון הוא האקדח (ההתפרצות) אז בעצם יש בו שימוש בחלק האחרון - כי זה בעצם היום האחרון בפומפיי רק שאין שורה אחרונה בסוף שאומרת: "כן, הר הגעש התפרץ והוא מת" כי הרי ידענו את זה כבר בהתחלה...
השאלה היא האם זה חסר? היה כדאי לכתוב עוד איזה חלק ולתאר את הסוף?
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה