תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שבוע טוב ומבורך.
יש לזכור לומר 'וישלח'.

@נחמן העמקן יש בעיות עם מזוודות מקישינב? השמועות נכונות?
שבוע שעבר היו בעיות
לפי מה ששמעתי נעשה פעילות מאומצת על מנת שהשבוע הכל ילך כשורה
נצטרך להמתין לטיסות של מחר כדי לדעת האם אכן הענין סודר
 

הבט

משתמש פעיל
במולדובה יש גם הגבלה להכנסת 2 קופסאות סיגריות בלבד?
 

הבט

משתמש פעיל
מישהו כתב פה שנכה והמלווה
פטורים מדמי מס תייר
האם זה נכון?
למישהו יש פרטים??
 

יהלום-יצירות מלוטשות

הוצאה לאור שמבינה אותך
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
שבוע שעבר היו בעיות
לפי מה ששמעתי נעשה פעילות מאומצת על מנת שהשבוע הכל ילך כשורה
נצטרך להמתין לטיסות של מחר כדי לדעת האם אכן הענין סודר
מחכים, כרגיל, לעדכונך המחכימים.
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

אלפים שהו בקברו של רבי נחמן מברסלב בשבת האחרונה​

יותר מ-2000 איש שבתו בשבת האחרונה סמוך לקברו של הצדיק רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה. הקונסוליה הישראלית הודיעה כי תתן שירותי קונסוליה במקרה של אבדן דרכונים מצאת החג ועד למוצאי צום גדליה​


למעלה מ-2000 איש הגיעו בימים האחרונים לאומן ורבים נוספים מתחילים את הרכבת האווירית - קרקעית בדרכם לקברו של הצדיק בעיר אומן לקראת ימי ראש השנה תשפ"ד הבאים עלינו לטובה.
פעילי איחוד ברסלב באומן, מסכמים בסיפוק רב את ההכנות הרבות לקראת ראש השנה שהתקיימו ובוצעו על הצד הטוב ביותר, ומבקשים מציבור הנוסעים לאומן לזכור שאוקראינה נמצאת במלחמה קיומית ועל כן חובה להקפיד ולשמור על כל הנחיות החירום.
בתוך כך הקונסוליה הישראלית הודיעה כי תתן שירותי קונסוליה במקרה של אבדן דרכונים מצאת החג ועד למוצאי צום גדליה. מהקונסוליה נמסר: "צוות הקונסוליה יהיה זמין לעזור לכם להגיע הביתה בשלום".

עקב הצורך לשהות בקירוב מקום למרחב מוגן, השירות יינתן בקומת הכניסה לבנין 'אזמרה' רחוב פושקינה 13 (פינת קוליקה).

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

הסכמות ראשוניות עם הממשל האוקראיני על שיתוף פעולה וסיוע במעברי הגבול​

ממשלת אוקראינה נענתה לבקשת ישראל: שגריר ישראל בקייב קיים שיחות עם מפקדי משמר הגבול האוקראיני, והגיע איתם להסכמות ראשוניות שיסייעו ויקלו בהגעת עשרות אלפי המתפללים באומן לאוקראינה דרך המדינות הגובלות


שגריר ישראל בקייב, מיכאל ברודסקי, קיים שיחות עם מפקדי משמר הגבול האוקראיני, והגיע איתם להסכמות ראשוניות שיסייעו ויקלו בהגעת עשרות אלפי המתפללים באומן לאוקראינה דרך המדינות הגובלות.
בדיונים סוכם כי משמר הגבול האוקראיני יפעלו לזרז ככל הניתן את פעילות מעבר הגבול. עוד עודכן השגריר כי ממשלת אוקראינה נענתה לבקשת ישראל לתגבר את מעברי הגבול שיהיו פתוחים בימים שלפני ואחרי ראש השנה ברצף 24 שעות ביממה.
מדובר בהשלמה לפעילות שנעשתה בחודשים האחרונים מול מולדובה, פולין והונגריה להקל את מעברי הגבולות מצידם, וכעת עם ההגעה להסכמות עם אוקראינה הנוסעים צפויים להקלה משמעותית בקשיי הנסיעה הצפוי מישראל לאומן.
שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "הודות לפעילותו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו – אנו זוכים להביא בשורה משמעותית ודרמטית לציבור הנוסעים לציון הקדוש באומן". פרוש הוסיף "פעלנו יחד עם הגורמים המדיניים לקדם את המגעים עם אוקראינה בכדי להשלים את התוכנית שגיבשנו יחד עם הרב נחמן בנשעיה, וכעת אנו זוכים להיות אנשי בשורה. אני שב וקורא לציבור להיות קשוב להנחיות ולפרטי התוכנית שפרסמנו, ובעזרת ה' נצליח להסדיר את כלל ענייני הנסיעה".
"אני שב ומודה לשר החוץ כהן שמוביל ומסייע בעניין במשך תקופה ארוכה, ולרה"מ נתניהו שהתגייס במענה לפניותי ושוחח עם נשיא אוקראינה, מה שאפשר את הבשורה הזו לציבור. יהי רצון שתפילתם של רבבות המתפללים בציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זיע"א יעמוד לימינכם".

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מהתקשורת המולדובית-
לרגל עליית אלפי חסידים:


החל מיום שני ה-11 בספטמבר 2023, נמל התעופה הבינלאומי של קישינב יאפשר כניסה רק למי שיציג מסמכים נסיעה. הסיבה היא שבין ה-11 ל-22 בספטמבר, מולדובה תספק להמשיך עד 30,000 חסידים יהודים שיטוסו לאוקראינה לעיר אומן לחגוג את ראש השנה היהודי בקברו של הרב הנודע.

כדי לאפשר נוחות, שקט וביטחון מיטביים לכל האזרחים, עם הביטחון הלאומי ינקטו באמצעים מיוחדים. ייושמו אמצעי ביטחון מוגברים בנמל התעופה של קישינב ובמעברי הגבול לאוקראינה כדי לארגן את הובלת הנוסעים ולמנוע סיכונים לביטחון.

החל מ-11 בספטמבר, נוסעי תעופה מתבקשים להגיע לנמל התעופה מראש. יורשו להיכנס לנמל התעופה רק עובדי נמל התעופה ונוסעים שרכשו כרטיסים. הכניסה לנמל התעופה תותר רק עם הצגת מסמכים נסיעה, שיבדקו על ידי עובדי הנהלת נמל התעופה.

לאחר תהליך זה, הנוסע יעבור רישום, בידוק ביטחוני וביקורת מכס ויחכה לטיסתו ב"אזור סטרילי". נמל התעופה של קישינב מוכן לקלוט ולשרת כמות מוגברת של כלי טיס ונוסעים.

בכבישים הלאומיים מבקרים למעברי הגבול מולדובה-אוקראינה, צוותי משטר יבטחו תנועה חלקה של כלי רכב כדי שלא יהיו פקקי תנועה ואי נוחות למשתתפים בתנועה. בנוסף, עקבות הגידול של הנוסעים לאוקראינה, ייתכנו עיכובים בבדיקת המסמכים במעברי הגבול.

משרד הפנים יבטיח את יישום כל האמצעים מיוחדים המבטיחים שקט ציבורי ופעילות תקינה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
וזו היא ההודעה הרשמית של משטרת הגבולות המולדובית:

הרפובליקה של מולדובה תבטיח בין התאריכים 11-22 בספטמבר כ-30,000 מעברים (הלוך ושוב) של יהודים חסידים שעומדים להשתתף בעלייה לרגל לעיר אומן שבאוקראינה לציון ראש השנה היהודי על קברו של רב חשוב. . במובן זה, מוסדות הביטחון הלאומי יישמו אמצעים מיוחדים כדי לספק נוחות מיטבית, אקלים שליו ובטוח לכל האזרחים.
כך, תוגבר הפעילות בתוך נמל התעופה הבינלאומי בקישינב, אך גם בנקודות מעבר הגבול עם אוקראינה על מנת לייעל את תנועת הנוסעים ולהחריג סיכונים ביטחוניים.
החל מה-11 בספטמבר 2023, נוסעי האוויר מתבקשים להגיע לשדה התעופה הבינלאומי של קישינב עם מילואים. הגישה לשדה התעופה תהיה אך ורק לעובדי שדה התעופה ולנוסעים עם כרטיסי טיסה. הכניסה לשטח שדה התעופה תתאפשר רק בהצגת מסמך הנסיעה, אשר הפיקוח עליו יבוצע על ידי נציגי הנהלת שדה התעופה. לאחר ההליך הנוסע ימשיך ברישום במסלול, בהמשך יתייצב בבקרה הביטחונית, בבקרת המסמכים ובמכס ולאחר מכן ימתין לטיסה בחדר הסטרילי. נמל התעופה הבינלאומי של קישינב מוכן לקבל ולטפל במספר גדל של מטוסים ונוסעים.
בכבישים הלאומיים לכיוון מעברי הגבול מולדובה-אוקראינה, צוותי המשטרה יבטיחו את זרימת התנועה כדי להימנע מיצירת פקקים ואי נוחות למשתתפי התנועה. כמו כן, בשל המספר המוגדל של נוסעים הנוסעים לאוקראינה, זמני עיבוד המסמכים עשויים להתארך בנקודות מעבר הגבול.
משרד הפנים ידאג ליישום כל האמצעים המיוחדים להבטחת שלוות הציבור וניהול תקין של הפעילות היומיומית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה